loading
در حال بررسی درخواست شما
برد، بنتنر و پودولسکی
برد، بنتنر و پودولسکی

برد، بنتنر و پودولسکی

در مورد یک برد دیرهنگام...
شروع ضعیفی داشتیم، وقتی در یک برهه زمانی بازیهای زیادی انجام می دهید این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد و این مهم بود که امروز گل اول را دریافت نکنیم و در نیمه دوم سرعت بازی خودمان را پیدا کنیم. این کاری بود که ما کردیم و در ۲۵ دقیقه پایانی به نظر می رسید به گل زدن نزدیک هستیم ولی این اتفاق نمی افتاد. در کنار این مساله خطر غافلگیر شدن روی ضد حملات حریف هم ما را تهدید می کرد. به استحکام و هوش بالایی نیاز داشتیم تا در عقب زمین مرتکب اشتباه نشویم و به حملات خود ادامه دهیم. در نهایت نیکلاس خیال همه را راحت کرد.

در مورد بنتنر...
او بازیکنی است که دوران سختی را گذرانده است پس می خواهم به این خاطر به او اعتبار دهم. امروز به او گفتم که او به سطحی رسیده که من از او انتظار دارم و اگر این روند رو به رشد را ادامه دهد به ترکیب تیم بازخواهد گشت. متاسفانه او مصدوم شد و به نظر نمی رسد بهبودی اش فقط چند روز زمان ببرد، شاید چند هفته، مشکل او از ناحیه مچ پاست. هم برای خودمان و هم برای او ناراحت هستم.

این مصدومیت چه تاثیری در نقل و انتقالات خواهد گذاشت...
نمی دانم، اینگونه نیست که ما به خاطر مچ پای بنتنر به بازار نقل و انتقالات برویم. این یعنی ما ژیرو و بنتنر را در اختیار نداریم.

در مورد عملکرد پودولسکی...
او برای چهار ماه بازی نکرده و فاقد آن برش لازم در جلوی زمین بود. او به بازی نیاز داشت و امروز این فرصت را به دست آورد. این بازی آسانی هم برای او نبود چون کاردیف خیلی منظم و سختکوش بود.

در مورد شانس بد بنتنر در مصدوم شدن...
او بازیکن شکننده ای نیست، او کمی بدشانس بود. گفت روی پای یکی از بازیکنان کاردیف فرود آمد و مچ پایش پیچ خورد.

در مورد اینکه او تفکرها نسبت به خودش را تغییر داده است...
من هیچوقت از بازیکنان نا امید نمی شوم چون همیشه باید به آنها اعتبار دهید. می دانم که ابراز احساسات هواداران نشان دهنده اتفاقات امروز است. اگر شما به عنوان یک بازیکن در زمین تلاش کنید و عملکرد خوبی داشته باشید مردم همیشه آماده هستند که نظر خود را تغییر دهند.

آیا بنتنر اجازه صحبت با سایر باشگاه ها را دارد...
امروز اول ژانویه است و ما نمی توانیم مانع مذاکرات او با سایر باشگاه ها شویم اما او می گوید که می خواهد اینجا بماند. اگر او روی ماندن کنار ما و کارش متمرکز باشد مهاجم خوبی است.

در مورد اینکه همه اعضای تیم باید در روحیه تیمی سهیم باشند...
روحیه تیمی خوبی در تیم وجود دارد، بازیکنان با نگرش درستی به اینجا می آیند و این تفاوت را رقم می زند. می دانید که اگر این را در کورس قهرمانی نداشته باشید هیچ شانسی نخواهید داشت. ما در تیممان این نگرش را داریم و باید از این روحیه تیمی مراقبت کنیم و آن را در هر بازی نشان دهیم.

در مورد پتانسیل بنتنر...
شما به عنوان یک مربی همیشه در قبال بهره برداری به بهترین شکل از بازیکنان مسئول هستید چون می خواهید به روشی مثبت روی زندگی آنها تاثیر بگذارید. وقتی موفق به انجام این کار نشوید کلافه کننده است.

در مورد صحبتهای بین دو نیمه...
ما خواستیم که نسبت به نیمه اول جلوتر بازی کنیم چون در آن نیمه به آنها خیلی اجازه کار با توپ می دادیم، می خواستیم سرعت بازی خودمان را افزایش دهیم. به خوبی این کار را انجام دادیم، اما کاردیف قطعاً از نظر فیزیکی بهترین تیم در لیگ برتر است.

در مورد حضور اوله گونار سولشر در ورزشگاه...
قبل از بازی او را دیدم. بازیکنان کاردیف به گونه ای بازی می کردند که انگار می دانستد او روی سکوهاست!

در مورد امیدهای کاردیف برای بقا در لیگ...
کاردیف کیفیتهای اساسی برای ماندن در لیگ را دارد. اگر به آمار و ارقام نگاه کنید خواهید گفت که آنها برای ماندن در لیگ نیاز دارند گلهای بیشتری به ثمر برسانند. اگر آنها بتوانند برای جلوی زمین راه حل مناسبی پیدا کنند در لیگ خواهد ماند چون آنها کیفیتهای ابتدایی برای این کار را دارند.

در مورد احتمال سرمربیگری سولشر در این تیم...
این یک فرصت برای اوست. وقتی جوان هستید به دنبال یک فرصت می گردید و وقتی آن را به دست می آورید باید بهترین استفاده را از آن بکنید. او تجربه مربیگری در نروژ را دارد پس کارش را یاد گرفته است. او بازیکن باهوشی بود و پسر باهوشی نیز هست و این موضوع به موفقیت او کمک می کند.

در مورد وضعیت جسمانی اوزیل...
خودش فکر می کند برای شنبه آماده باشد. این یک مصدومیت بزرگ نیست، حالا فقط کمی درد دارد. فکر می کنم شنبه برایش کمی زود باشد و او برای بازی استون ویلا آماده خواهد بود.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰