loading
در حال بررسی درخواست شما
تاریخ را نمی توان پاک کرد!
تاریخ را نمی توان پاک کرد!

تاریخ را نمی توان پاک کرد!

تونی پولیس، سرمربی تیم راگبی استوک، پس از تکل وحشیانه رایان شاوکراس که ساق پای نوجوان 19 ساله ی آرسنال را نابود کرد، از بازیکنش دفاع کرد و گفت:" به هیچوجه امکان ندارد که او به بازیکنی صدمه برساند!!!! او اصلا بازیکن خشن و کثیفی نیست!" اما آیا واقعا اینگونه است؟!! تاریخ خود سخن می گوید:

در سال 2007، رایان شاوکراس، با تکلی خشن قوزک پای مهاجم وقت آرسنال،فرنی جفرز را شکاند تا استارت وحشیگری های خود را زده باشد!پس از همان حرکت خشنش بود که بسیاری از روزنامه نگاران شروع به زیر سوال بردن اخلاق ورزشی این بازیکن انگلیسی کردند! اما این پایان کار نبود!
در ماه نوامبر سال 2008، باز هم جناب شاوکراس آدبایور را خارج از زمین بازی با تکلی خشن بدرقه کرد تا مهاجم آن روزها آماده ی آرسنال 3 هفته خانه نشین باشد! در آن بازی آرسنال مورد هجوم تکل های بسیار خشنی واقع شد، تا جایی که صبر ونگر صبور هم لبریز شد و در مصاحبه ای صراحتا از بازیکنان استوک انتقاد کرد و گفت:" آیا فکر می کنید زمانی که دلاپ به روی والکات تکل رفت، برای توپ رفته بود؟! یا شاوکراس با تکل زدن آدبایور، آن هم خارج از زمین بازی قصد داشت تا توپ را بگیرد؟!! همه ی این بازیکنان از قصد مصدوم شده اند!"

به هر حال با حضور امثال شاوکراس در لیگ برتر، لیگی که خود را برتر می داند ولی داورانی برتر ندارد تا بتوانند این لیگ را برترین کنند، ساق های هیچکس در امان نیست! از نوجوانان 19 ساله گرفته، تا ستارگان با تجربه و سال خورده!بلاخره کسی باید فکری برای اینچنین وحشیگری هایی بکند. تا کی امثال این بازیکنان که زمین فوتبال را با زمین گاوبازی اشتباه می گیرند، با استوک های خود آینده ی جوانان آینده دار را در معرض نابودی قرار دهند؟! آیا این لیگ قانون ندارد؟! آیا نظارتی بر روی آن وجود ندارد؟! آیا قدرت مقابله با چنین خطاهایی را ندارند؟آیا نمی توانند چنین بازیکنانی را با جرایم سنگین جریمه کنند؟!از این قبیل سوال ها بسیار است! اما سوال اصلی این است، آیا واقعا مسئولین امر، خواستار محو کردن چنین بازیکنانی هستند یا واقعا دست هایی در پشت پرده است؟ چیزی که ونگر به آن اعتقادی راسخ دارد....
لینک دانلود تکل شاوکراس بر روی آدبایور در لینک هایبوری موجود است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۹۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰