loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت رابین در آوریل
بازگشت رابین در آوریل

بازگشت رابین در آوریل

مصدومیت رابین ون پرسی در بازی های دوستانه تیم ملی هلند و تاثیر فراوان آن بر روند هجومی آرسنال هم چنان از بحث های اصلی هواداران توپچی هاست .
با وجود اینکه در ابتدا اعلام شد رابین به احتمال فراوان این فصل را از دست داده اما اخبار ماه اخیر نکته مهمی داشت . بازگشت رابین زود تر از موعد .
حال آرسن ونگر در مصاحبه ای اختصاصی در مورد رابین می گوید . رابینی که با تاثیر بسزایی که بر تیم داشت باعث شده بود که آرسنال در بازی های خود حریفان را گل باران کند .
آرسن ونگر در آخرین اظهارات خود اعلام کرد رابین می تواند در اواخر ماه آوریل به تیم بازگردد . البته وی تاکید دارد این اضافه شدن باید فقط در راستای ریکاوری کامل وی باشد .
رابین از ماه نوامبر بدور از میادین بوده است .
هم چنین ونگر امیدوار است تا رابین را پیش از اتمام فصل دوباره در لباس آرسنال ببیند .
“ اگر شما از من بپرسید آغاز کار وی در آوریل است باید بگویم قطعا این طور نیست چرا که او هیچ شروع واقعی برای پایش نداشته است و باید زمان بیشتری ریکاوری کند . احتمالا این دوره برای وی شش هفته طول خواهد کشید ( دوره ریکاوری اصلی )
شاید وی برای آخر ماه آوریل به میادین بازگردد . البته اگر همه چیز خوب پیش برود . اگر بیشتر طول بکشد باید وی را در اواخر فصل ببینیم .در مورد وی و وضعیتش پیش گویی کردن بسیار سخت است .“

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۳۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰