loading
در حال بررسی درخواست شما
انتظار نداریم اوایل آوریل بازگردد
انتظار نداریم اوایل آوریل بازگردد

انتظار نداریم اوایل آوریل بازگردد



رابین از ماه نوامبر به این طرف در ترکیب آرسنال نبوده و این غیبت با توجه به پیش بینی های کادر پزشکی باشگاه تا دو ماه آینده یعنی تا اواخر آوریل هم ادامه خواهد داشت.
چند بازی ملی آن هم در فاصله زمانی زیاد تا شروع جام جهانی عملا برای تیم های ملی کشورها هیچ فایده ای نداشت،فقط نظم باشگاه ها را به هم ریخت و چند بازیکنی را مصدوم کرد.یکی از آن بازی ها هم دیدار ایتالیا و هلند بود که مهاجم ارزشمند آرسنال را خانه نشین کرد،مصدومیتی از ناحیه رباط قوزک پا کافی بود که فصل را تقریبا برای رابین تمام کند.
در اوایل این هفته از طرف فدراسیون فوتبال هلند اخباری پیرامون رابین منتشر شد،خبرها گویای این موضوع بودند که ون پرسی،اوایل آوریل می تواند به میادین فوتبال بازگردد،این پیش بینی در صورت صحت داشتن به این معنا بود که آرسنال می توانست در شش بازی آخر لیگ از رابین استفاده کند.
 اما بر خلاف پیش بینی های انجام شده درباره بازگشت رابین،آرسن ونگر با خوش بینانه خواندن نظرات مسوولان هلندی،بازگشت مهاجم خود را به اواخر آوریل موکول کرد،تازه اگر روند بهبودی رابین طبق برنامه پیش برود.
آرسن در کنفرانس خبری دیروز خود به این موضوع اشاره کرد و آب سردی ریخت بر تمام این اظهارات خوش بینانه،ونگر گفت:
"نه،من دوست دارم که با این موضوع موافق باشم،اما معتقدم که هلندی ها کمی در این مورد خوش بین هستند.من رابین را ندیده ام زیرا هم اکنون او در هلند به سر می برد،اما اوایل آوریل کمی زود به نظر می رسد".
حال با توجه به گفته های آرسن فقط می توان به داشتن رابین در دو بازی انتهای لیگ امید داشت و البته فینال لیگ قهرمان که اگر در آن حضور داشته باشیم.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۷
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰