loading
در حال بررسی درخواست شما
بسیار دشوار است
بسیار دشوار است

بسیار دشوار است

 

توپچیها در دیداری که میتوانستند به راحتی در آن پیروز نهایی میدان باشند با بدشانسی بازی برده را با تساوی عوض کردند تا از کسب سه امتیاز محروم بمانند.
آرسنال چهارشنبه شب میزبان بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا است و ونگر معتقد است نتیجه بازی بیرمنگام بر روی تمرکز ذهنی تیمش تاثیر خواهد گذاشت.
ونگر در اینباره گفت:"آیا آماده کردن بازیکنان برای بازی در مقابل بارسلونا سخت خواهد بود؟ بله، همیشه آماده کردن بازیکنان پس از دیداری که در آخر بازی نتیجه را از دست میدهید دشوار است.
"در مسیری قرار داریم که بسیار سخت است و هیچ جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد. نتیجه بازی برابر بیرمنگام بسیار ناامید کننده بود.
"نتیجه مانند باخت به نظر میرسید. ولی دیدار برابر بارسلونا در رقابت دیگری است و ما برای آماده سازی و ریکاوری فرصت کمی داریم.
"اثرات بلند مدت آن نتیجه را نمیدانم ولی فکر میکنم ضربه سختی به امیدهایمان در راه قهرمانی بود زیرا در جایگاهی قرار داشتیم که باید در تمام دیدارها پیروز میشدیم.
ونگر در مصاحبه پس از بازی اعلام کرده بود که آندری آرشاوین و سمیر نزری به دلیل مشکل کوچکی که داشتند قادر به حضور در میدان از ابتدا نبودند. ونگر امیدوار است به میدان آمدن آنها در اواخر بازی، مشکلی برای آنها ایجاد نکرده باشد.
ونگر در اینباره نیز گفت:"آنها بیرون نشستند به دلیل اینکه آرشاوین مشکلی از ناحیه کشاله ران داشت و نزری نیز مشکل ناحیه زانو، که از دیدار قبل بوجود آمده بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۵۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰