loading
در حال بررسی درخواست شما
بنتنر میتواند نظر رئیس را جلب کند...
بنتنر میتواند نظر رئیس را جلب کند...

بنتنر میتواند نظر رئیس را جلب کند...

مهاجم دانمارکیه آرسنال که به دلیل مصدومیتی که در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام برای کشاله رانش ایجاد شد مجبور شد تا 18 بازی را از روی نیمکت تنها نظاره گر باشد ، حالا باید به عنوان امید اول گل زنی پروفسور در بازی امشب به میدان برود .

ونگر در زمان نبود رابین بر موثر بودن بنتنر پا فشاری زیادی کرد و بازگشت او را مصادف با پر شدن فضای خالی میدانست که در اثر نبود رابین ون پرسی ایجاد شده بود . و حالا او برگشته و ونگر انتظار دارد تا مرد سال فوتبال دانمارک انتظاراتش را بر آورده کند .

ونگر در باره بنتنر میگوید
" باور دارم این پسر استعداد بالایی دارد ، وقتی به آرسنال پیوست تنها 15 سال سن داشت و به همراهی تیم کنونی به سختی تمرین کردند و به چیزی که اکنون هستند تبدیل شدند .

قطعا در 4-5 سال اول حضور بازیکنان در تیم ما به آنها اعتماد کافی نداریم ، و مردم انتظار دارند که ما کلا به آنها فرصت ندهیم ، چون انتظار خرید مهاجم را دارند . اما ما یک شیوه و سیر مشخص در باشگاه داریم و به آنچه که تا کنون انجام داده ایم اعتماد کامل داریم و انتظار داریم تا آنها نیز جواب این اعتماد را بدهند . "

ونگر چند چیز را به خوبی راجب مهاجمین تراز اول جهان میداند ، زیرا وی بعد از آوردن آنری به هایبری در سال 1999 باعث شد تا او به مهاجم کنونی تبدیل شود .
آرسن در این باره میگوید " به یاد بیاورید سالی را که آنری به اینجا آمد ، او تنها 23 سال داشت و به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شد . پس نیکلاس هنوز فرصت دارد و بسیار جوان است .

اما ما بهترین چیزی که او میتواند ارائه دهد در زمان کنونی را میبینیم ، او در سال 1988 به دنیا آمده و تازه دارد به یک مهاجم بزرگ تبدیل میشود . مطمئنا شما باید پیشرفت کنید و همواره به کیفیت بازی خود بیافزایید ، اما در این سن  باید بهترین نمایش خود را ارائه دهید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰