loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال برای رمسی مناسب است
آرسنال برای رمسی مناسب است

آرسنال برای رمسی مناسب است

گیلبترو سیلوا هافبک سابق آرسنال به رمسی توصیه کرد که در دوران نقاهت صبور باشد چراکه این مرد ولزی ازموقعیت خوبی درارسنال برخوردار است واین تیم مکان مناسبی برای اوست.
گیلبرتو که در دوران  حضورش درارسنال با مصدومیت خطرناکی درناحیه کمر که میتوانست حرفه اورا به اتمام برساند  مواجه شده بود بعد از هفت ماه دوری از میادین درسال 2005 به میدان امد ودرقهرماانی تیم درجام حذفی نقش تعیین کننده ای داشت.
بنابراین تجربیات این برزیلی کهنه کار میتواند برای رمسی مفید باشد چرا که وی بامصدومیتی سنگین درناحیه نازک نی ودرشت نی مواجه شده که فصل رابرای وی به اتمام رسانده است.
گیلبرتو که سه شنبه شب دردیدار دوستانه مقابل ایرلند درورزشگاه امارات بازی کرد قبل از خروج از زمین حمایت خودرا از آرون رمسی هافبک ارسنال اعلام کرد.لازم به ذکراست که قهرمان پنج دوره جام جهانی این بازی رو بانتیجه دوبرصفر به سود خود به اتمام رساند.
گیلبرتودرگفتگوبا وبسایت رسمی باشگاه ارسنال گفت:بخاطر مصدومیت رمسی واقعا متاسفم او بازیکن بسیار مستعدی است برای وی ارزوی سلامتی وموفقیت دارم.
وی ادامه داد:ولی این بسیارخوب است که رمسی درارسنال وکنار ارسن ونگر است چراکه ارسن وتیم پزشکی ارسنال بازیکن را مجبور نمیکنند که درهرشرایطی به زمین برود وفرصت کافی رابرای بازیابی دراختیار شما قرارمیدهند.
امیدوارم ارون صبور باشد چراکه این مسئله(سپری کردن دوران مصدومیت)برای وی اسان نخواهد بود.
من در سالهای گذشته مصدومیتی از ناحیه کمرداشتم بهترین راه دراین مواقع صبور بودن وماندن درکنارخانواده است.این از ان دسته موقعیتهایی است که شما نمیتوانید تغییر در وضع موجود ایجاد کنید پس باید تنها دوران نقاهت را به همراه پزشک نیم سپری کنید .
نکته مهم این است که صبور باشید.
بنظرم رمسی نباید عجله کند چراکه وی زمان زیادی دراختیار دارد اوتنها 19سال دارد.او زمان زیادی برای بازیابی دارد ویک ریکاوری خوب بسیار برای ارون مهم است.اگر رمسی بخواهد سریعتر از موعد مقرر به میادین برگردد ممکن است دوران مصدومیتش طولانی تر شود.
گیلبرتو درپایان افزود:بنظرم ارون باید از نظر ذهنی بسیار قوی باشد.نباید فکرکند که خب من بسیار جوان هستم واین مصدومیت هم بسیار بزرگ وشدید است!
او تنها باید صبر کند ومثبت باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰