loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: بازگشت ونپرسی تاثیرگذار نبود
گیبس: بازگشت ونپرسی تاثیرگذار نبود

گیبس: بازگشت ونپرسی تاثیرگذار نبود


مهاجم منچستر یونایتد برای اولین بار از زمان ترک آرسنال به ورزشگاه امارات باز می گشت و موفق شد تنها گل تیمش را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

ونپرسی به خوبی توسط خط دفاعی آرسنال مهار شده بود و گیبس اذعان می کند حضور او عامل تاثیر گذاری در بازی نبود.

" فکر می کنم حضورش می توانست نقش داشته باشد ولی ما روی چیزهای دیگری متمرکز بودیم.

" راستش ما هم اهداف خودمان را داریم که خیلی از یک بازیکن خاص مهمتر هستند. به نظر من بچه ها با تعهد کامل بازی کردند و برای رسیدن به هدفی که می خواستیم تلاش خودشان را کردند.

" در نهایت فکر می کنم در پایان بازی این تعهدی که نشان دادیم بقیه چیزها را زیر سایه خودش قرار داد پس باید از این بابت به بازیکنان اعتبار دهیم.

" جدای از 90 دقیقه فکر می کنم ما در نیمه اول خیلی بهتر بودیم. یونایتد فقط چند ضد حمله خطرناک در نیمه دوم داشت. پس این ما هستیم که باید از بابت نگرفتن سه امتیاز بازی ناراحت باشیم.

" در نیمه دوم کمی خسته به نظر می رسیدیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. اینکه در نیمه دوم هم با همان انرژی کار کنیم برایمان سخت شد اما باید به تیم اعتبار دهیم، ما همه تلاشمان را کردیم تا بازی را ببریم."

آرسنال در این فصل سه بازی دیگر دارد، کوئینز پارک رنجرز، ویگان و نیوکاسل و حالا شاید آرسنال به سه برد نیاز داشته باشد تا بتواند جایی بین چهار تیم بالای جدول پیدا کند. گیبس می گوید بازیکنان تیم کاملاً متمرکز هستند.

" همان رویکردی را خواهیم داشت که در دو ماه اخیر داشته ایم. تیم به خوبی نسبت به موقعیتی که چند ماه قبل داشتیم واکنش نشان داده است.

" هیچکس فکر نمی کرد ما توانایی حضور در این رتبه را داشته باشیم و حالا با وجود سه بازی باقی مانده پیشرفت خوبی در جدول داشته ایم. ما باید نمایش هایی که در چند ماه اخیر داشته ایم را از خودمان در سه بازی آخر نیز نشان دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰