loading
در حال بررسی درخواست شما
هال سیتی 1 - آرسنال 2
هال سیتی 1 - آرسنال 2

هال سیتی ۱ - آرسنال ۲

               آرسنال - هال سیتی

با توجه به برد چلسی برابر وستهم ساعاتی پیش حالا آرسنال نیازمند است تا با پیروزی هم چنان در کورس یک قهرمانی قرار بگیرد  .
در این دیدار آرسنال با ترکیب زیر در ورزشگاه خانگی هال سیتی به میدان خواهد رفت :
مانوئل آلمونیا
باکاری سانیا
سول کمپل
توماس ورمائلن
گائل کلیچی
امانوئل ابوئه
سمیر نصری
آبو دیابی
نوس دنیلسون
نیکلاس بندتنر

هم چنین روی نیمکت نیز بازیکنان زیر حضور دارند :
لوکاژ فابیانسکی
آرماند ترائورهمیکاییل سیلوستره
کریگ استموند
فران مریدا
تئو والکات
ادواردو داسیلوا

هم چنین قضاوت بازی نیز بر عهده آندره مارینر است .

بازی با دقایقی تاخیر شرع خواهد شد . حدود پنج دقیقه تاخیر و شروع بازی .
آرسنال باید در زمین راگبی خانگی هال سیتی بازی کند . زمینی که هنوز خط های مربوط به راگبی آن پاک نشده است . البته ظاهرا زمین نسبتا هموار و مناسب یک بازی آرسنالی است .
در لحظات ابتدایی بازی آرسنال سعی دارد کمی بازی را آرام  و حفظ توظ کند که البته با دوندگی بازیکنان هال سیتی و سبک لیگ انگلیس بیشتر از چند دقیقه این امر امکان پذیر نیست .
دقیقه 3 بازی و آرسنال در محوطه جریمه هال سیتی است که پاس در عرض به بندتنر نمی رسد و توپ به دروازبان هال می رسد .
در دقیقه 5 بازی نیز یک حرکت نصفه و نیمه روی دروازه هال سیتی شکل می گیرد که توسط دفاع هال توپ دور می شود . ادامه همین توپ با پاس کلیچی به سمت راست زمین و سانیا ادامه دارد . پاس در عمق وی به دیابی نمی رسد و با مشایعت دفاع هال سیتی همراه است .
بازی نسبتا در تعادل است و آرسنال نیز در این دقایق حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه هال سیتی ترتیب داده . بیشتر حرکات آرسنال از سمت چپ این تیم بوده و روی چند صحنه نیز از سمت راست حرکت کرده . بندتنر بیشتر بیرون از محوطه جریمه سعی در همکاری در پاس کاری تیم داردبا این حال درون محوطه آرسنال تا به این جا چندان خطرناک نشان نداده . در سوی مقابل نیز هال سیتی بیشتر سعی دارد از عمق حرکت کند که به غیر از یک صحنه که توپ به راحتی به آلمونیا رسید در این امر موفق نبوده است . مالکیت توپ نیز به شکل محسوسی در اختیاز توپچی هاست .
در دقیقه 13 بازی حرکت آرسنال در پشت حوطه جریمه و پاس بندتنر به آرشاوین و حرکت خطرناک آرشا از سمت چپ که دو بازیکن را رد می کند و شوت بسیار خوب این بازیکن که به تور دروازه هال سیتی می چسبد . آرسنال در این لحظه یک بر صفر از حریف خود پیش می افتد . ضربه استادانه آرشاوین از سمت چپ دروازه هال سیتی بسیار ستودنی بود .
در دقیقه 23 هستیم و آرسنال در دقایق بعد از کل توانسته به خوبی بازی را کنترل کند .
در همین دقیقه در سمت راست تیم هال سیتی روی ابوئه خطایی صورت می گیرد تا موقعیت خوبی برای آرسنال پدید بیاید .
سانتر ارسالی بازیکنان آرسنال نیز روی این صحنه ثمری در پی ندارد .
در دقیقه 27 بازی روی یک صحنه مشکوک سول کمپل به مهاجم هال سیتی برخورد می کند که اصلا به نظر پنالتی نمی رسد . بازیکن هال از سمت راست حرکت می کند و سول نیز برای دفاع یک برخورد طبیعی با وی دارد اما به طور عجیبی داور بازی برای هال سیتی پنالتی اعلام می کند .
این ضربه نیز توسط بازیکن هال سیتی به گل مساوی تبدیل می شود .
ظاهرا هال سیتی با زدن گل تساوی از روی نقطه پنالتی روحیه گرفته و برای لحظاتی توپ را در زمنی آرسنال به چرخش در آورد . گلی که صحنه خطای پنالتی آن کاملا آفساید بازیکن هال سیتی بود . یک آفساید کاملا مشخص به طوری که بازیکن هال یک بدن کامل جلوتر از سول کمپل بود اما...
در دقیقه 32 بازی روی یک ضربه ایستگاهی آرسنال صاحب موقعیت است . سمیر نصری پشت توپ ارسالی است . سانتر بلند سمیر نصری که بعد از یک کشمکش دور می شود و بالافاصله از سمت مقابل خطایی شکل میگیرد و دوباره ضربه ایستگاهی برای آرسنال . این بار هم سمیر برای ارسال توپ آماده است . فاصله توپ کمی زیاد است اما مدافعان آرسنال نیز برای سر زنی جلو کشیده اند . سانتر بلند سیمر با ضربه ناموفق سول کمپل همراه است و توپ ثمری برای توپچی ها ندارد .
دوربین ها کاملا روی داور بازی است . یک صحنه آفساید مشخص و در ادامه آن یک خطای پنالتی کاملا مشکوک به سود تیم میزبان هال سیتی .
ظاهرا بازیکنان هال سعی دارند با خطا کردن در میانه میدان از رسیدن توپچی ها به دروازشان جلوگیری کنند . تکل هایی که کم کم صدای آرسنالی ها را به شدت در آورده است .
ظاهرا بازی های هال سیتی و آرسنال بدون حاشیه امکان پذیر نیست .
کمک داور بازی در حال صحبت در گوشی با داور بازی است تا صحنه ای را گزارش کند .
ظاهرا درگیری بین بندتنر و بازیکن هال سیتی بود که با تذکر و کارت زرد به هر دو بازیکن صحنه ختم می شود .
دقیقه 40 بازی و آرسنال در زمین هال سیتی و سعی در ایجاد موقعیت دارد .
حرکت از سمت چپ برای آرسنال و توپی که به آرشاوین درون محوطه جریمه می رسد و ضربه فنی این بازیکن این بار از بالای دروازه به بیرون می رود .
صحنه درگیری بندنر و بازیکن هال سیتی مربوط به خطایی است که بازیکن هال سیتی انجام می دهد و پس از برخورد پای بندتنر را می کشد و نیلاس نیز در ادامه واکنش نشان می دهد .
در دقیقه 43 بازی باز هم حرکت از سمت چپ و سمیر نصری و پاس وی به کلیچی که ثمری ندارد .
دقیقه 45 بازی باز هم ارسنال و پاس چیپ نصری برای آرشاوین که البته دفاع هال سیتی جلوی آندری است و با وجود تلاش زیاد آرشا این توپ  ثمری برایش ندارد .
این بار حرکت آرسال از سمت راست زمین است . باکاری سانیا در موقعیت سانتر توپ است . سانتر کوتاه وی توسط دفاع هال سیتی برگشت داده می شود . در میانه زمین و حرکت سانیا پشت محوطه جریمه و البته با فاصله خطایی صورت میگیرد . روی این حرکت بازیکن هال سیتی که دقایقی پیش روی درگیری با نیکلاس کارت زرد گرفته بود روی کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج می شود .
باید دید هال سیتی با این اخراج در نیمه دوم با چه تدبیر دفاعی حاضر خواهد شد .
آرشاوین و نصری پشت این ضربه قرار دارند . زاویه ضربه به سمت یک بازیکن چپ پاست که البته این ضربه نیز ثمری ندارد و به اوت کنار می رود .
به هر صورت نیمه اول بازی با حساب یک بر یک به پایان می رسد تا نیمه دوم و هال سیتی ده نفره و احتمالا سراسر دفاعی به مصاف توپچی ها بروند .
مسلما مهم ترین صحنه نیمه اول صحنه آفساید و پنالتی به سود هال سیتی بود .

نیمه دوم بازی نیز با سوت داور بازی آغاز شد .
آرسنال در این نیمه نیز هجومی بازی را پیگیری می کند حرکت سمیر نصری در دقیقه 49 بازی خطرناک بود که توسط دفاع خوب هال سیتی دور می شود .
در دقیقه 51 روی اشتباهی از بازیکنان آرسنال بازیکن هال سیتی صاحبموقعیت خوبی شد که تکل محمن و سنگین سول کمپل روی توپ باعث توقفبازیکن شد که البته از سوی داور خطا اعلام شد و برای مداوای بازیکن هال سیتی پزشکان این تیم تلاش می کنند .
ضربه ایستگاهی خطرناک برای هال سیتی که ثمری ندارد .
درصد مالکیت توپ در این دقایق 60 به 40 به سود توپچی هاست .
باز هم حرکت هال سیتی توسط یک بازیکن این تیم که این باز هم سول کمپل در مقابل بازیکن هال ایستادگی می کند و باز هم بازیکن هال در برخورد با سول کمپل احساس ناراحتی دارد . اين بازیکن هال نیز توسط پزشکان هال سیتی با برانکارد به بیرون از زمین برده می شود .
حرکت توپچی ها از سمت راست زمین . توپچی ها سعی دارند تا با در اختیار گرفتن میانه زمین به دروازه هال حمله کنند . البته هال سیتی نیز در این نیمه نسبت به نیمه اول بهتر بازی م یکند .
دقیقه 58 ضربه ایستگاهی برای هال سیتی از فاصله نسبتا دور و از سمت چپ که ثمری برای این تیم خردلی پوش ندارد .
هال سیتی با توجه به ده نفره شدن سعی دارند بیشتر با تمرکز و تعدد بازیکنان در میانه زمین جلوی تیم آرسنال را بگیرند .
روی حرکت سمیر در دقیقه 59 کرنر برای آرسنال شکل میگیرد تا اولین ضربه کرنر توپچی ها در این بازی باشد . آرشاوین پشت ارسال توپ قرار دارد .
سانتر بلند وی و حرکت از سمت چپ نیز ثمری ندارد و توپ به بازیکنان هال سیتی می رسد و آن ها نیز کم تر از سی ثانیه توپ را به آلمونیا تقدیم می کنند .
پاس بلند در عمق برای آرشاوین یک ضربه کرنر برای توپچی ها به ارمغان می آورد . !!!! به طور جالبی کمک داوری که آفساید مشخص نیمه اول را به اشتباه اعلام نکرد حالا نیز عقیده ای به کرنر ندارد . این صحنه نیز به نظر کرنر می رسید .
دقیقه 63 بازی و حرکت ابوئه از سمت راست زمین برای آرسنال . پاس در عمقی که با برخورد به پای بازیکنان هال سیتی به کرنر می رود .
دومین ضربه کرنر توپچی ها . مدافعا مرکزی آرسنال نیز پیش می کشند اما این ضربه نیز ثمری ندارد و توسط دروازبان هال برگشت داده می شود .
توپچی ها در این دقایق کاملا میل به هجوم دارند و کاملا در زمین هال سیتی هستند .
در این دقایق تئو والکات آماده حضور در زمین می شود .
دقیقه 65 بازی شوت خطرناک پولارد بازیکن هال سیتی از فاصله نسبتا دور از بالای دروازه مانوئل به بیرون می رود.
تئو والکات نیز به جای امانوئل ابوئه به بازی می آید .
اولین حرکت تئو یک موقعیت خطرناک برای توپچی ها دارد که ضربه نصری با بد شانسی به گل تبدیل نشد . پاس های در عرض و ضربه سمیر که به بالای دروازه می رود .
دقیقه 69 بازی باز هم حرکت تهاجمی توپچی ها از سمت چپ به راست و تئو والکات و سانتر وی برای بندتنر که ثمری ندارد .
در دقیقه 76 بازی ضربه کرنر برای آرسنال . سانتر آرشاوین که در نهایت ثمری ندارد .
در دقیقه 79 نیز یک صحنه مشکوک به روی بندتنر به وجود آمد که وی اعتقاد دارد این صحنه خطای پنالتی بوده است که البته نظر داور این چنین نیست .
آرسنال کاملا در زمین هال سیتی است .
حرکات توپچی ها از چپ و راست هال سیتی ادامه دارد اما لایه های دفاعی محکم هال کاملا پوشش دهنده حرکات است .
هم چنان نتیجه مساوی است و آرسنال سعی در باز کردن دروازه حریف در آخرین دقایق بازی .
دقیقه 86 بازی و پاس در عمقی که با دفاع خوب بازیکن هال سیتی به اوت می رود .
دقیقه پایانی بازی و آرسنال کاملا در حالت هجومی و ناتوان در باز کردن دروازه هال سیتی .
به هر صورت آرسنال با وحود یک بازی هجومی در برابر هال سیتی ده نفره نتوانست کاری از پیش ببرد .
ضربه کرنر دقیقه 90 آرشاوین نیز ثمری برای آرسنالی ها ندارد .
ضربه ایستگاهی آرسنال و سانتر های این تی نیز ثمری ندارد و هال سیتی موفق در دفاع کردن .
گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل برای آرسنال
در آخرین ثانیه های بازی !!!!!
نیکلاس بندتنر روی برگشت شوت بازیکنان آرسنال و با یک بقل پا توانست در آخرین ثانیه های بازی دروازه هال سیتی را بگشاید و آرسن ونگر را به این شکل در آورد !!!

آرسنال دو - هال سیتی 1
در دقیقه 94 بازی هستیم و آرسنال یع در کنترل بازی دارد تا به یک پیروزی کاملا هیجان انگیز دست پیدا کند .
یک بازی سراسر هجومی از آرسنال و گل دقیقه 93 باعث شده تا هواداران به شدت سرود سر دهند .
دقیقه 95 بازی و باز هم حرکت از ارسنالی ها باید مراقب حرکات احتمال هال سیتی باشند .
بازی در نهایت در دقیقه 97 با سوت داور به پایان می رسد و آرسنال با نتیجه دو بر یک و در یک بازی بسیار هیجان انگیز به یک پیروزی دیر هنگام رسید تا هم چنان در کورس قهرمانی باقی بماند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۲۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰