loading
در حال بررسی درخواست شما
رتبه بندی شماره 7 های آرسنال در دوران لیگ برتر
رتبه بندی شماره 7 های آرسنال در دوران لیگ برتر

رتبه بندی شماره ۷ های آرسنال در دوران لیگ برتر

بوکایو ساکا هشتمین بازیکنی است که این پیراهن را از زمانی که لیگ برتر در فصل 94-1993 شماره رسمی تیم‌ها را معرفی کرد، بر تن می کند.
 
ما شماره 7 های آرسنال در دوران لیگ برتر را از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده‌ایم.
 
8. نلسون ویواس
 
 
ویواس با وجود اینکه یک مدافع راست بود، پس از پیوستن به آرسنال از بوکاجونیورز در سال 1998، پیراهن شماره 7 را دریافت کرد.
 
این ملی پوش آرژانتینی عمدتاً به عنوان ذخیره لی دیکسون و نایجل وینتربرن، مدافعان کناری تثبیت شده، استفاده می‌شد و تنها 40 بازی در لیگ برتر برای این باشگاه انجام داد.
 
پس از دوران قرضی در سلتاویگو و ریورپلاته، او در سال 2001 به صورت رایگان به اینترمیلان پیوست.
 
7. هنریک مخیتاریان
 
 
مخیتاریان در ژانویه 2018 به توپچی ها پیوست و شروع درخشانی در دوران حرفه ای خود در آرسنال داشت و در اولین بازی خود 3 پاس گل داد.
 
اما او نتوانست خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در تیم تثبیت کند و این هافبک تهاجمی در نهایت توسط اونای امری مازاد بر نیاز تلقی شد.
 
مخیتاریان در نوامبر 2019 به FourFourTwo گفت: «امری بیشتر به تاکتیک ها توجه کرد، بنابراین نقش من تغییر کرد.
 
من به عنوان یک وینگر شروع می کردم، اما باید هافبک دفاعی بازی می‌کردم. به همین دلیل است که نتوانستم گل یا پاس گل زیادی بدهم.
 
من دوست دارم آزادانه‌تر بازی کنم و هر جا که فضا وجود دارد حرکت کنم، اما شما باید کاری را که سرمربی می‌خواهد انجام دهید.
 
این بازیکن 33 ساله پس از یک دوره قرضی موفق در فصل 2019/20، دوباره دوران حرفه‌ای خود را در رم احیا کرد و با قراردادی دائمی به این تیم رفت.
 
6. کوین کمپبل
 
 
کمپبل بخشی از تیمی بود که در سال 1991 عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را به دست آورد و بعداً به اولین بازیکن آرسنال تبدیل شد که به طور رسمی شماره 7 را در لیگ برتر به خود اختصاص داده است.
 
این مهاجم در تمام رقابت‌های فصل 1993/94، 19 گل به ثمر رساند و به باشگاه کمک کرد تا جام برندگان جام اروپا را به دست آورد.
 
او پس از ورود دنیس برکمپ در سال 1995 تصمیم گرفت به ناتینگهام فارست بپیوندد تا به دنبال حضور در جایگاه اصلی یک تیم باشد.
 
کمپبل به ما گفت: "باید به یاد داشته باشید که من یک پسر لندنی بودم و از باشگاه حمایت می کردم، بنابراین زمان خاصی بود که برای آنها بازی کنم.
 
وقتی کوچکتر بودم توان مالی رفتن به بازی‌ها را نداشتم، بنابراین تا 20 دقیقه آخر منتظر ماندم تا آن‌ها دروازه‌های جایگاه قدیمی بانک شمالی را باز کردند و برای تماشای آخرین بازی دویدم. بنابراین اینکه بتوانم واقعاً برای تیمی که حمایت می‌کردم هزینه کنم، رویایی بود که به حقیقت پیوست.''
 
5. دیوید پلات
 
 
پلات پس از چهار سال حضور در ایتالیا، در سال 1995 با آرسنال به انگلیس بازگشت و انتظارات بزرگی از این هافبک وجود داشت.
 
او در دو سال اول حضورش در باشگاه خود را به عنوان یک بازیکن فیکس ثابت کرد و در فصل 1996/97 همکاری خوبی با پاتریک ویرا داشت.
 
آمدن امانوئل پتی از موناکو، حضور در ترکیب اصلی تیم را دشوار کرد و فصل 98-1997 آخرین فصل پلات با توپچی ها بود.
 
اما ضربه سر او در پیروزی مقابل منچستریونایتد در نوامبر 1997 به او کمک کرد تا او در بین هواداران در هایبوری محبوب شود.
 
4. بوکایو ساکا
 
 
برای ساکای جوان که دنیا را زیر پای خود دارد، هنوز روزهای اولیه است. به راحتی می‌توان فراموش کرد که او هنوز فقط 20 سال دارد، با توجه به اینکه او در حال حاضر بیش از 100 بازی برای باشگاه دوران کودکی خود انجام داده است.
 
پتانسیل آن ترسناک است و اگر او به مسیر فعلی خود ادامه دهد، در آینده احتمال صعود بیشتر در این رتبه وجود دارد.
 
فارغ‌التحصیل آکادمی آرسنال مسلماً بهترین بازیکن توپچی‌ها در فصل گذشته بود و با 11 گل و 7 پاس گل، پاسخ درخشانی به از دست دادن پنالتی‌اش در فینال یورو داد.
 
3. الکسیس سانچز
 
 
قبل از سومین فصل حضورش در آرسنال، سانچز از شماره 17 به پیراهن شماره 7 مورد علاقه خود تغییر مکان داد.
 
این مهاجم سپس در فصل 17-2016 در لیگ برتر 24 گل و 10 پاس گل به ثبت رساند و همچنین به توپچی ها کمک کرد تا جام حذفی را ببرند.
 
اما او میراث خود در آرسنال را با پیوستن به منچستریونایتد در ژانویه 2018 لکه دار کرد و از آن زمان همه چیز برای این مهاجم به خوبی پیش نرفته است.
 
2. توماس روسیچکی
 
 
روسیچکی در سال 2006 از بوروسیا دورتموند به آرسنال پیوست و در طول 10 سال حضورش در امارات، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان معرفی کرد.
 
علیرغم مشکلات ناشی از مصدومیت، تماشای بازی این هافبک اهل چک بسیار لذت بخش بود و تعدادی گل به یاد ماندنی برای توپچی ها به ثمر رساند، از جمله مقابل تاتنهام در لیگ و جام حذفی در سال 2014.
 
آرسن ونگر در سال 2016 به وب‌سایت آرسنال گفت: ''او وقتی بازی می کند کار را بسیار آسان می کند. او کیفیت دارد وقتی توپ به سمت او می‌آید، بازی ناگهان کمی سریع‌تر، دقیق‌تر و متحرک‌تر می‌شود.
 
او تمام ویژگی‌های فوتبالی را برای انجام بازی‌ای داشت که ما دوست داریم اینجا انجام دهیم و من می‌توانم بگویم توماس روسیچکی بازیکنی عالی برای آرسنال بود.''
 
1. رابرت پیرس
 
 
پیرس به جای مارک اورمارس در سال 2000 به خدمت گرفته شد و ثابت کرد که یکی از بهترین خریدهایی است که آرسن ونگر تا به حال انجام داده است.
 
ملی پوش فرانسوی یکی از اعضای کلیدی تیم شکست ناپذیران بود که بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل 04-2003 را به دست آورد، یکی از چهار جام مهمی که در طول شش سال اقامتش در شمال لندن به دست آورد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۱۷:۵۲
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۸۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰