loading
در حال بررسی درخواست شما
رتبه بندی 19 مدافع میانی آرسنال از زمان جدایی سول کمپل
رتبه بندی 19 مدافع میانی آرسنال از زمان جدایی سول کمپل

رتبه بندی ۱۹ مدافع میانی آرسنال از زمان جدایی سول کمپل

از زمانی که سول کمپل در تابستان 2006 باشگاه را ترک کرد و به پورتموث پیوست، آرسنال مشکلات زیادی در خط دفاعی داشت.
 
در حالی که برخی از مدافعان میانی مورد تحسین هواداران قرار گرفته اند، تعداد زیادی از مدافعان هستند که عملکرد وحشتناکی از خود به نمایش گذاشته اند.
 
ما تمام 19 مدافع میانی را که از سال 2006 توسط باشگاه به خدمت گرفته شده اند، بر اساس عملکرد آنها در باشگاه رتبه بندی کرده ایم.
 
 
19. سباستین اسکیلاچی
 
این مرد فرانسوی در طول مدت حضورش در شمال لندن با مشکل مواجه شد و تنها 39 بازی را در سه سال انجام داد و اجازه یافت به صورت رایگان به باستیا بپیوندد.
 
18. سمی آجایی
 
در حال حاضر در وست بروم حضور دارد، آجایی در واقع برای آرسنال بازی نمی کرد، اما به هیچ وجه نمی توان کسی را زیر اسکیلاچی قرار داد.
 
17. کنستانتینوس ماوروپانوس
 
مدافع یونانی که واقعاً خوب به نظر می‌رسد، اما واقعاً فرصت زیادی به او داده نشده است.
 
ماوروپانوس در حال حاضر به صورت قرضی در اشتوتگارت حضور دارد و دومین دوره حضورش در بوندسلیگا را سپری می کند.
 
16. مایکل سیلوستره
 
سیلوستر بازی‌های کاملاً تکان‌دهنده‌ای با پیراهن آرسنال داشت، اما در تساوی 4-4 در دربی شمال لندن موفق به گلزنی شد.
 
15. پابلو ماری
 
ماری در ژانویه 2020 به صورت قرضی از فلامینگو به آرسنال پیوست و در سه بازی به اندازه کافی باشگاه را تحت تاثیر قرار داد و قراردادی دائمی با توپچی ها امضا کرد.
 
دوران حضور این بازیکن 28 ساله به دلیل مصدومیت، مختل شده و اولین گل خود را برای این باشگاه مقابل راپیدوین در لیگ اروپا به ثمر رساند. او از آن زمان بهبود یافته و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده است.
 
*وی به اودینزه قرض داده شد.
 
14. سول کمپل
 
کمپل که در ابتدا آرسنال را در سال 2006 ترک کرده بود، در ژانویه 2010 دوباره به این تیم پیوست و 10 بار در ترکیب اصلی تیم در لیگ برتر قرار گرفت و به آرسنال کمک کرد تا در رده سوم قرار گیرد.
 
دومین دوره او زیر نظر آرسن ونگر کوتاه بود، زیرا این مدافع در تابستان همان سال به نیوکاسل پیوست.
 
13. کالوم چمبرز
 
زمانی که چمبرز در سال 2014 با مبلغی کمتر از 20 میلیون پوند به اینجا آمد، هیجان زیادی وجود داشت، اما او تاکنون دوران موفقی نداشته است.
 
او اکنون 25 سال سن دارد و به صورت قرضی در میدلزبورو و فولام بازی کرده است. با این حال، او بیش از 100 بار برای توپچی ها بازی کرده است.
 
*وی به استون ویلا فروخته شد.
 
12. گابریل پائولیستا
 
هواداران آرسنال برای سال‌ها آرزوی دیدن پرخاشگری و اشتیاق در تیم خود را داشتند که گابریل پائولیستا در سال 2015 به آن‌جا پیوست، اما این اتفاق کمی دور از ذهن بود.
 
وی به طور متوسط ​​هر چهار بازی یک کارت زرد دریافت می کرد و حتی توسط آرسن ونگر به عنوان "تندخو" لقب گرفت و در سال 2017 به والنسیا فروخته شد.
 
11. شکودران موستافی
 
وقتی آرسنال در سال 2016 با یک مدافع قهرمان جام جهانی قرارداد امضا کرد، آنها امیدوار بودند که بالاخره مردی را پیدا کرده‌اند که برای یک دهه دفاع خود را فرماندهی کند.
 
ملی پوش آلمانی به باشگاه کمک کرد تا جام حذفی و سوپرکاپ را به دست آورد، اما او همچنین لحظات فاجعه باری را در پیراهن آرسنال داشته است.
 
*وی به شالکه و سپس لوانته پیوست.
 
10. ویلیام سالیبا
 
علیرغم اینکه سالیبا یکی از بهترین مدافعان جوان اروپا بود، توسط میکل آرتتا تایید نشد و هنوز در تیم اصلی خود برای این باشگاه ظاهر نشده است.
 
تنها دلیلی که او از تعداد کمی دیگر در این لیست پیشی گرفته است این است که هنوز زمان زیادی برای خوب شدن این بازیکن 20 ساله وجود دارد.
 
9. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس
 
سوکراتیس به مانند گابریل پائولیستا همیشه وقتی وارد زمین می‌شد، با تمام وجود برای تیم بازی می‌کرد.
 
با این حال، محدودیت‌هایی برای این بازیکن 32 ساله وجود داشت، و این باعث شد که او قبل از فروش به المپیاکوس، خیلی زیر نظر میکل آرتتا فرصت بازی کردن به دست نیاورد.
 
8. ویلیام گالاس
 
ما هنوز نمی توانیم گالاس را به خاطر به ارث بردن پیراهن شماره 10 دنیس برکمپ ببخشیم.
 
ملی پوش سابق فرانسه 142 بازی برای توپچی ها انجام داد و حتی کاپیتان هم شد، اما خاطره ماندگار دوران او در این باشگاه زمانی بود که در زمین نشست و پس از تساوی 2-2 مقابل بیرمنگام در سال 2008، یک ضربه محکم به زمین زد.
 
7. داوید لوئیز
 
در حالی که دوران لوئیز در امارات با مجموعه‌ای از اشتباهات پر شده است، او می تواند یک فوتبالیست خوب در روزش باشد.
 
ملی پوش برزیلی یک بازی ترسناک را مقابل منچسترسیتی سپری کرد، اما چند هفته بعد در نیمه نهایی و فینال جام حذفی به پیروزی رسید.
 
6. راب هولدینگ
 
هولدینگ در سال 2016 با قراردادی 2 میلیون پوندی از بولتون به آرسنال پیوست، اما با تلاش آرسن ونگر یا اونای امری توانست خود را به عنوان بازیکن ثابت تیم اصلی معرفی کند.
 
این بازیکن 26 ساله تحت هدایت میکل آرتتا در آرسنال احیا شد و به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبدیل شد. او همچنین تسلط خوبی بر روی توپ دارد که برای یک مدافع میانی بسیار خوب است.
 
5. بن وایت
 
هنوز اولین روزهای حضور برای وایت در آرسنال است، که اولین بازی سختی را در برابر ایوان تونی در شکست 2-0 مقابل برنتفورد تازه صعود کرده متحمل شد، اما از آن زمان تاکنون بسیار مسلط به نظر می رسد.
 
قرار دادن بن وایت در این رتبه بالا می‌تواند باعث شود وقتی یک یا دو سال دیگر این فهرست را بررسی می‌کنیم، ما را بسیار احمق در نظر بگیرین، اما ما به خودمان می‌گوییم که او ارزش 50 میلیون پوند را دارد.
 
4. گابریل ماگالائس
 
گابریل یکی از معدود نکات مثبت آرسنال در طول فصل فاجعه بار 2020/21 بود و سه جایزه متوالی بهترین بازیکن ماه آرسنال را به دست آورد.
 
از آن زمان تا الان لحظات عجیبی در باشگاه وجود داشته است، اما این بازیکن برزیلی عمدتاً در شمال لندن بسیار راحت به نظر می‌رسد و تسلط هوایی او باعث شده که او زوج مناسبی برای بن وایت باشد.
 
3. توماس فرمالن
 
پس از پیوستن به آرسنال از آژاکس در سال 2009، فرمالن در اولین فصل حضورش، تاثیرگذاری‌اش در امارات را ثابت کرد و در تیم منتخب سال لیگ برتر قرار گرفت.
 
او در سال 2012 به عنوان کاپیتان باشگاه منصوب شد اما در بخش قابل توجهی از دوران حضورش در امارات به دلیل مشکلات مصدومیت از میادین دور بود.
 
2. پر مرتساکر
 
عملکرد باورنکردنی مرتساکر در فینال جام حذفی 2017 مقابل چلسی، جایگاه او را در جمع دو مدافع برتر این لیست تضمین می کند.
 
1. لورن کوشیلنی
 
حضور او در شمال لندن ممکن است در سال 2019 به صورت بحث برانگیز به پایان رسیده باشد، اما کوشیلنی به طور واضح نفر اول این لیست می‌باشد.
 
این مدافع میانی در سال 2010 با آرسنال قرارداد امضا کرد و در 9 سال آینده به ستون اصلی خط دفاعی آن ها تبدیل شد و 353 بازی در تمام رقابت ها انجام داد و در این روند سه جام حذفی را به دست آورد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۹۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰