loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: به دروازه بان هایم کاملا اطمینان دارم
ونگر: به دروازه بان هایم کاملا اطمینان دارم

ونگر: به دروازه بان هایم کاملا اطمینان دارم

پس از اینکه فابیانسکی در بازی مقابل نوریچ دچار مصدومیت شد نسبت به حضور او مقابل اورتون شک و تردید فراوانی وجود دارد و شزنی این فرصت را دارد تا به ترکیب اصلی بازگردد.

ونگر ماه پیش گفته بود شزنی به استراحت نیاز دارد اما او باور دارد ویچک و ویتو هر گاه لازم باشد می توانند به دروازه تیم بازگردند.

"من اطمینان کامل دارم، مهم نیست چه کسی درون دروازه خواهد ایستاد. در گذشته این را نشان داده ام که به این بازیکنان ایمان دارم و مهم نیست چه کسی بازی می کند آنها کیفیت خود را نشان خواهند داد.

"ما 3 دروازه بان خوب داریم. در طول فصل این مسئله نشان داده شده است. همه توان نشان دادن کیفیت خود را دارند و این همان چیزی است که شما می خواهید.

ونگر از زمانی که فابیانسکی را برابر بایرن به میدان فرستاد تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته و همچنین عملکرد شزنی را هم زیر نظر دارد.

"واکنش ها، جاگیری ها و تصمیم گیری های فابیانسکی تا کنون عالی بوده اند. تا آخرین لحظه ممکن برای امکان حضور او در برابر اورتون منتظر می مانیم و سپس تصمیم می گیریم.

"شزنی خیلی خوب واکنش نشان داد. او خیلی سخت و خیلی خوب کار کرد. نمی خواهم قبل از بازی موردی ایجاد شود. او وضعیت را خیلی خوب و با روشی مثبت کنترل کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰