loading
در حال بررسی درخواست شما
وقتی ارازل واوباش تیم تشکیل میدهند!!
وقتی ارازل واوباش تیم تشکیل میدهند!!

وقتی ارازل واوباش تیم تشکیل میدهند!!


باید ضمن عرض پوزش بگویم که من حرفم را پس گرفتم!!
این فوتبال سنگی فوتبال نبود یک کثافت تمام عیار بود باید از تونی پولیس پرسید ایا تمام هنر تو دراین است که به بازیکنانت بیاموزی که ساق پای حریف را خورد کنند؟
ایا تمام هنر تو دراین است که بازیکنانی با هیبت گوریلهای افریقایی گرد هم بیاوری واین گلادیاتورهای وحشی را به جان تیمهای دیگر بیاندازی؟نه اقای پولیس اینجا رم باستان نیست سزاری هم درکار نیست تا برای ارازل واوباش تو هورا بکشد اینجا توبا فوتبال طرفی درفوتبال جایی برای ترسوها نیست امروز دیدی که فانتزی بازهای ونگر چگونه پوست از سر تو وتیمت کندند؟ ولی تیم تو چه کرد؟ درعوض ساق پای یکی از اینده دار ترین هافبکهای حال حاضر دنیا را خورد کرد!!
تیم تو بوی تعفن میدهد اقای پولیس میدانی چرا؟چون قبل از بازی از انها میخواهی که ارنج ها ومیخ استوکهایشان را حسابی تیز کنند تا بتوانی ضعف فنی خودت وارازل واوباشت را بپوشانی...برایت بدترین ارزوها را دارم ارزو دارم که تیمت به دسته پایینتر سقوط کند ارزو دارم از صحنه فوتبال محو شوی
تو امروز خوش شانس بودی که طرف مقابلت ونگر بود چون اگر من مربی ارسنال بودم چنان مشتی بردهانت میکوفتم که از هوش بروی!!اری تو شایسته این برخوردی چرا که تو یک معلم نیستی البته از یک بونسور کاباره بیش از این هم انتظار نمیرود!!فکرمیکنم بونسوری در دیسکوهای استوک بیشتر درتخصص تو باشد تا مربی گری فوتبال بروید مست کنید بزنید همه چیز را نابود کنید همانطور که ریکاردو فولر میکند بازداشتگاه اداره پلیس برای تو بسیار مناسب تراست تا رختکن یک تیم فوتبال.
امیدوارم تو وهمه بازیکنانت به جهنم بروید!

و در پایان اضافه میکنم ....  ای کاش کمپل فکت را خرد میکرد ... مطمئنم اگر ینس لمان جای او بود  تو هم سالم از زمین بیرون نمیرفتی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۹
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰