loading
در حال بررسی درخواست شما
مبارزه به خاطر آرون
مبارزه به خاطر آرون

مبارزه به خاطر آرون



جوان با استعداد ولزی آرسنال که با بدشانسی و تکل وحشیانه بازیکن استوک،دو ماه زودتر فصل را به پایان برد،هم اکنون روحیه مضاعفی را برای هم تیمی های خود بوجود آورده است،بطوریکه آنها قول کسب جام را به او داده اند.
بعد از بازی استوک،ابتدا ونگرمتعهد شد که به خاطر آرون جامی را برنده می شوند و بعد از آن نیز این حرکت ادامه داشت تا به نصری رسید.
سمیر با بیان اینکه در تمام بازی های پیش رو طی دو ماه آینده،به یاد آرون هستند،قول داد تا در راه کسب جام برای رمزی تا آخرین نفس مبارزه می کنند.
نصری گفت:
"ما با تمام وجود برای او مبارزه خواهیم کرد زیرا اتفاقی که برای او افتاد،واقعا بد بود.در شروع فصل هم ساق پای من شکست اما آن شبیه مصدومیت رمزی نبود،ما حتی درون زمین هم می توانستیم بگوییم که آن چیز بسیار جدی ای بود.
هفته گذشته من با جبرئیل سیسه،هم تیمی سابق خود در مارسی صحبت کردم،زیرا او هم دچار چنین مصدومیتی شده بود و جبرئیل نسبت به آینده آرون خوش بین بود.
آرون به شخصه تا الان خوب پیشرفت داشته و از روحیه خوبی برخوردار است،علاوه بر این از طرف هواداران حمایت می شود،که این حمایت وقتی شما دچار چنین مصدومیت هایی می شوید،واقعا مهم است.ما این هفته خبرهای خوبی را در مورد عمل آرون داشتیم که از این بابت بسیار خوشحالیم و امیدواریم او هر چه سریعتر سلامتی خود را بازیابد".   
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۰
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰