loading
در حال بررسی درخواست شما
تلاش مضاعف !
تلاش مضاعف !

تلاش مضاعف !

مدافع محکم و سالخورده توپچی ها که توانسته با نیم فصل حضورش و در غیاب ویلیام گالاس به خوبی وظایف دفاعی تیم را همراه با ورمائلن به دوش بکشد از هم تیمی هایش می خواهد تا آخرین لحظه بجنگند و بدانند این هفته های باقی مانده اصلا ساده نخواهد یود .
ویلی گالاس از بازی لیورپول در لیگ برتر مصدوم شده و هنوز توانایی حضور د رترکیب را ندارد . در این مدت سول کمپل اصلی ترین گزینه دفاعی تیم بود و در غیاب اندک بازی هایی که مصدوم بود میکاییل سیلوستره جایگزین وی بود.
سول توقع دارد با توجه به برنامه رقابت های آرسنال در هشت هفته پایانی توپچی های لندنی با تمرکز کامل به لیگ برتر فکر کنند و بازی به بازی موفق باشند . هم چنین سول از اینکه در بازی هال سیتی تیمش توانست در آخرین لحظات یک امتیاز را به سه امتیاز تغییر دهد بسیار خوشنود است .
" به مبارزه و جنگ خود ادامه خواهیم داد و سعی می کنیم تا آخرین لحظه پیروز باشیم . در بازی هال سیتی نیز اینگونه بود و با تلاش تا آخرین لحظه پیروز شدیم . ما توقع نداریم در لیگ برتر تیم ها از پیش باخته باشند و می دانیم هر تیمی برای کسب امتیاز به بازی پای می گذارد . هیچ گاه آسان نیست وقتی شما بخواهید در لیگ برتر بازی کنید و اگر می خواهید پیروز باشید باید با ارائه یک فوتبال زیبا سه امتیاز را بگیرید .
فقط باید تمرکز خود را حفظ کنیم و از موقعیت ها و شانس های به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و در همین وضعیت خوب خودمان را باقی نگه داریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sport
بازدید: ۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰