loading
در حال بررسی درخواست شما
درگیری بین آن دو را درک می کنم
درگیری بین آن دو را درک می کنم

درگیری بین آن دو را درک می کنم



چهارشنبه شب در بازی بین اورتون و منچستر سیتی،دو سرمربی برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شدند.مویس سرمربی اورتون در حالی که تیمش 2-0 از حریف خود جلو بود،توپی را که به بیرون زمین آمده بود را برای مدتی در دستان خود نگاه داشت تا کمی از زمان بازی را بگیرد اما این موضوع با واکنش مانچینی رو به رو شد و دو سرمربی برای لحظاتی بر سر آن توپ،خارج از محدوده خود با یکدیگر به مشاجره پرداختند.
مویس و مانچینی توسط داور چهارم از یکدیگر جدا شدند و بلافاصله داور بازی آن دو را از زمین بازی اخراج کرد،البته ناگفته نماند که دو سرمربی در تونل ورزشگاه از کرده خود پشیمان شدند و از یکدیگر عذرخواهی کردند.بازی چند دقیقه ای بدون مویس و مانچینی دنبال شد تا با همان نتیجه 2-0 به سود اورتون پایان یافت.
اتحادیه فوتبال انگلستان قرار است که جریمه ای را برای مویس و مانچینی به خاطر رفتار نا به جا در کنار زمین تعیین کند.
آرسن ونگر که سابقه درگیری با آلن پاردو و مارک هیوز را در کارنامه خود دارد،در کنفرانس خبری خود به این موضوع اشاره کرد و گفت:
"من هم از این دست درگیری ها داشته ام اما ما همه زیر فشار قرار داریم.
در طول یک بازی و در یک لحظه خاص این اتفاق می تواند رخ دهد،برای یک لحظه کنترل خود را از دست می دهیم.برای هر کسی اتفاق می افتد.
حتی بعد از بازی زمانی که همه را به رفتاری شایسته فرا می خوانیم نیز ممکن است رخ دهد،این نشان می دهد که ما هم انسانیم همچون همه و آن برای ما مهم است". 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۶
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : afp
بازدید: ۴۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰