loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال بدون سسک در نظر کیون...
آرسنال بدون سسک در نظر کیون...

آرسنال بدون سسک در نظر کیون...

مدافع تنومند سال های نه چندان دور توپچی ها باور دارد که در صورت جدایی کاپیتان فابرگاس از آرسنال ، باشگاه شمال لندنی همچنان نیز جزء چهار قدرت اصلیه انگلستانست و به راحتی با نبود او کنار می آید . .

در مصاحبه ای با مجله تالک اسپورت مارتین کیون اظهار کرد که آرسنال چنین شرایطی را قبلا نیز تجربه کرده است و بازیکنانی مانند پتیت ، اورمارس ، آنلکا از این تیم جدا شده اند اما باشگاه به خوبی نبود آنها را فراموش کرده و پر قدرت در مسابقات ظاهر شده است .

بر اساس شایعات موجود سسک در تابستان باشگاه را به مقصد بارسا ترک خواهد کرد ، اما هیچ کدام از دو طرف این مساله را تایید نکرده اند و آن را شایعات ساختگی میخوانند .

کیون در این رابطه به مجله گفت
" سسک با اسپانیا قهرمان جام ملت های اروپا شد و این برای زمان کنونی او را راضی نگه میدارد ، اما باید دید واکنشش چیست ! کاری که شما قطعا میخواهید در باشگاه انجام دهید ادامه دادن به پیروزی ها و باقی نگه داشتن بازیکنان کلیدی خود است ، اما بازیکنان همیشه میتوانند باشگاه را ترک کنند !!!

آنلکا ، اورمارس ، پتیت باشگاه را در حالی ترک کردند که آرسنال از 98 تا 2002 اکثر موفقیت ها را کسب کرد ! تیم مطمئننا در نبود بازیکنان بزرگ نیز بازسازی خواهد شد ، زیرا آرسنال به یک بازیکن وابسته نیست . اما قطعا هیچکس دلش نمیخواهد شخصی با توانایی های فرانسس را از دست دهد "
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۷
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk
بازدید: ۶۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰