loading
در حال بررسی درخواست شما
11 مورد از بهترین نقل قول های بازیکنان سابق آرسنال در مورد آرسن ونگر
11 مورد از بهترین نقل قول های بازیکنان سابق آرسنال در مورد آرسن ونگر

۱۱ مورد از بهترین نقل قول های بازیکنان سابق آرسنال در مورد آرسن ونگر

در بیش از 20 سال حضور در آرسنال، آرسن ونگر اثر خود را بر روی افراد زیادی گذاشت و این بیشتر خوب بود تا بد.
 
ونگر در دوران حضورش در شمال لندن سه بار قهرمان لیگ برتر و چند جام دیگر شد، اما تأثیر او صرفا به کسب جام محدود نمی‌شود.
 
این مرد فرانسوی به دلیل کمک به تغییر فوتبال انگلیس شناخته شده است و هیچ راهی برای نشان دادن آن بهتر از نگاه کردن به آنچه برخی از شاگردان قبلی او درباره وی گفته‌اند وجود ندارد.
 
تیری آنری
 
''شخصیت او‌ مثل یک پدر بود، او به من کمک کرد تا بازیکن بهتری شوم، مسیرهایی را در مغزم باز کرد که گاهی جلوی پیشرفتم را می‌گرفتند، چیزهایی که واضح هستند؛ اما در 22 سالگی سعی می‌کنی بازیکنی که می‌توانی باشی"
 
سسک فابرگاس
 
''من می‌توانم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را نام ببرم که هیچ کس دیگری در جهان به آن‌ها اعتقاد نداشت، اما او باور داشت. سپس آن‌ها به بازیکنانی کلاس جهانی تبدیل شدند و همه چیز را در این بازی به دست آوردند."
 
ینس لمن
 
''مربی‌ای که بیشتر از همه از او یاد گرفتم، آرسن ونگر است. او یک فرد کمال‌گراست. نه‌تنها می‌داند که چگونه دفاع کند بلکه برای هجوم به دروازه حریف نیز ایده‌های به‌خصوصی دارد."
 
آبو دیابی
 
''او کسی است که می‌تواند شخصیت بازیکنانش را درک کند و از آن برای موفقیت آن‌ها استفاده کند. در چنین شرایطی بازیکن هم حس خوبی پیدا می‌کند. مهمترین چیز برای من این بود که او به من ایمان داشت.''
 
مسوت اوزیل
 
''او همیشه به بهترین نحو از من حمایت کرد. خیلی ممنونم که او مربی من بود. دوست دارم دوباره او را به عنوان مربی باشگاه ببینم."
 
الکسیس سانچز
 
''من همیشه می‌گفتم که او یک جنتلمن و یک استاد فوتبال است، او در مورد احترام و حرفه‌ای بودن چیزهای زیادی به من آموخت. من از او بسیار سپاسگزارم.''
 
کولو توره
 
''از او به عنوان یکی از بهترین مربیان آرسنال، اگر نگوییم بهترین مربی، یاد خواهد شد.''
 
جک ویلشر
 
''آرسن همیشه از من حمایت می‌کرد و فکر می‌کنم گاهی اوقات او می‌توانست در من ببیند که من ضعیف هستم یا اعتماد به نفس ندارم و او همیشه می‌گفت «به خودت باور داشته باش.» و حس می‌کردم به من باور دارد.''
 
رابرت پیرس
 
''او یک مربی بزرگ است، یک انسان بزرگ. از نگاه من او عاشق آرسنال بود."
 
فردی لیونبرگ
 
''آرسن از من می‌خواست که تصویر بزرگ را ببینم. این مهمترین تغییر در آن زمان بود. او به من اعتمادبه‌نفس می‌داد و اجازه داد که خودم را نشان بدهم.''
 
هکتور بلرین
 
''فکر می‌کنم ارزش‌های فراوانی وجود دارند که بسیاری از باشگاه‌ها به‌دنبال تزریق آن‌ها به باشگاه‌شان هستند. باشگاه‌ها در تلاشند تا چنین تصویری را بدست آورند، اما در پایان ماجرا افرادی که با آن‌ها در تعامل هستید باشگاه را شکل می‌دهند و آرسنال برای من همواره شبیه یک خانواده بوده است. دلیلش هم رفتاری است که از سوی افرادی مثل استیو بولد و آرسن ونگر با من صورت گرفت."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰