loading
در حال بررسی درخواست شما
مصدومیت رمسی ، یعنی پیروزی سرد ...
مصدومیت رمسی ، یعنی پیروزی سرد ...

مصدومیت رمسی ، یعنی پیروزی سرد ...

در باره رقابت برای قهرمانی ...

ما در کورس قهرمانی قبل از این بازی نیز بودیم ، اما مطمئنن با امتیاز از دست دادن امروزه چلسی به آنها نزدیک تر شدیم و این باور و اعتقادمان را بسیار بیشتر میکند . ما تا آخرین بازی نبرد خواهیم کرد

درباره مصدومیت آرون رمسی ...

من میگویم که بازی درگیرانه ای بود ، اما تکل های بد زیادی در بازی زده نشد ، به جز این یکی که وحشیانه بود و مرا بسیار ناراحت کرد ! از سویی به تیمم افتخار میکنم که پس از آن شوک به خوبی مساله را درک کردند و بازی خود را ارائه دادند اما از طرفی وقتی میبینم آرون در 19 سالگی با این کیفیت و در شروع بازی حرفه ایش باید چنین مصدومیت را سپری کند بسیار ناراحت میشوم ، چیزی که برای او قبول کردنش بسیار سخت است .

این سومین بازیکنی است که ما با این نوع تکل ها از دست میدهیم ، آبو دیابی ، ادواردو و امروز رمسی . این فوتبال نیست و اگر چنین بخواهد بماند من نمیتوانم آن را قبول کنم .

من کاری از دستانم بر نمیآید برای این مساله ، بازیکنان همه گی حرفه ای هستند و باید قوانین و یکدیگر را به خوبی مورد احترام قرار دهند ، و کسانی که این کار نمیکنند باید مجازات شوند . آرون یک استعداد ناب و جوان است .

درباره محرومیت رایان شاکراس ...

سه بازی محرومیت بسیار مسخره است ! ولی من ترجیح میدهم توجه و ساپورتم را به رامسی اختصاص دهم تا در نقش مجازاتگر ظاهر شوم ! برای جوان 19 ساله ای با استعاداد او ، اینگونه از زمین بیرون آمدن چیزی فراتر از کلمات است . من حتی از پیروزی امشب ذره ای لذت نبردم !!!

درباره برخورد هم تیمی هایش ...

بازیکنان شوکه شده بودند ، شما میتوانستید ببینید که از آرون دوری میکردند ، 5 دقیقه بعد از خارج شدن آرون بازیکنان نمیدانستند چکار میکنند اما بعد از آن به بازی مسلط شدند .

درباره خوده مصدومیت ...

خرد شدگی بسیار بدی بود . او امشب فورا به لندن اعزام میشود تا بررسی شود که آیا به عمل جراحی نیاز دارد یا خیر ، متاسفانه او مدت زیادی از میادین به دور خواهد بود ....

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰