loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید بولد از تیم نکست جن
تمجید بولد از تیم نکست جن

تمجید بولد از تیم نکست جن


تیم تری برتون با شکست اینتر میلان مدافع عنوان قهرمانی و زسکا مسکو به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند اما با شکست مقابل چلسی در وقت های اضافه از رسیدن به فینال بازماند.

بولد که که در تیم زیر 18 ساله ها با تعداد زیادی از بازیکنان تیم نکست جن کار کرده است می گوید آن ها باید به تلاش خود در این رقابت ها افتخار کنند.

" آن ها بدشانس بودند، ما بازی مقابل چلسی را به صورت زنده در دفتر تماشا کردیم و دیدار بسیار پایاپایی بود، چلسی پول هنگفتی در آن تیم خرج کرده بنابراین برای ما رقابت با آن ها در آن سطح کار فوق العاده ای بود.

" به نظرم در دیدار رده بندی مقابل اسپورتینگ لیسبون کمی خسته بودیم، شاید جنبه روانی شکست مقابل چلسی نیز روی بچه ها تاثیر گذاشته بود اما در نهایت ماجرا مربوط به داشتن بازیکنان خوب است و فکر می کنم گروه دیگری از بازیکنان خوب وجود دارد که در حال رشد و پرورش در باشگاه هستند."

آرسن ونگر هفته گذشته اذعان کرده بود که احساس می کند: " دو، سه یا چهار بازیکن از این تیم شانس بازی کردن برای آرسنال را دارند." و بولد نیز موافق است که این این واقعاً امکان پذیر است.

" این چیزی است که درمورد آن ها وجود دارد، تفات میان تیم اصلی برنده شدن و در تیم جوانان رشد و پرورش بازیکنان جوان برای رسیدن به تیم اصلی برای بردن بازی هاست.

" برنده شدن کمک می کند و بخشی از کار است اما قبل از آن باید بازیکنانی را تولید کنید که بتوانند در تیم اصلیمان بازی کنند. به تیم نکست جن نگاه کنید، ممکن است چهار یا پنج بازیکن وجود داشته باشد که در آینده نزدیک به تیم اصلی راه یابند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰