loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسا ؟ هیچوقت ...
بارسا ؟ هیچوقت ...

بارسا ؟ هیچوقت ...

سسک طی مصاحبه ای قبل از بازی آرسنال با بارسلونا خطاب به گواردیولا عنوان کرد " به تیم تو نمیپیوندم "

فابرگاس که در دو سال گذشته و مخصوصا فصل جاری مرتبا و تحت عناوین مختلف به تیم سابقش بارسلونا که آرسنال سه روز دیگر در ورزشگاه خانگیش از آنها پذیرایی خواهد کرد ربط داده شده است ، طی مصاحبه ای اعلام کرد که هیچبرنامه ای برای بازگشت به نیو کمپ ندارد .

" ما نباید در مورد آینده من انقدر صحبت کنیم ، من معنی این همه شایعه پیرامون خودم را نمیفهمم . من همیشه گفته ام که در آرسنال خوشنودم . حاضرم تا هزاران بار بگویم که به هیچ تیم اسپانیایی نخواهم رفت اما کسی حرف خودم را باور نمیکند . آرسنال خانه من است و من به هیچ وجه قصد ترک خانه ام را ندارم . "

و فابرگاس بازیکن دیگری را که تقریبا با شرایط مشابه خودش توسط مربی باهوش آرسنال کشف و به آرسنال پیوست را مثال میزند و میگوید که او نیز روزی در آرسنال خواهد درخشید .
فران مریدا بازیکنی بوده است که از وقتی به آرسنال پیوسته همواره همگان انتظار دیگر فابرگاسی از او داشته اند هرچند که او همچنان خیلی جوان است اما سسک امید های بسیاری به او دارد .

با تمام تفاسیر آرسن ونگر عنوان کرده است که نمیتواند منتظر نمایش چهارشنبه شب بشود ، جایی که استعدادهایی مانند سسک ، لئو مسی و تیری آنری در یک مستطیل سبز بازی خواهند کرد . درباره پیشرفت فابرگاس از یک بازیکن با استعداد به هافبکی تمام عیار ، و شاید بتوان به جرات گفت بهترین هافبک حال حاضر جهان ، ونگر امیدوارست که او همیشه ایمانی که ونگر در سن 17 سالگی به وی داشت را فراموش نکند .

توپچیها در سن 17 سالگی به او اعتماد کردند ، ونگر در این باره میگوید " از همان ابتدا که او را در جام جهانی زیر 17 ساله ها دیدم استعدادی خاص بود ، جامی که در آن عنوان بهترین بازیکن تورنومنت را به خود اختصاص داد .

از نظر بدنی ضعیف بود اما به خوبی گل میزد ، بعد ها در تیم بزرگسالان بازی کرد و فرم خودش را از دست داد اما ما اینجا به او کمک کردیم تا به فابرگاس کنونی تبدیل شود ."

همچنین رئیس عقیده دارد که سبک فوتبال آرسنال ، این فوتبال فانتزی و روان یکی از کلیدهاییست که باعث شد تا استعداد کامل سسک بروز پیدا کند . " باور دارم تیم و نحوه ی بازی تیم یکی از دلیل هاییست که باعث شد او بازیکن فعلی شود . شیوه فوتبال ما باعث شد تا او با آزادی عمل بیشتری فوتبال بازی کند ."

" من میتوانم بازی فوق العاده او را روبروی بارسا از الان تصور کنم ."

آنری که روزی رهبر آرسنال بود ، با بارسا خواهد بود ، آرسن اضافه میکند " امیدوارم او پذیرایی را که استحقاقش را دارد دریافت کند . او یکی از بهترین بازیکنانیست که تا کنون من مربیش بوده ام و واقعا تاسف بار بود وقتی که به خاطر آن خطایی که جلوی ایرلند انجام داد هو شد .

او هیچ ساپورتی از فدراسیون فوتبال فرانسه دریافت نکرد ، آنها باید درخواست بازی مجدد را میدادند . اینگونه خیلی بهتر میبود ، زیرا فراسنه میتوانست با بازی بهتر و تیم بهتر بودن به مرجله نهایی صعود کند .

این مساله آنری را ناراحت کرد . نه تنها او یکی از بهترین بازیکنان از نظر فنی بوده ، بلکی با اخلاق ترین بازیکن نیز بوده است . هیچ وقت عصبی نشد . امیدوارم همه خاطات خوبی که با او داریم را در چهار شنبه به یاد بیآورند . "

بازی ، بازی احساسی خوهاد بود برای او ، اما او خطرات زیادی در اینجا ندارد ، خاطراتش بیشتر در هایبری هستند . "

آرسنال در سال 2006 فینال جام باشگاه های اروپا را به بارسا واگزار کرد ، تیمی که سرشار از اعتماد به نفس بود و بهترین باشگاه جهان لقب گرفت .

ونگر ادامه میدهد " بارسا مثل ما فوتبال بازی میکند ، و در بازی به شیوه درست و زیبا شهرت دارد . آنها بازیکنان استثنایی دارند و فوتبالی استثنایی بازی میکنند . "

" اما ما نیز بازیکنان استثنایی داریم که فوتبالی استثنایی بازی میکنند . باور دارم که از میان تیم های باقی مانده در چمپیونز لیگ ، آرسنال تنها تیمیست که قدرت متوقف کردن آنها را دارد . نتیجه بازی به خودمان برمیگردد . "

بازی آرسنال بارسلون چهارشنبه شب راس ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد . بازی که از حواشی فوتبالی بسیاری برخوردار است . بازگشت آنری به جایی که همچنان از آن تحت عنوان "ما" استفاده میکند . رویارویی سسک با بارسلونی که طی سال های اخیر تحت هر عنوانی مثل ژن و دی ان ای و ... بازیکنی متعلق به بارسا خوانده اند . رویارویی دوباره آرسنال بارسلون بعد از آن فینال بحث برانگیز که همچنان خیلی ها معتقد بر سخت گیری داور به ضرر به آرسنال اند .
در هر صورت ، تمام عوامل دست در دست یکدیگر داده اند تا این بازی برای هر دو تیم و مخصوصا آرسنال بسیار مهم شود . مطمئنا بازی زیبایی پیش رو داریم ، زیرا هیچکدام از این دو تیم در هیچ شرتیطی رو به ضد فوتبال و بازی تدافعی نخواهند آورد و این چیزیست که جذابیت بازی را دو چندان میکند . به امید پیروزی شیرین آرسنال .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : dailystar.co.uk
بازدید: ۶۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰