loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: از دست دادن ونپرسی را فراموش کرده ایم
ونگر: از دست دادن ونپرسی را فراموش کرده ایم

ونگر: از دست دادن ونپرسی را فراموش کرده ایم


سرمربی آرسنال این مهاجم هلندی را در سال 2004 به فوتبال انگلیس آورد و قبل از پیوستن او به یونایتد در تبدیل وی به یک فوروارد کلاس بالا نقش مهمی ایفا کرد.

ونگر در تابستان گذشته سانتی کازورلا، لوکاس پودولسکی و الیویه ژیرو را خریداری کرد و در این فصل گلهای زیادی بین این سه بازیکن تقسیم شده است. او اذعان می کند فراموش کردن جدایی ونپرسی به زمان نیاز داشت و حالا تیمش به خوبی با شرایط وفق پیدا کرده است.

" شما وقتی یک بازیکن بزرگ را از دست می دهید، که این برای ما چندین بار اتفاق افتاده است، باید روی این موضوع تمرکز کنید که از دست دادن آنها را فراموش کنید و تلاش کنید تا برای تیمتان یک سازماندهی جدید و کارآمد پیدا کنید.

" شما همیشه ممکن است بازیکنان بزرگ را از دست بدهید. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که پشت سر گذاشتن جدایی ونپرسی نیازمند زمان بود، و اگر به تعداد گلهای زده ما در این فصل نگاه کنید می بینید که مشابه فصل گذشته است.

" ما نیاز به زمان داشتیم تا راه های جدیدی برای گلزنی پیدا کنیم چون در زمان حضور او اکثر اوقات توپ ها به او ختم می شد. باید یک تعادل جدید بین دفاع و حمله پیدا می کردیم و حالا به شرایط با ثباتی رسیده ایم."

ونپرسی در 278 بازی اش برای آرسنال 132 گل به ثمر رساند و در سال 2012 نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتهایش و به ثمر رساندن 37 گل در تمامی رقابتها به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر شناخته شد.

با این حال ونگر می گوید نمی تواند به خاطر از دست دادن کاپیتان سابقش افسوس بخورد.

" من با این تفکر به استقبال بازی ها نمی روم. در شغل ما باید به آینده نگاه کرد. بازیکنان بزرگ زیادی این باشگاه را ترک کرده اند که شما می توانید به خاطر تک تک آنها افسوس بخورید.

" وقتی تصمیمی را می گیرید می دانید که نکاتی مثبت و منفی دارد. تنها چیزی که در این زمان اهمیت دارد آینده باشگاه و تیم است، شما باید با این دید مساله را نگاه کنید.

" از دست دادن بازیکنان بزرگ همیشه دشوار است. بیایید واقع بین باشیم، از دست دادن یک بازیکن بزرگ 24 ساله سخت تر از یک بازیکن 29 ساله است که تنها یکی دو سال تمام توان خود را برای باشگاه گذاشته است. با این حال این بخشی از زندگی مدرن یک فوتبالیست مدرن است.

" ما در شغلی هستیم که هدف ما دو چیز است: هر چه در توان دارید برای باشگاه خود بگذارید و اینکه در زندگی افراد تاثیر مثبتی بگذارید. در مورد دوم فکر می کنم آرسنال در زندگی شخصی و حرفه ای رابین ونپرسی تاثیر مثبتی داشت پس ما وظیفه خودمان را به خوبی انجام داده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰