loading
در حال بررسی درخواست شما
بانوان آرسنال به استرالیا می روند
بانوان آرسنال به استرالیا می روند

بانوان آرسنال به استرالیا می روند

باشگاه آرسنال با افتخار اعلام می‌کند که تیم زنان آرسنال در دیداری دوستانه که بخشی از "هفته جهانی فوتبال ملبورن" به شمار می‌رود، روز جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ به مصاف تیم منتخب ستارگان دبلیو-لیگ استرالیا خواهد رفت.

این دیدار در ورزشگاه "مارول" شهر ملبورن برگزار می‌شود. پیش از رویارویی تیم زنان ما با ستارگان دبلیو-لیگ، در بخش اول این رویداد، تیم مردان نیوکاسل یونایتد به مصاف منتخب ستارگان مردان ای-لیگ خواهد رفت که راس ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی آغاز می‌شود. سپس نوبت به درخشش تیم زنان ما می‌رسد که در ساعت ۲۰:۰۵ به مصاف حریف خود خواهند رفت.

این اولین باری است که تیم زنان آرسنال به استرالیا سفر می‌کند و همچنین اولین حضور تیمی منتخب از ستارگان دبلیو-لیگ در یک دیدار خواهد بود.

ادو، مدیر ورزشی باشگاه، در این باره گفت: "ما بسیار خوشحالیم که تیم زنان ما برای اولین بار در ماه می به استرالیا سفر خواهد کرد.  ما به این بازی ویژه مقابل تیم منتخب ستارگان دبلیو-لیگ افتخار می‌کنیم. این دیدار فرصت فوق‌العاده‌ای برای هواداران ما در استرالیا است تا بازیکنان‌مان را از نزدیک ببینند و بازیکنان ما نیز می‌توانند با علاقه‌مندان به فوتبال در آن‌جا ارتباط برقرار کنند."

وی افزود: "همه ما شاهد هیجان، حضور پرشور تماشاگران و آمار بالای بینندگان جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا بودیم. این فرصتی است تا با همکاری ای-لیگ که دوران رشد هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند، بر آن دستاوردها بیافزاییم."

استف کتلی، ملی‌پوش استرالیایی ما، نیز گفت: "سفر آرسنال به استرالیا در ماه می بسیار هیجان‌انگیز است.  در طول جام جهانی، همگی شاهد موج عظیم هیجان، محبوبیت و پتانسیل بالای فوتبال زنان در سراسر جهان بودیم که استرالیا قلب آن به شمار می‌رفت.  بی‌صبرانه منتظر حضور در این رویداد فوق‌العاده مقابل تیم منتخب ستارگان دبلیو-لیگ هستم.  به عنوان یک دختر اهل ملبورن و یک بازیکن مفتخر آرسنال، پوشیدن پیراهن این تیم در خانه برایم لحظه‌ای به یاد ماندنی خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۸ ۱۱:۳۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰