loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ژروینیو بهتر و بهتر می شود
ونگر: ژروینیو بهتر و بهتر می شود

ونگر: ژروینیو بهتر و بهتر می شود


مهاجم ساحل عاجی آرسنال در دو بازی گذشته موفق به زدن دو گل شده است اما ونگر معتقد است این بازیکن 25 ساله هنوز نتوانسته از توانایی های خود به عنوان یک مهاجم نهایت استفاده را ببرد.

ونگر بر این عقیده است که دو جام ملتهای آفریقا در دو سال پیاپی روی عملکرد ژروینیو تاثیر منفی داشته است ولی او همچنان فرصت دارد تا رکورد گلزنی خود را بهبود ببخشد.

" او حالا تمام کننده خوبی شده است. خیلی بهتر از اوایل حضورش در تیم، او بهتر و بهتر خواهد شد، قدرت تمام کنندگی او با وضعیت روانی اش رابطه دارد.

" صادقانه بگویم او در حال حاضر در زدن ضربات آخر قاطع نیست، با این حال اگر او از نظر روانی تحت فشار نباشد خیلی خوب کار می کند. او در مقابل دروازه تحت فشار است چون وقتی در این موقعیت قرار می گیرد می خواهد هر چه زودتر از شر توپ خلاص شود.

" اما شما می توانید تجربه و آرامش روانی را به دست آورید، او می خواهد خوب بازی کند، بازیکن پر تلاشی است، از نظر فیزیکی شما نمی توانید تلاشش را زیر سوال ببرید. حتی در بدترین شرایط خودش هم به سختی تلاش می کرد.

" در بازی روز شنبه سانتی کازورلا در نیمه اول شانس های زیادی را از دست داد چون می خواست ضربات آخر را با روی پا بزند. بین دو نیمه روشش را عوض کرد و بلافاصله موفق شد گلزنی کند. گلزنهای بزرگ توپ را هر طور که شده وارد دروازه می کنند و این چیزی است که ژروینیو باید یاد بگیرد.

" از نظر من بزرگترین مشکل او در دو سال اخیر جام ملتهای آفریقا بوده است، هر وقت که او از این رقابتها باز می گردد به زمانی برای بازیابی نیاز دارد.

" اما به نظر من او وقتی در بازی سوانزی وارد زمین شد سرحال بود، در بازی بایرن هم همینطور و مقابل ردینگ نیز گلزنی کرد و این موجب می شود تا او دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰