loading
در حال بررسی درخواست شما
از عملکردمان لذت بردم
از عملکردمان لذت بردم

از عملکردمان لذت بردم

در مورد پیروزی...

از بازی لذت بردیم. من از قسمت تکنیکی بازیمان، از خلاقیتمان، از روحیه و از نظم و تمرکزی که داشتیم لذت بردم. تنها افسوس این است که موقعیت برای زدن گلهای بیشتری، نسبت به تعداد گلهایی که ما امروز زدیم وجود داشت. در مجموع برای خوب تمام کردن فصل پایه خوبی است. بیایید این روحیه و این نگرش را حفظ کنیم و فوتبالی که می خواهیم را به اجرا در آوریم.

در مورد مصدومیت مونرئال...

بد نیست، دو یا سه روز. فکر می کنم به تیرک دروازه خورد و به رانش ضربه ای وارد شد.

در مورد مصدومیت های ویلشر و ولکات...

فکر نمی کنم جک به بازی هفته بعد با وست بروم برسد، شاید بعد از آن به تیم اضافه شود. تئو شانس این را دارد که برای بازی بعد آماده شود.

در مورد ژروینیو...

عملکرد ژروینیو بسیار خوب بود. همواره خطرناک ظاهر شد. به نظر می رسید هر لحظه می تواند گل بزند. او پاس گل داد و گل زد. من فکر می کنم ژروینیو گاهی اوقات اعتماد به نفسش را از دست می دهد زیرا در مقطعی در جوی بسیار منفی بازی می کرد. مهاجمین نیاز به اعتماد به نفس دارند و با توجه به نوع بازی او، این نیاز بیشتر هم احساس می شود. او همیشه توپ را میگیرد، جلو می رود و بازی را به جریان می اندازد. اکنون او اعتماد به نفسش را بازیافته است او یک بازیکن بسیار خطرناک است. در جام ملت های آفریقا از نظر من او بهترین مهاجم بود. او از جمله بازیکنانی است که پیدا کردنشان سخت است زیرا همیشه به مصاف حریف می رود.

در مورد اینکه آیا اکنون آرسنال برای کسب رتبه ی سوم بازی می کند...

کاری که می کنیم این است که به جدول نگاه کنیم و می بینیم که هنوز پشت سر چلسی و تاتنهام هستیم. ما در شرایط محاسبه کردن نیستیم. تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم این است که بازی بعدیمان را ببریم و کاری که اکنون انجام می دهیم را ادامه بدهیم. در فرم خوبی به سر می بریم و باید مراقب کیفیت بازیمان و حفظ این فرم باشیم. سپس می بینیم در کجا ایستاده ایم. شرایط کمتر از گذشته قابل پیش بینی است. حرفی برای گفتن داریم و می خواهیم بهترین تلاشمان را در این راه انجام دهیم.

در مورد بازی های پیش روی چلسی در سه جام مختلف...

نمی دانم. [اثر آن] در انتها مشخص میشود. اگر در فرم خوبی باشید می تواند بسیار مثبت باشد و اگر در فرم بدی باشید بسیار منفی خواهد بود. اجازه دهید مراقب روش بازی و روحیه ی خودمان باشیم و تمام توانامان را به کار ببریم. ما تجربه داریم و قبلا هم این کار را کرده ایم و می خواهیم باز هم تکرارش کنیم. مطمئنم که این کار را می کنیم اما نیاز به فداکاری و توان ذهنی بالا تا آخر فصل داریم.

در مورد اینکه وقتی ژیرو زمین افتاد باید برای آرسنال پنالتی گرفته می شد...

فکر می کنم پنالتی بود اما داور گفت پنالتی نیست. و من بر اساس تجربه بلندمدت خود فهمیده ام که همیشه حق با داور است. (!)

در مورد تفاضل گل...

بگذارید مطمئن شویم کار به تفاضل گل نخواهد رسید، و اگر چنین شد به نفع ما باشد. در این لحظه تفاضل ما +26 تفاضل چلسی +27 و تفاضل تاتنهام +15 است و این یعنی راه درازی در پیش است. در حال حاضر هم سطح چلسی هستیم و همه چیز به خودمان بستگی دارد. اگر بازی هایمان را ببریم تفاضل گلمان بهتر خواهد شد این همه کاری است که از دست ما بر می آید.

در مورد اینکه آیا ژروینیو برای آینده خود بازی می کند...

ژروینیو برای آینده خود بازی نمی کند او فقط برای باشگاهش بازی می کند. این کاری است که همه بازیکنان انجام می دهند. گروهی هستیم که می خواهیم این کار را به انجام برسانیم و آن را در کنار هم به انجام برسانیم. گاهی اوقات ژروینیو بازی می کند گاهی ولکات و گاهی پودولسکی اما فقط در صورتی موفق به انجام این کار می شویم که هدف مشترکی داشته باشیم و در کنار هم بمانیم.

در مورد مصدومیت دیابی...

این برای ما شوک هفته بود زیرا م نفکر می کردم این یک پیچ خوردگی ساده در زانوی او است. وقتی به من گفتند مشکل در رباط صلیبی اش است و وقتی شما می دانید که این پسر چه دورانی را طی کرده و اینکه او چقدر شبانه روز کار کرده است تا به فرم خوبی برگردد قطعا این اتفاق مایوس کننده است. امیدوارم او باز هم منابع و قدرت لازم برای بازگشت را پیدا کند زیرا او کاملا ناامید شده است. وقتی به مشکلاتی که او داشته است و به تعداد جراحی های او نگاه می کنید می بینید که او هنوز 26 ساله است و 4 یا 5 جراحی سنگین داشته است. با این شرایط بازگشتن نیاز به شرایط ذهنی فوق العاده ای دارد و من امیدوارم او تسلیم نشود و ادامه دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰