loading
در حال بررسی درخواست شما
این داستان ادامه دارد !
این داستان ادامه دارد !

این داستان ادامه دارد !





آرسنال 2 سال قبل هفته ها صدر نشین بود . بارها در بوق قهرمانی فوت کرد اما ... در بیرمنگام به قتل رسید !!!! مهاجم نوک تیز خود را قلم شکسته دید . برای تراشیدن آن قلم  12 ماهی زمان لازم بود . آنری که رفته بود ، جانشینش هم که پایش .... اینجا بود که به قول برخی دوستان : کمر ونگر شکست !
آرسنال در بازی با بیرمنگام روحیه خود را از دست داد ، گلزن خود را از دست داد ، کاپیتان خود را از دست داد و از همه مهم تر جام را از دست داد یا بهتر بگوییم ، هلب را از دست داد ، فلامینی را از دست داد و ....

امسال بعد از مدت ها باری دیگر در همان شهر لعنتی به مصاف یکدیگر رفتیم ....

آرسنال در این بازی باز هم مساوی کرد !!!! 1-1
بیرمنگام باز هم در لحظات پایانی گل زد !
آرسنال گل مردود به ثمر رساند ... اما به هرحال نتیجه برای چلسی و منچستر یونایتد بود و بس !


اما این پایان این  لیگ تراژیک نیست !
ما ایمان و اعتقاد خود را به آرسن ونگر داریم . او بدون خرج های سنگین با گرگ روسی و گلیزرهای آمریکایی دست و پنجه نرم میکند ، ما به او ایمان داریم ، حتی اگر جامی نگیرد !
آرسن امروز در مصاحبه بعد از بازی از کوره در رفته و به خبرنگاران گفته است : رهایم کنید ، بذارید تنها باشم و ...
ما ، همه هواداران توپچی های لندن تو را تنها نمیذاریم ، مرد بزرگ ما تو را دوست داریم . حتی اگر چهارشنبه شب امیدمان به لیگ اروپایی هم کمرنگ تر شود .

در لیگ هنوز خیلی راه مانده و کمی زود است تا پیرخرفت تئاتر رویاها شادمان باشد و قهرمانی دیگری را در کیسه ببیند .
چلسی باید با منچستر ، تاتنهام و لیورپول بازی کند !
منچستر هم باید با چلسی ، منچستر سیتی و تاتنهام بازی کند ! منچستر یونایتد محال ممکن است 9 امتیاز از این 9 امتیاز را کسب کند !!!! و اگر هم کسب کند پس این چلسی است که امتیاز از دست داده ...

راه ما هم خیلی هموار نیست ؛ تاتنهام در وایت هارلین  آرمیده و در کمین است ... اما آنها در 15 روز با سه تیم بالای جدول بازی دارند و در هر یه بازی میزبانند .
به نظر میرسد کار ما ساده تر است برای ادامه .... پیروزی ( احتمالی ) چلسی به منچستر و شکست چلسی به یکی از 2 تیم سیتی یا تاتنهام و عدم لغزش آرسنال یعنی بازگشت همه چیز به حالت اوج خودش .... تنها امیدوارم با تفاضل گل و 1 امتیاز کمتر لیگ را از دست ندهیم /
من نمیتوانم بگویم چه تیمی قهرمان است چون هنوز خیلی راه مانده و تیم های کوچک را هم نمیتوان دست کم گرفت . تیم هایی مثل ساندرلند و ویگان که با بازی های بسته خود ، بزرگان لیگ را زمین گیر میکنند ، پس شما هم ناراحت و اندوهگین نباشید .


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰