loading
در حال بررسی درخواست شما
هر آنچه که باید در مورد لینو سوزا خرید جدید آرسنال بدانید
هر آنچه که باید در مورد لینو سوزا خرید جدید آرسنال بدانید

هر آنچه که باید در مورد لینو سوزا خرید جدید آرسنال بدانید

آرسنال در تاریخ 11 ژانویه اولین خرید خود را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام داد و لینو داکروز سوزا را از وست بروم به این باشگاه آورد.
 
سوزا که در وست بروم بسیار مورد توجه بود، ظاهراً نظر تعدادی از تیم های لیگ برتر را به خود جلب کرده بود اما آرسنال در رقابت برای امضای قرارداد با او پیروز شده است.
 
ما آخرین خرید آرسنال را برای شما آورده ایم، که از قبل تمرینات خود را با هم تیمی های جدید خود آغاز کرده است.
 
سوزا متولد ژانویه 2005، در سنین جوانی توسط تیم محلی وست بروم جذب شد و راه خود را در میان تیم های جوانان پیدا کرده است.
 
این مدافع که در سال 2021، 16 ساله شد، دو سال بالاتر از رده سنی خود بازی می کند و فصل گذشته در 16 بازی زیر 18 سال لیگ برتر دو گل به ثمر رساند. او همچنین بخشی از تیم وست بروم بود که در سال 2021 به نیمه نهایی جام حذفی جوانان رسید.
 
او حتی در فوریه 2021 اولین بازی خود را در لیگ برتر جوانان انجام داد و 90 دقیقه کامل را در شکست 3-2 مقابل تیم زیر 23 ساله های نیوکاسل بازی کرد.
 
سوزا برای اولین بار در مارس 2020 به یک کمپ تمرینی در انگلیس فراخوانده شد و نماینده سه شیرها در تیم ملی زیر 16 ساله‌ها بود و در بازی های دوستانه مقابل ولز و ایرلند شمالی در سال 2021 بازی کرد.
 
اما او همچنین به دلیل ملیت خانواده‌اش می‌تواند برای تیم ملی برزیل نیز بازی کند و اگر آنها او را به تیم بزرگسالان قبل از انگلستان دعوت کنند، واجد شرایط حضور در تیم سلسائو خواهد بود.
 
کجا بازی می کند؟
 
سوزا عمدتاً به عنوان مدافع چپ برای تیم های جوانان وست بروم بازی می کرد و به دلیل توانایی دریبلینگ و کنترل توپ مشهور است. او همچنین تطبیق پذیری باورنکردنی از خود نشان داده است، به عنوان یک مدافع میانی چپ یا به عنوان وینگر چپ بازی می کند.
 
به گزارش فوتبال لندن، رئیس آکادمی آرسنال، پر مرتساکر، پست دفاع چپ را به عنوان یک منطقه از زمین در نظر گرفته بود که توپچی ها باید در سطح آکادمی خود تقویت می‌شدند.
 
در مورد تیم اصلی، کیران تیرنی خود را به عنوان گزینه اول دفاع چپ آرسنال معرفی کرده است اما اغلب به دلیل مشکلات مصدومیت در کنار زمین بوده است.
 
نونو تاوارس، که به عنوان پشتیبان تیرنی حضور دارد، شروعی کاملاً متفاوت در دوران حرفه ای خود در آرسنال داشته است.
 
سوزا بدون شک زمانی را صرف کار روی بازی خود در آکادمی آرسنال خواهد کرد اما می تواند در دو سال آینده به اولین بازی خود در سطح بزرگسالان امید داشته باشد.
 
آنچه در مورد او گفته اند
 
پیتر گیلبرت، مربی تیم زیر 18 ساله های وست بروم، در سال 2021 "لینو یک مدافع کناری عالی است، بازی را خوب می خواند، پای چپ دوست داشتنی دارد و معمولا یک نوجوان 16 ساله یک فصل کامل را با تیم 18 سال بازی نمی کند، اما او این کار را انجام داد، زیرا او پتانسیل زیادی دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۶
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰