loading
در حال بررسی درخواست شما
از 26 تا 52 !!
از 26 تا 52 !!

از ۲۶ تا ۵۲ !!

بحث تغییر شماره ی بنتنر در ابتدای فصل, آن هم پس از فروش لباس ها ی جدید, اتفاق جالب توجهی بود و شاید جالب تر از آن تغییر این شماره به عدد نه چندان رند 52!!
اما اصل ماجرا کمی پیچیده تر از آن چه در نگاه اول به نظر می رسد بوده است.نیکلاس درباره ی این جا به جایی شماره به تلویزیون آرسنال گفت:"از وقتی که این شماره(26) را گرفته بودم, می خواستم عوضش کنم. دوست داشتم این پیراهن را نداشته باشم و این چیزی بود که می خواستم انجام دهم. احساس می کردم این شماره برای من درست نبود.
99 بهتر بود ولی جریان را توضیح می دهم.
در اصل شماره ی 9 را می خواستم چون این عدد همیشه عدد من بوده و خواهد بود. همیشه با این شماره بازی کرده بودم و درخواست من این پیراهن بود.متاسفانه همیشه از ادواردو می خواستم که شماره اش را با من عوض کند ولی شماره ای که او هم می خواست گرفته شده بود و کسی که آن شماره را هم داشت, نمی خواست عوضش کند! بنابراین او (ادواردو) هم می گفت:"چرا باید شماره ام را تغییر دهم و شماره ای را بگیرم که هیچ وقت در ذهنم هم نبوده!؟" و من هم می توانم او را درک کنم.
او شماره ی گایل را می خواست ولی او هم دوست نداشت شماره اش را عوض کند, چون همیشه با همین شماره بازی کرده بود.پس می بینید که برای این کار همه باید شماره هایشان را عوض می کردند!
من هم از اتحادیه خواستم که 99 را بردارم, آن ها گفتند نه, بعد 77, گفتند نه. شماره ی 7 را هم دوست داشتم ولی البته آن هم متعلق به توماس بود و داستانی مشابه...!
به من گفتند که می توانم بین 30 تا 60 یک عدد را انتخاب کنم و انتخاب من هم به دلایلی 52 بود.این شماره عددی قوی برای من است و معنی خاصی دارد. و یک معنی مهم تر اینکه جمع 5 و 2 برابر 7 می شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۲۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰