loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام: ونگر باید خودش را سرزنش کند
گراهام: ونگر باید خودش را سرزنش کند

گراهام: ونگر باید خودش را سرزنش کند


ونگر پس از شکست دیروز مقابل چلسی از این قضیه ابراز نگرانی کرد که شاید تیمش نتواند لیگ را در جمع چهار تیم به پایان برساند.

جرج گراهام سرمربی سابق آرسنال می گوید ونگر باید تمام مسئولیت شکستهای اخیر را به عهده بگیرد، چون او موفق به حفظ ستاره هایش نشد و پس از ترک آنها نیز نتوانست بازیکنانی با توانایی های نزدیک به آنها جذب کند.

" این مرد در آرسنال عالی کار کرده است، او بهترین مربی تاریخ آرسنال است ولی در سالهای اخیر این درخشش روز به روز کم رنگ تر می شود.

" کیفیت بازیکنانی که به باشگاه آمده اند با کیفیت بازیکنانی که باشگاه را ترک کرده اند اختلاف زیادی دارد.

" مهم نیست که شما چه قدر مربی خوبی هستید، شما به بازیکنان با کیفیت در زمین نیاز دارید و در سالهای اخیر بازیکنانی که به تیم آمده اند کیفیت لازم را نداشته اند.

" به نظر من آرسن باید بنشیند و با خودش بگوید من در هفت سال اول حضورم در آرسنال چه کاری را می کردم که حالا انجام نمی دهم؟

" او کسی است که در دوران ابتدایی حضورش در آرسنال بازیکنان شگفت انگیزی را به تیم آورد، آن هم با قیمت هایی بسیار پایین، بسیاری از آنها را فروخت و پول زیادی در نقل و انتقالات برای آرسنال به ارمغان آورد. او فوق العاده بود، ولی از آن موقع چه اتفاقی افتاده است؟ او باید درون خودش به دنبال پیدا کردن مشکل باشد."

گراهام اذعان می کند با دیدن نمایش آرسنال در نیمه اول بازی دیروز مطمئن بود آنها دومین شکست پیاپی خود در لیگ را تجربه خواهند کرد.

" با تعجب به تلویزیون نگاه می کردم که ببینم آیا واقعاً این یک دربی است؟

" بازی هیچ شباهتی به یک دربی رقابتی نداشت، هیچ درگیری وجود نداشت، خبری از تلاش برای خراب کردن بازی حریف نبود و تکل زدنی هم در کار نبود. ونگر هر چیزی که در بین دو نیمه به بازیکنانش گفت باید از ابتدای بازی با آنها در میان می گذاشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport
بازدید: ۳,۳۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰