loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : می توانیم به بنتنر اعتماد کنیم
ونگر : می توانیم به بنتنر اعتماد کنیم

ونگر : می توانیم به بنتنر اعتماد کنیم


یک ضربه ی سر از سوی مهاجم دانمارکی اولین گل او بعد از تقریبا دو سال را برای توپچی ها به ارمغان آورد.

ونگر که با پنج تغییر به مصاف تیم استیو بروس رفته بود از به دست آوردن سه امتیاز ، همچنین نحوه ی بازی بنتنر راضی به نظر می رسد.

ونگر به آرسنال پلیر گفت : " انتخاب او شاید دور از ذهن بود اما بنتنر به سختی کار کرده بود. به او گفتم اگر سخت تمرین کنی می توانی شانس داشته باشی ، همچنین بعضی وقت ها ژیرو به استراحت نیاز دارد. این خوب بود که ببینید ما به او اعتماد داریم و او نیز سربلند از این امتحان بیرون آمد "

" همه خوب بودند. فکر می کنم این موضوع هم برایم سخت است هم آسان. آسان به این خاطر که مهم نیست چه کسی بازی خواهد کرد ، او قطعا خوب بازی می کند و سخت به خاطر اینکه ما گروهی از بازیکن ها را در اختیار داریم که همگی سزاوار بودن در ترکیب اصلی تیم هستند ، اما دیدگاه و همبستگی ما خیلی خوب است و این موضوع به کمک ما می آید "

توپچی ها چهارمین بار پیاپی بود که موفق به بسته نگاه داشتن دروازه ی خود شدند و اکنون صاحب بهترین خط دفاعی از لحاظ آماری در لیگ برتر هستند ، با این وجود ونگر معتقد است تغییری در سیستم بازی تیمش ایجاد نکرده است.

او گفت : " ما تغییری در روش بازی خودمان نداده ایم. معتقدم قبل از هر چیز تک تک بازیکن های ما بهتر شده اند. در مجموع هم پیشرفت کرده اند چون همدیگر را بهتر می شناسند "

" اعتماد به نفس و نتایج کسب شده هم کمک خوبی است ، آن ها یقینا نکات مهمی هستند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰