ماه رمضان خوش اومدی....!+1خبر خیلی ناراحت کننده

نویسنده: moeinem

وبلاگ من
نویسنده: moeinem
سلام بر شما توپچی های گل.من معین هستم 17ساله از مهد و پایتخت والیبال ایران گنبد عاشق ارسنالم از بارسا متنفرم.از سال 2006 یا 2007 عاشق ارسنالم .بازيكنان مورد علاقم تئو والكات و جکی و چمبو هستن و همه ي ايرونيارو دوس دارم.زياد به قهرماني فك نميكنم برام تيم مهمه ازنيمچه فوتباليست ها (مث سمير نصري و سسك وانري و... خوشم نمياد چون يادشون ميره كجابودن و از كجا اومدن و چي شدن)البته ببخشید به اسطورتون توهین کردم(انری)ولی نظر شخصیم این اسطوره نیس.
کل بازدید: 45,311 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود
تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند... تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند...
مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته  خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم . مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم .
 جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم
  اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌. اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌.
از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند. از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند.
صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم. صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم.
بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند . بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند .
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.

💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.
تبلیغات توپچی

ماه رمضان خوش اومدی....!+1خبر خیلی ناراحت کننده

سلام توپچیا پیشاپیش فرا رسیدن ماه رمضان رو تبریک میگم .........


ایشاا... تو این ماه عزیز ب حاجتاتون برسین!!!!!!!

واقعا برام جالبه ک فوتبالیست های تیم های بزرگ اروپا همشون در شرایط سخت روزه میگیرن و بر اعتقادات مذهبیشون پایبندن ولی تو ایران ک کشوری مثلا مسلمون هس روزه ک نمیگیرن هیچ روزه دارن رو هم مسخره میکنن!

در مادرید بازیکنان این تیمه بزرگ روزشون  رو میگیرن و مردم فهیم این شهر ب پاس احترام ب این بازیکنان از صب تا غروب چیزی نمیخورند ولی بعد غروب در کنار ورزشگاه سانتیاگو جشن رمدان(رمضان در اصطلاح اسپانیایی)میگیرن در منطقه ی اندولس اسپانیا ک مسلمانان اون منطقه بیشتر هس بازیکنان مسلمان تیم های بتیس و سویا ب نوبت در مساجد آن شهر افطاری میدن!در شهر لندن ک روز های طولانی وجود دارد مردم مسلمان و بازیکنان مسلمان تیم ها ی مختلف لندن روزشون رو کامل میگیرن و حتی دیده شده بازیکنان سرشناس این تیم سفره ی افطار رو در خیابان ها یا مساجد پهن میکنن(مانند تیری هانری!عبدالسلیم آنلکا و.....)

در آلمان ک مسلمانان ارزشه خاصی دارن!

ولی در لیگ ایران و لیگ های پایین تر بازیکنان تازه ب دوران رسیده از گرفتن روزه اجتناب میکنن و کسایی ک دوس دارن روزه بگیرن با مخالفت مربیشون روب رو میشن مثه این اتفاق ک بازیکنی ک دوس نداشت اسمش فاش بشه گف« مربي، سر جلسه تمرين از ما مي‏خواهد كه جلوي چشمش آب بخوريم تا مطمئن شود كه روزه نيستيم. ما خودمان مي خواهيم روزه بگيريم ولي به ما اجازه نمي‏دهند. اين ماجرا فقط متعلق به تيم ما نيست، در اغلب تيم‏ها روزه گرفتن ممنوع است!»

مربیان ایرانی با این بهانه که روزه گرفتن بازیکنان موجب از دست رفتن انرژی بازیکنان و در نتیجه شکست تیم و هدر رفتن هزینه‏ها (!) می‏شود مانع از روزه‏داری بازیکنان می‏شوند»

امیدوارم این مشکل حل بشه و مسلمونان حداقل این فریضه شون رو انجام بدن!!!!


و در آخر ب سنیا ی گل سایت ک وا3 نماز ختم و تراویح لحظه شماری میکنن میگم ک فقط 1 روز مونده!!!!! 

موفق باشین!!!!!!!!!!!


به گزارش سرویس دریافت خبر خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، روزنامه اندبپندنت به نقل از روبن ون پرسی نوشت:ترجیح می دهم در تیم قهرمان ایتالیا یا قطب شهر منچستر بازی کنم!

بهترین گلزن لیگ برتر افزود:احتمال حضورم در تورین بسیار کم است بنابراین ترجیح می دهم فصل اینده در جمع یونایتدها باشم!

بازیکن هم بازیکنای قدیم!!!!ترجیح میده در یونایتد توپ بزنه؟!

خیلی نوبره این .سخل!!!

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

? در 3/5/1391 | 20:32 گفت:

چن روز نبودم وقتی برگشتم تا ی رب مییییییییییخندیدم.
همیشه همینطور بوده وقتی تو تنگنای منطق و استدلال و "عقل" گیر میکنید جا میزنید. چون حرفی واسه گفتن ندارید. حتم دارم اگه میتونستید چیزی بگید ادامه میدادید با وقاحت هرچه تمام تر. این بحثو من شروع کردم و دوست داشتم ادامه داشته باشه.
ب هر حال حالا ک کم آوردید امیدوارم چن وقت ی بار ی کمی رو این موضوع فک کنید.
حرف آخر: خرافات = تباهی

moeinem در 2/5/1391 | 15:06 گفت:

خب بچه ها این بحثا هیچ فایده ای نداره!چون ن من قبول میکنم!ن هومن!ن شما علی جان!بدتر 1 دفعه 1 چی میگیم ممکنه باعث ناراحتی هم دیگه بشیم(مث ماجرای من)!!!!!!خواهشا بیخی این موضوع شیم!!!!!!!!

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 23:25 گفت:

قربون آدم چیز فهم

good luck

(Hooman sam (Dark metal در 1/5/1391 | 22:11 گفت:

ببین معین وقتی یک بحثی بوجود میاد افراد برای اینکه بتونن اون بحث رو به نتیجه برسونن باید بعضی چیزا رو مشترکا از ابتدا قبول داشته باشن و بر اساس اون مشترکات بحثشون رو پیش ببرن
=
من اومدم بازم...
میخواستم همین رو بهت بگم علی جون...
کاملا موافقم ، این حرفای ما به هیچ نتیجه ای نمیرسه ، آخه هر 2تامون باید از یه نقطه ی مشترک بحث رو شروع کنیم و ادامه بدیم .. که متاسفانه نداریم !!!
مثلا من به این اعتقاد قلبی دارم که عقل من در برابر عقل اسلام هیـــچه !! واسه همین ملاکم هم اسلامه ...
------
یه مثال بزنم واست : من عاشق پاسور بازییَم ... ولی اسلام (عرف جامعه) میگه حرومه !! تحقیق کردم چرا این جوری گفتن درحالی که هیچ دلیلی نداره ؛ آخرش به این نکته رسیدم که اگر قمار هم نکنی دلیل حروم بودنش اینه که وقت آدم رو تباه میکنه ... دقت کردی بدون هیچ حرکت بدنی و جنب و جوش آدم رو تا صبح میکوبه پای بازی ؟؟
اما درکل مهمترین نکته اینه که دین یعنی یه چارچوبه خفن ، یه حصار ، یه چیزی که با خیلی از خواسته های آدم مقابله میکنه .. و باز هم بهش ایمان دارم...
------
کاش بحثمون به نتیجه میرسید... کاش...
دوسِت دارم...

like like

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 18:15 گفت:

پس لطفا رو حرفات وسواس به خرج بده تا سوء تفاهم بوجود نیاد.

ببین معین وقتی یک بحثی بوجود میاد افراد برای اینکه بتونن اون بحث رو به نتیجه برسونن باید بعضی چیزا رو مشترکا از ابتدا قبول داشته باشن و بر اساس اون مشترکات بحثشون رو پیش ببرن

من از همون اول گفتم اگه قرار بر اینه که ملاک درست و غلط بودن و وقایع تاریخی رو قرآن و اسلام قرار بدید بحث به جایی نمیرسه چون دارید برای اثبات حرفتون از همون حرفتون استفاده می کنید (چون این بحث "درون دینی" نیست) و برای این بحث این شیوه منطقی نیست.

منظورم اینه که اگه می خوای بگی فلان چیز درسته یا غلطه یه دلیل دیگه ای غیر از اینکه "چون تو قرآن اینجوری گفته" بیار
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.

good luck

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 18:13 گفت:

پس لطفا رو حرفات وسواس به خرج بده تا سوء تفاهم بوجود نیاد.

ببین معین وقتی یک بحثی بوجود میاد افراد برای اینکه بتونن اون بحث رو به نتیجه برسونن باید بعضی چیزا رو مشترکا از ابتدا قبول داشته باشن و بر اساس اون مشترکات بحثشون رو پیش ببرن

من از همون اول گفتم اگه قرار بر اینه که ملاک درست و غلط بودن و وقایع تاریخی رو قرآن و اسلام قرار بدید بحث به جایی نمیرسه چون دارید برای اثبات حرفتون از همون حرفتون استفاده می کنید (چون این بحث "درون دینی" نیست) و برای این بحث این شیوه منطقی نیست.

منظورم اینه که اگه می خوای بگی فلان چیز درسته یا غلطه یه دلیل دیگه ای غیر از اینکه "چون تو قرآن اینجوری گفته" بیار
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.

good luck

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 18:13 گفت:

پس لطفا رو حرفات وسواس به خرج بده تا سوء تفاهم بوجود نیاد.

ببین معین وقتی یک بحثی بوجود میاد افراد برای اینکه بتونن اون بحث رو به نتیجه برسونن باید بعضی چیزا رو مشترکا از ابتدا قبول داشته باشن و بر اساس اون مشترکات بحثشون رو پیش ببرن

من از همون اول گفتم اگه قرار بر اینه که ملاک درست و غلط بودن و وقایع تاریخی رو قرآن و اسلام قرار بدید بحث به جایی نمیرسه چون دارید برای اثبات حرفتون از همون حرفتون استفاده می کنید (چون این بحث "درون دینی" نیست) و برای این بحث این شیوه منطقی نیست.

منظورم اینه که اگه می خوای بگی فلان چیز درسته یا غلطه یه دلیل دیگه ای غیر از اینکه "چون تو قرآن اینجوری گفته" بیار
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.

good luck

moeinem در 1/5/1391 | 16:24 گفت:

علی جان من گفتم ک قصد بی احترامی ندارم و اینا فقط 1 مثال بود و بس!!!!!!!!!!

خودت خوف میدونی ک من اگه ب ک30 توهین کنم سریع از دلش در میارم ولی باور کن اینایی ک گفتم مثالی بیش نبود!!!متاسفم!

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 16:18 گفت:

معین من تا الان به کسی بی احترامی کردم؟
ترجیح می دم با کسی که احترامم رو نگه نمی داره بحث نکنم.
(مهم نیست اگه فکر کنی کم آوردم)

good luck

moeinem در 1/5/1391 | 15:49 گفت:

1.از زرتشت چیزی سر در نمیارم نمیتونم چیزی بگم تا هومن بیاد

2.در مورد اون آیه ی معرو ف حکمه مرتد بودن 1 مثال خیلی کوچیک میزنم!همین فابرگاس وقتی تو ارسنال بود همه بدون استثنا همه عاشقش بودن و میمردن براش ولی وقتی از آرسنال خارج شد همه بهش لقب dna و خائن و منفور دادن!حتی همین روبین ک فصله پیش همه میگفتن این خونه آرسنالی تو رگشه و ما ب بتمن نیاز نداریم چون روبین رو داریم و .... از این جور حرفا و وقتی شنیدین ک میخواد بره شانچستر احساستون نسبت بهش چقد فرق کرده!حالا ک30 ک مسلمونه و از اسلام خارج میشه این حکم رو پیشه خدا داره!گفتی خدای خشنی دارید!!!!!من موندم تو اگه الله (خدا )رو قبول نداری و فک میکنی این جهان با اون عظمتش خود ب خود ساخته شده آیا عقل و فکر داری!واقعا!
3.اسلام گفته زن و مرد باهم برابرند جز تقوا و این و واقعا من قبول دارم!
4.حقوق بشر=همونیه ک ب کشتار 2میلیون مسلمان میانمار و همچنین جنایاته اسرائیلیا کاری نداشت!همون رو میگی دیگه!آها!
ب-خدا گفته تا 4 تا زن گرفتن اجازه داری اما(این اما خیلی مهمه)ب شرط اینکه زن اولت راضی باشه بتونی رضایت هر دوتاشون رو جلب کنی!
ج-ب قول رابین ک میگه من جاه طلبم انسان هم جاه طلبه قبول ک داری!1 نمونه هر از چن گاهی عکسه آواتارشو عوض میکنه چون براش تکراری شدو تکرارررررررر رو مخه براش!پس ک30 ک هر شب پیشه زنشه و جاهای زنشو حفظ کرده براش تکراری میشه و بجای اینکه بره بیرون و با ... سکس داشته باشه و هزار تا بیماری ناشناخته داشته باشو زنش شک کنه و گناه مبیره ب دوش بگیره و.... خدا گفته با کنیز همبستر شدن جایزه ب نظرت این امر اشکالی داره؟!
د-قبول داری قدرت خیلی کارا میکنه!نمونش همین رژیمیا!خب بخاطر قدرت جنگ کردن مث جنگ امام حسین با یزید!!!!!
زنان پیامبر مادر مومنین بوده!حالا 1 سوال امیدوارم ب دل نگیری و ناراحت نشی این فقط 1 مثاله و بس!خدایی نکرده خدایی نکرده اگه پدر محترمتون خدایی نکرده اتفاقی براش بیفته شما میایید با مادرتون ازدواج کنید؟!بازم میگم این فقط 1 مثال بود و بس!

خب 2تا 4 نوشتی تکلیفه ما رو مشخص کن

5.عمر خیام ک من قربونش برم
خدایی زندگی عرق خورا رو با غیر عرق خورا مقای3 کن!البته من فقط از روی فیلما مقای3 میکنم
یعنی 2کترای آلمانی هر چی بگن حرفشون رو باید قبول کنیم؟!اگه بگن همجنس بازی باعث سرحال و گرم شدن انسان در سرما میشه هم باید قبول کنیم؟!

6.میدونی ک تورات رو چقد ب علایق خودشون ب تحریف آوردن!بابا یهودیا ک تو زمان موسی ک ایمان آورده بودن گاو پرست شدن!

قبل از مصلوب شدن مسیح
=
بابا دمت گرم دیگه یعنی عیسی (ع) مصلوب شد یا اون یاوره نامردش ک اسمشو نمیدونم

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 04:20 گفت:

در مورد کتاب مقدس ( Bible ) واقعا دستم دیگه خسته شره بود اشتباه تایپی داشت
66 کتابه ( 39 عهد عتیق 27 عهد جدید )

good luck

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 04:11 گفت:

یه کوچولوش جا موند ببخشید:


راستی تو پرانتزا یه سریش شوخیه به دل نگیر
انگشتام شکست

Good luck

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 02:00 گفت:

فکر کنم برای هر قسمت شماره بزاریم راحت تر باشه

1- زرتشت:
زرتشت ("مزدیسنا"، با "زروانیان" اشتباه نگیری یه وقت) از ادیان الهی و یکتا پرستی محسوب میشه و پیامبر این دین "اشوزرتشت اسپندمان" هست و از پیامبرانی هست که از نظر ادیان ابراهیمی (بابلیسم ، یهودی ، مسیحیت ، اسلام و ...) از گروه همون چندین هزار پیامبر فرستاده خدا هست. (نمی تونم توی این سایت بهت ثابت کنم ولی لطفا در موردش از چنتا عالم دینی اسلامی سوال کن )

اوشو (برگرفته از کلمه oceanic به معنی دریاوار) حداقل از ما شرقی تر هست چون تو هند بوجود آمده (این فقط یک نکته بود)
بعدشم من کی گفتم هر مکتبی صحبت هاش (از دید من وتو ) درست بود اون حرفش حقه؟؟؟ اتفاقا من میگم مکتب و ایدئولوژی مطلقی وجود نداره.

______________

2- اول در مورد شعار اسلامی "لا اکراه فی دین". چرا میگم شعار؟؟؟ چونکه:
الف: طبق احکام اسلامی افرادی که مسلم بشن حق خروج از این دین رو ندارند، حکم ارتداد رو هم که خودت می دونی
ب: طبق آیات قرآن افراد غیر مسلم زیان کارند و خدای اسلام وعده داده جهنمش رو از این جور افراد پر می کنه (کلا خدای خشنی دارید :دی)

بعدشم این آزادی (بر فرض وجود) توی انتخاب دین هست "نه" طریقه استفاده از دین (کلا چه ربطی داشت اینی که گفتی؟)

_____________

3- اساس بحث:

ببین ما الان داریم در مورد درست و غلط بودن احکام و دستورات اسلامی بحث می کنیم یعنی میگی من قبول کنم تو برای اثبات درستی یک عمل بگی چون اسلام گفته پس اون عمل درسته (یه جورایی مغالطه میشه)

_____________

4- قوانین:

الف- برده داری: اولا که هنوز برده داری آزاده (از نظر اسلام نه سازمان حقوق بشر) و تو سومالی هم قانونی هستش
دوما مگه اسلام برای همه زمان ها و مکان ها و اقوام نیومده؟
سوما یعنی میگی صدر اسلام رفتار غیرانسانی با الان فرق داشته؟ اگه فرق داشته پس همه احکامشو بشینید از اول بررسی کنید اگرم فرق نداشته مثل اینه که الان مسلمون با چینی ها بجنگن و بعد فتح چین 1400000000 نفر رو به بردگی و کنیزی بگیرند ،......... انسانیه دیگه؟ :دی

ب- اتفاقا شرایطش الان خاص شده (اجازه همسر اول) و الا اون اول آزاد آزاد بوده (تازه من حرفی از ازدواج موقت نزدم)
در ثانی خیلی ببخشید که اینو میگم ولی اینو ما بهش میگیم کلاه شرعی گذاشتن سر کثافت کاری خودمون
بعدشم به نظر شما هر چیزی رو که دو تا آیه اولش بخونی دیگه فاسد نمیشه؟

ج- اینو که علنا پیچوندی ولی بی خیال ;)

د- این که خود بی عدالتیه که ....
بعدشم مگه سوء استفاده از نام محمد نشد؟
این وسط تو جنگ جمل یا علی از اسم محمد سوء استفاده کرده یا عایشه (آخ آخ راستی گفتم عایشه. چه بحثی داریم سر این :دی) پس کلا بهتر بوده همه زناشو بعد مرگش می کشته تا خیال همه راحت بشه

_____________

4- ملاک خوب و بد:

از نظر من خوب و بد نسبیه پس دلیلی برای یک دستور العمل واحد برای همه جوامع نمی بینم
(فکر نکنم تو این مورد به نتیجه ای برسیم)

_____________

5- در مورد مسکرات (یه جورایی منم مثل خیام روش غیرتیم ):

الکل برای از بین بردن سلول های مغزی باید به میزانی به بدن برسه که باعث حداقل به اصطلاح ما عرق خورا گرم شدن سر بشه (با سرگرم شدن فرق داره )

تو اون مواردی که من گفتم واقعا ضرر مشروب بیشتر از فایدش بود؟
بعدشم من میگم دکترای آلمانی میگن جای آب بهتره آبجو بخورید. یچـــــــــی میگیا؟؟؟!!!

_____________

6- اتفاقا تو تورات شدیدا تاکید شده که خون و خونریزی کنید :دی (قبول نداری برو موسی به بعد رو بخون)
در مورد دین مسیحیت هم داری اشتباه می کنی
اولا کتاب مقدس مسیحیان ( Bibble ) مجموعا 46 کتاب هست که به 29 تای اون ها تا قبل از مصلوب شدن مسیح میگن عهد عتیق (که تورات و ده فرمان رو هم شامل میشه) و به 27 تای اون ها میگن عهد جدید که شامل اناجیل "چهارگانه" (انجیل متی ، انجیل لوقا ، انجیل مرقس و انجیل یوحنا) که همگی هم اصل هستند و 23 نامه (رساله) هستش. خود عیسی اصلا تو اون 3 سال پیامبریش وقت نکرد کتاب بنویسه (جزوه میگفت :دی)

کتاب رو نخوندم حتما گیر آوردم می خونم.

ضمنا زکریای رازی شاگرد صادق نبوده. جابر ابن حیان شاگردش بوده (تازه روش کلی بحث هست چون سند محکمی در این مورد وجود نداره) اونم شیمی پیشش نمی خونده که فقه یاد می گرفته ازش

ببینم اروپایی ها از آب میترسیدن یعنی از تشنگی می مردن؟ نوشابه می خوردن؟


راستی تو پرانت

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 01:59 گفت:

فکر کنم برای هر قسمت شماره بزاریم راحت تر باشه

1- زرتشت:
زرتشت ("مزدیسنا"، با "زروانیان" اشتباه نگیری یه وقت) از ادیان الهی و یکتا پرستی محسوب میشه و پیامبر این دین "اشوزرتشت اسپندمان" هست و از پیامبرانی هست که از نظر ادیان ابراهیمی (بابلیسم ، یهودی ، مسیحیت ، اسلام و ...) از گروه همون چندین هزار پیامبر فرستاده خدا هست. (نمی تونم توی این سایت بهت ثابت کنم ولی لطفا در موردش از چنتا عالم دینی اسلامی سوال کن )

اوشو (برگرفته از کلمه oceanic به معنی دریاوار) حداقل از ما شرقی تر هست چون تو هند بوجود آمده (این فقط یک نکته بود)
بعدشم من کی گفتم هر مکتبی صحبت هاش (از دید من وتو ) درست بود اون حرفش حقه؟؟؟ اتفاقا من میگم مکتب و ایدئولوژی مطلقی وجود نداره.

______________

2- اول در مورد شعار اسلامی "لا اکراه فی دین". چرا میگم شعار؟؟؟ چونکه:
الف: طبق احکام اسلامی افرادی که مسلم بشن حق خروج از این دین رو ندارند، حکم ارتداد رو هم که خودت می دونی
ب: طبق آیات قرآن افراد غیر مسلم زیان کارند و خدای اسلام وعده داده جهنمش رو از این جور افراد پر می کنه (کلا خدای خشنی دارید :دی)

بعدشم این آزادی (بر فرض وجود) توی انتخاب دین هست "نه" طریقه استفاده از دین (کلا چه ربطی داشت اینی که گفتی؟)

_____________

3- اساس بحث:

ببین ما الان داریم در مورد درست و غلط بودن احکام و دستورات اسلامی بحث می کنیم یعنی میگی من قبول کنم تو برای اثبات درستی یک عمل بگی چون اسلام گفته پس اون عمل درسته (یه جورایی مغالطه میشه)

_____________

4- قوانین:

الف- برده داری: اولا که هنوز برده داری آزاده (از نظر اسلام نه سازمان حقوق بشر) و تو سومالی هم قانونی هستش
دوما مگه اسلام برای همه زمان ها و مکان ها و اقوام نیومده؟
سوما یعنی میگی صدر اسلام رفتار غیرانسانی با الان فرق داشته؟ اگه فرق داشته پس همه احکامشو بشینید از اول بررسی کنید اگرم فرق نداشته مثل اینه که الان مسلمون با چینی ها بجنگن و بعد فتح چین 1400000000 نفر رو به بردگی و کنیزی بگیرند ،......... انسانیه دیگه؟ :دی

ب- اتفاقا شرایطش الان خاص شده (اجازه همسر اول) و الا اون اول آزاد آزاد بوده (تازه من حرفی از ازدواج موقت نزدم)
در ثانی خیلی ببخشید که اینو میگم ولی اینو ما بهش میگیم کلاه شرعی گذاشتن سر کثافت کاری خودمون
بعدشم به نظر شما هر چیزی رو که دو تا آیه اولش بخونی دیگه فاسد نمیشه؟

ج- اینو که علنا پیچوندی ولی بی خیال ;)

د- این که خود بی عدالتیه که ....
بعدشم مگه سوء استفاده از نام محمد نشد؟
این وسط تو جنگ جمل یا علی از اسم محمد سوء استفاده کرده یا عایشه (آخ آخ راستی گفتم عایشه. چه بحثی داریم سر این :دی) پس کلا بهتر بوده همه زناشو بعد مرگش می کشته تا خیال همه راحت بشه

_____________

4- ملاک خوب و بد:

از نظر من خوب و بد نسبیه پس دلیلی برای یک دستور العمل واحد برای همه جوامع نمی بینم
(فکر نکنم تو این مورد به نتیجه ای برسیم)

_____________

5- در مورد مسکرات (یه جورایی منم مثل خیام روش غیرتیم ):

الکل برای از بین بردن سلول های مغزی باید به میزانی به بدن برسه که باعث حداقل به اصطلاح ما عرق خورا گرم شدن سر بشه (با سرگرم شدن فرق داره )

تو اون مواردی که من گفتم واقعا ضرر مشروب بیشتر از فایدش بود؟
بعدشم من میگم دکترای آلمانی میگن جای آب بهتره آبجو بخورید. یچـــــــــی میگیا؟؟؟!!!

_____________

6- اتفاقا تو تورات شدیدا تاکید شده که خون و خونریزی کنید :دی (قبول نداری برو موسی به بعد رو بخون)
در مورد دین مسیحیت هم داری اشتباه می کنی
اولا کتاب مقدس مسیحیان ( Bibble ) مجموعا 46 کتاب هست که به 29 تای اون ها تا قبل از مصلوب شدن مسیح میگن عهد عتیق (که تورات و ده فرمان رو هم شامل میشه) و به 27 تای اون ها میگن عهد جدید که شامل اناجیل "چهارگانه" (انجیل متی ، انجیل لوقا ، انجیل مرقس و انجیل یوحنا) که همگی هم اصل هستند و 23 نامه (رساله) هستش. خود عیسی اصلا تو اون 3 سال پیامبریش وقت نکرد کتاب بنویسه (جزوه میگفت :دی)

کتاب رو نخوندم حتما گیر آوردم می خونم.

ضمنا زکریای رازی شاگرد صادق نبوده. جابر ابن حیان شاگردش بوده (تازه روش کلی بحث هست چون سند محکمی در این مورد وجود نداره) اونم شیمی پیشش نمی خونده که فقه یاد می گرفته ازش

ببینم اروپایی ها از آب میترسیدن یعنی از تشنگی می مردن؟ نوشابه می خوردن؟


راستی تو پرانت

علی آقاشاهی در 1/5/1391 | 01:59 گفت:

فکر کنم برای هر قسمت شماره بزاریم راحت تر باشه

1- زرتشت:
زرتشت ("مزدیسنا"، با "زروانیان" اشتباه نگیری یه وقت) از ادیان الهی و یکتا پرستی محسوب میشه و پیامبر این دین "اشوزرتشت اسپندمان" هست و از پیامبرانی هست که از نظر ادیان ابراهیمی (بابلیسم ، یهودی ، مسیحیت ، اسلام و ...) از گروه همون چندین هزار پیامبر فرستاده خدا هست. (نمی تونم توی این سایت بهت ثابت کنم ولی لطفا در موردش از چنتا عالم دینی اسلامی سوال کن )

اوشو (برگرفته از کلمه oceanic به معنی دریاوار) حداقل از ما شرقی تر هست چون تو هند بوجود آمده (این فقط یک نکته بود)
بعدشم من کی گفتم هر مکتبی صحبت هاش (از دید من وتو ) درست بود اون حرفش حقه؟؟؟ اتفاقا من میگم مکتب و ایدئولوژی مطلقی وجود نداره.

______________

2- اول در مورد شعار اسلامی "لا اکراه فی دین". چرا میگم شعار؟؟؟ چونکه:
الف: طبق احکام اسلامی افرادی که مسلم بشن حق خروج از این دین رو ندارند، حکم ارتداد رو هم که خودت می دونی
ب: طبق آیات قرآن افراد غیر مسلم زیان کارند و خدای اسلام وعده داده جهنمش رو از این جور افراد پر می کنه (کلا خدای خشنی دارید :دی)

بعدشم این آزادی (بر فرض وجود) توی انتخاب دین هست "نه" طریقه استفاده از دین (کلا چه ربطی داشت اینی که گفتی؟)

_____________

3- اساس بحث:

ببین ما الان داریم در مورد درست و غلط بودن احکام و دستورات اسلامی بحث می کنیم یعنی میگی من قبول کنم تو برای اثبات درستی یک عمل بگی چون اسلام گفته پس اون عمل درسته (یه جورایی مغالطه میشه)

_____________

4- قوانین:

الف- برده داری: اولا که هنوز برده داری آزاده (از نظر اسلام نه سازمان حقوق بشر) و تو سومالی هم قانونی هستش
دوما مگه اسلام برای همه زمان ها و مکان ها و اقوام نیومده؟
سوما یعنی میگی صدر اسلام رفتار غیرانسانی با الان فرق داشته؟ اگه فرق داشته پس همه احکامشو بشینید از اول بررسی کنید اگرم فرق نداشته مثل اینه که الان مسلمون با چینی ها بجنگن و بعد فتح چین 1400000000 نفر رو به بردگی و کنیزی بگیرند ،......... انسانیه دیگه؟ :دی

ب- اتفاقا شرایطش الان خاص شده (اجازه همسر اول) و الا اون اول آزاد آزاد بوده (تازه من حرفی از ازدواج موقت نزدم)
در ثانی خیلی ببخشید که اینو میگم ولی اینو ما بهش میگیم کلاه شرعی گذاشتن سر کثافت کاری خودمون
بعدشم به نظر شما هر چیزی رو که دو تا آیه اولش بخونی دیگه فاسد نمیشه؟

ج- اینو که علنا پیچوندی ولی بی خیال ;)

د- این که خود بی عدالتیه که ....
بعدشم مگه سوء استفاده از نام محمد نشد؟
این وسط تو جنگ جمل یا علی از اسم محمد سوء استفاده کرده یا عایشه (آخ آخ راستی گفتم عایشه. چه بحثی داریم سر این :دی) پس کلا بهتر بوده همه زناشو بعد مرگش می کشته تا خیال همه راحت بشه

_____________

4- ملاک خوب و بد:

از نظر من خوب و بد نسبیه پس دلیلی برای یک دستور العمل واحد برای همه جوامع نمی بینم
(فکر نکنم تو این مورد به نتیجه ای برسیم)

_____________

5- در مورد مسکرات (یه جورایی منم مثل خیام روش غیرتیم ):

الکل برای از بین بردن سلول های مغزی باید به میزانی به بدن برسه که باعث حداقل به اصطلاح ما عرق خورا گرم شدن سر بشه (با سرگرم شدن فرق داره )

تو اون مواردی که من گفتم واقعا ضرر مشروب بیشتر از فایدش بود؟
بعدشم من میگم دکترای آلمانی میگن جای آب بهتره آبجو بخورید. یچـــــــــی میگیا؟؟؟!!!

_____________

6- اتفاقا تو تورات شدیدا تاکید شده که خون و خونریزی کنید :دی (قبول نداری برو موسی به بعد رو بخون)
در مورد دین مسیحیت هم داری اشتباه می کنی
اولا کتاب مقدس مسیحیان ( Bibble ) مجموعا 46 کتاب هست که به 29 تای اون ها تا قبل از مصلوب شدن مسیح میگن عهد عتیق (که تورات و ده فرمان رو هم شامل میشه) و به 27 تای اون ها میگن عهد جدید که شامل اناجیل "چهارگانه" (انجیل متی ، انجیل لوقا ، انجیل مرقس و انجیل یوحنا) که همگی هم اصل هستند و 23 نامه (رساله) هستش. خود عیسی اصلا تو اون 3 سال پیامبریش وقت نکرد کتاب بنویسه (جزوه میگفت :دی)

کتاب رو نخوندم حتما گیر آوردم می خونم.

ضمنا زکریای رازی شاگرد صادق نبوده. جابر ابن حیان شاگردش بوده (تازه روش کلی بحث هست چون سند محکمی در این مورد وجود نداره) اونم شیمی پیشش نمی خونده که فقه یاد می گرفته ازش

ببینم اروپایی ها از آب میترسیدن یعنی از تشنگی می مردن؟ نوشابه می خوردن؟


راستی تو پرانت

(Hooman sam (Dark metal در 31/4/1391 | 20:01 گفت:

خب من برگشتم :
دونه دونه جواب میدم :
-------
.
اول در مورد زرتشت
تا اونجا که من می دونم توی ایدئولوژی اسلامی زرتشت یکی از ادیان الهی هست و این یعنی یا احکام و رسومش درست هست یا اونا که با عقل جور در نمیاد تحریف شده پس به خود دین نمیشه ایراد گرفت (دقت کن که این از منظر درون دینی هستش)
=
ج : اولا توجه داشته باش که ادیان الهی که کتاب دارن مشخصن و زرتشت درهیچ کدوم از روایاتی که از پیامبر و امامامون به ما رسیده کتاب اوستا ذکر نشده ، دوما در مکاتب ساختگی غرب مثل عرفان اوشو و .... تو میتونی صحبتهای قشنگ و درست زیادی رو پیدا کنی پس این دلیل نمیشه که اگر تو مذهبی و مکتبی صحبتهای درست دیده شد بگیم اون مذهب حرفش حقه !!!
-------------
.
در مورد این که می گید از دین داره سوء استفاده میشه باهاتون موافقم ولی این خودش یعنی نقطه ضعف برای دین!!!
ج: چون خدا میگه تو انتخاب دین اجباری نیست (لااکراه فی الدین) یعنی اینکه آدم باید دین خودش رو با تحقیق انتخاب کنه ، پس برای انتخاب تو آزاد هستی ، تو کل تاریخ بودن آدمایی که با استفاده از این آزادی که خدا گذاشته حرفای غلط خودشون رو قاطی صحبتهای درستی که از ادیان دیگه شنیدن کرده و بجای دین واقعی به افرادی که سواد کامل نداشتن قالب کردن ، پس اگر تو ادیان تحریفی بوجود اومده بخاطر آدمای فرصت طلب بوده که از نعمت آزادی سوء استفاده کردن !!!
-----------
.
اگر ملاک درست بودن و غلط بودن رو قرآن و احکام اسلامی قرار بدی تقریبا بحثی باقی نمی مونه ولی اگر اینجوری بحث نمی کنی در مورد سوالی که از شهرداد پرسیدی من جواب بدم
=
ج : اگه اینجوری باشه دیگه چیزی واسه بحث کردن باقی نمیمونه !! اگه قرار قانون نویس ما باشیم که هرکسی واسه خودش قانون خودش رو اجرا میکنه و دین جدیدی میاره و هیچ وقت مردم نمیتونن روی یک قانونی باهم به توافق برسن ، واین اول هرج ومرج تو دنیاس ...
------------
میشه در مورد قوانین مربوط به برده داری ، تعدد زوجین ، رابطه جنسی با همسر و کنیز به صورت همزمان (همون گروپ سکس)، عدم وجود اجازه برای ازدواج مجدد برای همسران محمد بعد از وفات او و... (که همه هم از خود قرآن هست) بهم بگی که کدومشون با عقل جور در میاد و رو مخ آدم نمیره؟
=
ج ، برده داری : برده داری که اونموقع ها بوده واسه مشرکینی بوده که تو جنگ اسیر میشدن ...
ج ، تعدد زوجین : اتفاقا این مسئله یکی از راه های جلوگیری از بفساد کشیده شدن جامعس ... و این قضیه با شرایط خاص امکان داره و آزاده آزاد نیس ...
ج رابطه ... : اینم مثل همون بالایی...
ج عدم وجود.. : بخاطر اینکه از نام پیامبر سوء استفاده نشه اینجوری بوده ... میدونی که اون زمان فقط دنبال خراب کردن پیامبرا بودن... تا تهش رو خودت برو دیگه !!!
------------
ملاک شما برای اینکه خلق و خوی مناسب و درست رو تشخیص بدی حتما باید دین باشه؟
اصلا میشه به من بگی چه ارتباطی بین اخلاقیات و دین هست؟
=
ج : اگه ملاک رو دین نذاری هرکسی واسه خودش یه چیزی رو خوب میدونه ، مثلا الان تو بعضی کشورا هم جنس بازی و سکس در خیابون مشکلی نداره ، درحالی که بعضی کشورا دیگه این خلافه...
------
در مورد مشروبات گفتی حالا ج :
تو خود قرآن خدا میگه که در مشروبات فایده هایی هم هست اما ضررش بیشتره ، یکی از اون ضررا اینه که عقل آدم رو داغون میکنه ، حتی واسه یه لحظه !!!
-------
قدرت گرفتن هر دینی شدیدا خطرناک هست. قدرت گرفتن دین یعنی جنایت های یهودیان از 1000 سال قبل میلاد، کلیسای قرون وسطی، کشتار مسلمانان به دست هندو ها، نابود کردن علم و تمدن به دست اسلام و...
=
ج : اولا که قدرت گرفتن دین باعث میشه که جلوی انحراف ها گرفته شه ، چون آزادی رو محدود میکنه و دیگه آدم هرکاری رو نمیتونه انجام بده (مثل آمریکا و .... و.... و بودایی ها)
دوما درباره جنایتایی که کلیسایی ها و یهودی ها تو قرون وسطا انجام میدادن همش خیانتی بوده که اونا به نام دین میکردن تا صاحب قدرت بشن و تو کتابای تورات و انجیل اصلی هیچ جا اینا نیومده که بتونی راحت جنایت کنی ... (میدونی که مسیحیا 7تا انجیل دارن که همشون با هم فرق دارن و هیچ کدومشونم اصلی نیستن ، چون اصلیه دستوپای اونا رو می بسته و.....)
شما برو کتاب (خدمات متقابل ایران و اسلام ، نوشته شهید مطهری) رو بخون بعد میفهمی اسلام چه خدمتایی به دنیا کرده ...
علی جون مگه زکریای رازی شاگرد امام صادق نبوده ؟؟ پدر علم شیمی کم چیزی نیستا که بخوای بگی اسلام جلو علم رو گرفته ...
شما میدونی که اروپایی ها قبل از اینکه اسلام به اونجاها برسه از آب میترسیدن و فکر میکردن که آب خباثت میاره ؟؟ و مسلمونا بودن که حموم رو اونجا تاسیس کردن

علی ارشدی در 31/4/1391 | 18:19 گفت:

یا پیغمبر!!!!!!!!!!

چطور من اینو ندیده بودم؟

HAMED toopchi در 31/4/1391 | 16:17 گفت:

اين معيين حالش خوب نيست. بچه تو كله ش حرف نميره

milad foadiyan در 31/4/1391 | 08:52 گفت:

اقا معین این چه طرز صحبته؟؟؟؟/
من اصلا و ابدا ادم مذهبی ای نیستم و نمیخوام شعارای الکی بدم ولی هرچی باشه بنا به احترام به اکثریتم که شده باید اینو بدونی که اکثر کاربرای این سایت شیعه هستنو حق نداری توهین کنی(تکرار میکنم حق نداری توهین کنی حالا چه از حرفم خوشت بیاد چه نیاد)
وقتی خودت رو مذهبت به قول خودت انقدر متعصبی حق نداری به مذهب سایرین توهین کنی همونطور که من حق ندارم به مذهب تو توهین کنم...

? در 31/4/1391 | 00:33 گفت:

از شخصی کردن بحث شدیدن گریزونم

(Hooman sam (Dark metal در 30/4/1391 | 21:35 گفت:

علی شرمنده باید برم جایی ، برگشتم حتما جوابت رو میدم...
نتونستم حرفات رو کامل بخوانم. نمیخوام مثل بعضی ها کورکورانه جوابت رو بدم !!!

like like

(Hooman sam (Dark metal در 30/4/1391 | 21:30 گفت:

چون بحثای مذهبی همیشه کثیف ترین بحثا بوده در طول تاریخ و هیچوقت ب نتیجه نرسیده و نخاهد رسید.
با شماها و امثال شما ها هم هرگز بحث نخاهم کرد چون تعصب چشماتونو کور و گوشاتونو کر کرده.
=
فقط و فقط ادعا داری...
ببین جوجه جون نهایتش 2سال از م نبزرگتری حالا دم از دوره ژوراسیک میزنی ؟؟؟
تو حتی بلد نیستی یه کلمه ساده رو بنویسی و بعد میای واسه من روشن فکر بازی در میاری ؟؟؟ نخاهد هان ؟؟ کاش یه بار بود میگفتی اشتباه تایپی یا سرعت بالاس ولی.... بازم روت میشه بگی مطالعه کردی ؟؟ اونم سه سال ؟؟ درحالی که فارسی رو بلد نیستی ؟؟ حتما با همین سطح فکریت به اون کتاب نگاه کردی نه ؟؟؟
-----
من زرتشتی نیستم. ولی حتم دارم ک زرتشت از اسلام کامل تره!
=
پس منم حتم دارم تو هم تازه به دوران رسیده ای بیش نیستی !!! این که نشد حرف داداش من !! دلیل بیار واسه حرفات ؟؟
مشکلای پیامبر رو بگو من کاملا هستم درخدمتت ....
فقط مثل حرفای قبلیت جوک نگو حال خندیدن ندارم !!!

unlike unlike

علی آقاشاهی در 30/4/1391 | 20:53 گفت:

دوباره سلام
اول اینکه دیروز چرا سایت بالا نمی اومد؟

حالا بریم سر بحثمون
دوست نداشتم بحث کلا دینی بشه من می خواستم در مورد قسمت فوتبالیش حرف بزنم که حالا بحث به همه جا کشیده شده

چون بیشتر حرف ها رو هومن زده منم مخاطب خودم رو هومن قرار میدم

اول در مورد زرتشت
تا اونجا که من می دونم توی ایدئولوژی اسلامی زرتشت یکی از ادیان الهی هست و این یعنی یا احکام و رسومش درست هست یا اونا که با عقل جور در نمیاد تحریف شده پس به خود دین نمیشه ایراد گرفت (دقت کن که این از منظر درون دینی هستش)

در مورد این که می گید از دین داره سوء استفاده میشه باهاتون موافقم ولی این خودش یعنی نقطه ضعف برای دین!!!

اگر ملاک درست بودن و غلط بودن رو قرآن و احکام اسلامی قرار بدی تقریبا بحثی باقی نمی مونه ولی اگر اینجوری بحث نمی کنی در مورد سوالی که از شهرداد پرسیدی من جواب بدم

در مورد حرفی از قرآن که با عقل جور در نیاد:
میشه در مورد قوانین مربوط به برده داری ، تعدد زوجین ، رابطه جنسی با همسر و کنیز به صورت همزمان (همون گروپ سکس)، عدم وجود اجازه برای ازدواج مجدد برای همسران محمد بعد از وفات او و... (که همه هم از خود قرآن هست) بهم بگی که کدومشون با عقل جور در میاد و رو مخ آدم نمیره؟

و من یک سوال کلی از شما دارم
ملاک شما برای اینکه خلق و خوی مناسب و درست رو تشخیص بدی حتما باید دین باشه؟
اصلا میشه به من بگی چه ارتباطی بین اخلاقیات و دین هست؟

میگی مشروبات الکلی از نظر پزشکی برای بدن ضرر داره.
میدونی یکی از مفید ترین چیز ها برای افرادی که مبتلا به کم خونی هستند مصرق شراب قرمز هست؟
میدونی توی سرمای روسیه نوشیدن ودکا جون خیلی ها رو از مرگ نجات میده؟
میدونی ویسکی یکی از دارو های بسیار مفید برای از بین بردن غلظت خون هست؟
میدونی پزشکای آلمانی توصیه می کنن بجای آب هم آبجوی "با الکل" مصرف کنید؟

( البته همه این ها اگر بیش از حد مصر بشن مضر هستند)

مگه دین اسلام محدودیتی برای دفعات همخوابگی قرار داده که میگی تعداد زیادش برای بدن مضره؟خودش که راه رو هم باز گذاشته برای اینکه با افراد متعددی یک مرد رابطه داشته باشه. (می دونی که اتفاقا این ضرر برای مرد هست )

قدرت گرفتن هر دینی شدیدا خطرناک هست. قدرت گرفتن دین یعنی جنایت های یهودیان از 1000 سال قبل میلاد، کلیسای قرون وسطی، کشتار مسلمانان به دست هندو ها، نابود کردن علم و تمدن به دست اسلام و...

good luck

? در 30/4/1391 | 20:39 گفت:

فک نکنید چون حرفی نمیزنم واسه اینه ک جوابی ندارم. دور بر ندارید. از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست. من اگه بخام بیام با 2تا بچه بحث کنم ک واسه خودم بده.
درباره اسلام نمیخام حرفی بزنم ک ب کسی بر بخوره.چون بالاخره اینجا تقریبا همه مسلمونن. ولی فقط اینو بدونید ک من هم ی زمانی خودمو ی مسلمون واقعی میدونستم ولی وقی رفتم روش تحقیق کردم روز ب روز بیشتر زده شدم.
اگه نو جوووووونی مثل شما میاد هم زمان با سبز شدن پشت لبش و جوش زدن دماغش ازاسلام اینقد مسخره حمایت میکنه اصلا عجیب نیست. همیشه اینطور بوده.
من اگه حرفی میزنم از روی نا آگاهی نیست. ادعایی ندارم ولی چند سال(حداقل 3سال مداوم) تحقیق کردم. مطالعه کردم و فکر کردم. چ شبایی ک تا صبح نخابیدمو کارم فکر بود و فکککککککککککککککککککر. بازم میگم ادعایی ندارم. همینجا اعتراف میکنم ک هیچی نمیدونمو بیسوادم.
ولی شما چی؟ این دین از پدر مادر بهتون رسیده و کورکورانه تقلید کردیدو میکنید.
حیف نمیخام جو اینجا رو بریزم بهم. وگرنه اونقد جوابای محکمی هست ک باهاش دهنتونو ببندم.
شما اصلن میدونید رو زندگی شخصی و اجتماعی محمد(پیامبر) چه نقدایی هست؟!!!!
کارایی ک علی کرده رو چی؟ ازش خبر دارید؟
یا از همه بدتر فجایعی ک عمر مرتکب شد. تو حمله ب ایران عربها از مغول ها بدتر بودن.
از اینا گذشته ب خود اسلام و قوانینش کلی ایراد وارده. و حتی از قرآن کلی نقد غیر قابل دفاع شده. و البته خیلی چیزای دیگه. اصلا از "قضیه غرانیق" چیزی میدونید؟؟؟؟ حتم دارم که نه!
واسه نمونه ی کتاب خیلی خیلی ابتدایی در این زمینه میگم که اگه بخونید .... میشید.
"23سال" .هرچند ک خوندنش براتون عذاب آور خواهد بود.
بازم میکم ک قصد بحث و جدل ندارم. چون بحثای مذهبی همیشه کثیف ترین بحثا بوده در طول تاریخ و هیچوقت ب نتیجه نرسیده و نخاهد رسید.
با شماها و امثال شما ها هم هرگز بحث نخاهم کرد چون تعصب چشماتونو کور و گوشاتونو کر کرده.

من اولین کامنتی ک دادم توش ب هیچکس توهین نشده بود.سعی کردم همه رو محترمانه خطاب کنم.
ولی در ادامه این بچه "مسلمونای" واقعی بودن ک با لحن مخصوص ب خودشون پرخاشگری کردن.
باز هم میگم که من واقعا ب همه عقاید احترام میذارم. حتی ی گاو پرست هم افکارش قابل احترامه اما ب شرطی ک چوب تو چشم دیگران نکنه.
عقاید هر کس برای خودش محترمه وبسسسسسسسسسسسس.

من زرتشتی نیستم. ولی حتم دارم ک زرتشت از اسلام کامل تره!

masoud mahmudpur در 30/4/1391 | 17:34 گفت:

اره معین جون همون رو میگم.من از وقتی که اون تاب رو خوندم دیگه از این چیزا بدم اومد

moeinem در 30/4/1391 | 14:53 گفت:

مسعود کتاب 2قرن سکوت اثر دکتر زرین کوب رو میگی؟!

moeinem در 30/4/1391 | 14:49 گفت:

بابا هومنی دمت گرم بجای من خوف حاله اینا روگرفتی واقعا حرفاتو قبول دارم ب جز 1 مورد خیلی کوچیکش ک روزه برای مسلمانان واجبه!!!!ولی کلا دمت گرم واقعا روشن فکر تر از بقیه هسی!

masoud mahmudpur در 30/4/1391 | 14:48 گفت:

کسی کتاب دو قرن سکوت رو خونده؟

masoud mahmudpur در 30/4/1391 | 14:47 گفت:

کسی کتاب دو قرن سکوت رو خونده؟

(Hooman sam (Dark metal در 30/4/1391 | 13:25 گفت:

خراب این حرفا (شعرا)ی روشن فکراآآآآآنم من !!!
چرا جواب ندادی خب ؟؟
در کل شما برو ، برو به همون بیابون تا شاید گرفتار غار نشی !!!!!!
-----------
در مورد حرفای دوستم سروش :
1.با سوء استفاده از دین خفن ، یعنی خفـــــــن موافقم ...
همین عامل کل بدبختی ماست... آفرین به طرز فکرت... ولی من همین رو با حرفام گفتم...
2.روزه گرفتم یه چیز کاملا شخصیه ، و این حرفت هم درسته که صرفا با روزه طرف....
====
3.در انتها باید بگم هیچ دینی رو پیدا نمیکنی احکام غلطی داشته باشه.اگه هم به ظاهر دیدی , اون مشکل از تعبیر ما یا تحریف دیگران هست.که بهش میگن سوء استفاده. (اشاره به کلام دوستمون که گفت " زرتشت مراسم های ... دارد " )
.
ج: کاملا مخالفم ...
شما از چند تا دینِ دیگه اطلاع داری که این حرفو میزنی ؟؟؟ مثلا از زردتشت که میگی این مراسم رو ندارن چقدر اطلاع داری ؟؟
میدونی زردتشت میتونستن با خواهر و مادر و محارم خودشون ازدواج کنن ؟؟ این هم از نظر پزشکی مشکل داره هم.....
پس نگو دین ها مشکل ندارن ...
الان شاید بگی انحراف دینشون رو به اینجا رسونده اما تو کتاب های قدیمیشون این رسم و قانون بوده ... اگه امکانش باشه از طریق دوست زردتشتم عکس هایی رو واستون میفرستم...
مثلا اون آقای شاعرمون که دم از نوشیدن و خوابیدن میزنه میدونه که تو دین های زیادی شراب و مشروب و ... اشکالی نداره که بازم میتونم بگم از نظر پزشکی این هم داغون میکنه آدم رو ... حتی هم خوابی زیاد هم آدم رو داغون میکنه و یکیش هم همین بی غیرتی که آقایون روشن فکر خارج نشین دچارش شدن... همین که برگردن خونه ببینن یکی رو تختشون خوابه و....!!!!!!! پس اینا هم یه مشکل تو دین اوناس...
---------
در کل شما همه جواب بدید آدم باید بین بد و بدتر کدوم رو انتخاب کنه ؟؟؟
به فرض دین اسلام هم خوب نباشه اما اینو مطمئن باشید بدتر از هیچ دین دیگه ای نیست... پس نتیجه این میشه عاقلانه ترین دین هست ...
چرا 20000تا مسلمون رو تو میانمار با اون وضع میکشن ؟؟ و اون همه فراماسون تو کشور خودشون صاف صاف راه میرن ؟؟؟
این خودش نشون میده این دین اسلام یه چیزی داره که اونا رو به وحشت انداخته...
چرا فقط مسلمونا رو باید بکشن ؟؟ چرا ؟؟
یکی جواب بده دیگه ؟؟
اونا از ایران ما نمیترسن ، اونا از رواج پیدا کرد دین میترسن ، اونا از روسری سر کردن دخترا تو مدرسه هاشون میترسن و اما دلیلش رو 100% خودتون میدونین...
---------
مثلا یه قانون از فراماسون ها رو بهت میگم دقت کنین بهش :
اگر کسی به تو آزار رساند از گناهش بگذر ، اما اگر به کارش ادامه داد او را بکش...
ببین اوش کاملا واضحه که به دل همه میشینه ولی بقیش واسه اوناییه که خلا دین رو حس میکنن ووو
اول یه جوری خودش رو نشون میده که فکر میکنی عجب حرف قشنگیه ولی بعدش ......
--------
در مورد حرافیی مثل حرف علی هم اینو بگم ، این مشکل ماس که فکر میکنیم حتما باید روزه گرفته شه ...
خود دین گفته تو بعضی شرایط آدم مجاز به نگرفتن روزس...
پس این رو مشکل دین ندونید...
--------
راه دین راه خداست , خدا یکیست , پس راهش یکیست...
=
پس خدایان یونان چی میشن این وسط ؟؟
-----
در کل خشحالم که این پست حذف نشد تا بتونیم با هم حرف بزنیم ، 100% بعضی فکرهای اشتباه من هم با صحبتای بچه ها واسه خودم مشخص میشهو تلاش میکنم اصلاح کنم....
-----
like like

ehs در 30/4/1391 | 01:41 گفت:

یه هو دستم خورد به ارسال ببن چی شد!!
داشتم می گفتم که تو لیگ حرفه ای مذهب یه جایگاه شخصی داره نه عمومی و منافع تیم از همه مهمتره یه جورایی منطقیه که روزه رو ممنوع کردن چون هیچ تیمی نمی خواد با نصف قواش بره تو زمین در حالی که بقیه یه برنامه منظم غذایی دارن !!! و بهترین راه حل کنسل کردن این بازیها در کشور اسلامیه ایرانه که بیشترشون روزه می گیرن!این قضیه در باره بازیهای المپیک پیش رو هم صادقه و اونجا هم این مشکل وجود داره
اما در مورد دین بگم سروش حرف خوبی زد همه چیز به تفسیر ما از احکام بر می گرده در واقع همه دینها هم کاملند هم نیسن فقط به نوع نگاه بر می گرده!!
اما در مورد خودم هم بگم که اصولا اصلا ادم مذهبی نیستم ولی ماه رمضان یه فرصته واسه من تا به یه سری جیزا بیشتر فکر کنم
ما رو هم دعا کنید!!
مرسی معین جان

ehs در 30/4/1391 | 01:28 گفت:

رابین عمرا نمیره یونایتد یعنی عمرا...!!!
خواهشن به نظرات و عقاید همدیگه احترام بگذارید حالا هر چقدر هم که باهاش مخالفید ولی هر کسی رو تو گور خودش می اندازن!!!!ولی باید قبول کرد که با گرفتن روزه قدرت بدنب ورزشکار کم می شه و کلا برگزاری لبیگ رو تو این ماه خیلی عجیب می دونم چون تو لیگ حرفه ای نه کسی دنبال

ehs در 30/4/1391 | 01:28 گفت:

رابین عمرا نمیره یونایتد یعنی عمرا...!!!
خواهشن به نظرات و عقاید همدیگه احترام بگذارید حالا هر چقدر هم که باهاش مخالفید ولی هر کسی رو تو گور خودش می اندازن!!!!ولی باید قبول کرد که با گرفتن روزه قدرت بدنب ورزشکار کم می شه و کلا برگزاری لبیگ رو تو این ماه خیلی عجیب می دونم چون تو لیگ حرفه ای نه کسی دنبال

سروش در 30/4/1391 | 00:54 گفت:

دوستا من تقریبا همه گفته ها رو خوندم.نه اهل بحثم.نه اهل دعوا و جنگ و جدل.
از اینجا هم میگم دوستانی که جنبه شنیدن نظر یک نفر ندارن ادامه این متن رو نخونن.

فقط باید بگم علت بدبختی ما سوء استفاده از دینه.بهتره راه شاید این باشه که دینو از سیاست و قانون گذاری جدا کنیم.نه به این معنا که صبح تا ظهر نماز بخونیم.ظهر به بعد بریم کار خلاف شرع انجام بدیم.

قوانینمون رو باید بر اساس علم روز بنا کنیم.مثل خیلی از جا های دنیا.البته ممکنه بعضی از قوانین با دین ما مشکل داشته باشه مثل خوردن مشروبات الکلی,که اینجا فرد باید بر اساس پایبندی به دینش از این کار خود داری کنه.
اگه هم قانونی تسویب شد که به ضرر مردم هست و مردم به هر نحوی مشکل رو بفهمن , باید خودشون جلوی این قانون غلط رو بگیرن. به این میگن کنترل غیر مستقیم.

اینم بگم.نه همه اونایی که نماز و روزه گرفتن میرن بهشت.نه اونی که روزه نمیگیره میره جهنم.

در انتها باید بگم هیچ دینی رو پیدا نمیکنی احکام غلطی داشته باشه.اگه هم به ظاهر دیدی , اون مشکل از تعبیر ما یا تحریف دیگران هست.که بهش میگن سوء استفاده. (اشاره به کلام دوستمون که گفت " زرتشت مراسم های ... دارد " )

راه دین راه خداست , خدا یکیست , پس راهش یکیست.


- قصد من تخریب شخصیت کسی نبود

? در 30/4/1391 | 00:51 گفت:

کنار بطری ها برای نوشیدن

کنار کولی ها برای رقصیدن

کنار بدن ها برای خوابیدن

کنار وحشی ها در حال جنگیدن

شش هزار و چهارصد قرن برای فهمیدن

خروج از این چرخه بجای پوسیدن

من عضو نا مطلوب برای این دستگاه

خطای تکنیکی تو آزمایشگاه

در حال حرف زدن برای دیوارها

برای درک شدن، برگشتن به غارها

شهرها لبریز از مردها و زنها

کنار انسانها من چه فکرم تنها

در حال کوبیدن به تمام درها

دست بردن به فکرها، ارتباط با کرها

تقاطع خسته از آمد و رفتنها

تو ترافیک آدم، فکر من چه تنها

کنار احمقها برای خندیدن

کنار تو حتی برای رنجیدن

من عضو نا مطلوب برای این دستگاه

خطای تکنیکی تو آزمایشگاه

در حال حرف زدن برای دیوارها

برای درک شدن، برگشتن به غارها

شهرها لبریز از مردها و زنها

کنار انسانها من چه فکرم تنها

در حال کوبیدن به تمام درها

دست بردن به فکرها، ارتباط با کرها

تقاطع خسته از آمد و رفتنها

تو ترافیک آدم، فکر من چه تنها

farhad bj در 30/4/1391 | 00:29 گفت:

hooman jan shoma ham eeshtebah mikoni kolan hammo0n eshtebah mikonim tasob darim alaki ro hamechii tasob kho0be vali ziadi badeee.....rajebe marasemi ke gofti aslan bahat movafeg nistam...az inke kodom din behtare ham bahat movafeg nistam...

(Hooman sam (Dark metal در 29/4/1391 | 23:55 گفت:

درمورد حرفای بعضیــــا باید بگم متاسفانه فقط دلشون میخواد چشماشون رو روی حقیقت ببندن و یه حرفی بزنن که بگن لال نیستن !!
عزیزم ، آقای شهرداد خان خداییش چقدر رو حرفات فکر کردی ؟؟
همینجوری پروندی رف ؟؟ فک نکردی چقدر آدم داریم که...... !! همین ؟؟ به همین راحتی توهین ؟؟؟
آقای به ظاهر بزرگ (دقت کن و شاد باش که بهت گفتم بززززززززززرگ !! اما فقط از نظر سن !!) شما میتونی روزه نگیری ، اصلا زبونم لال میتونی به خدا بدوبیراه بگی اما این حق رو نداری تو یه جمع که مثل خودت نیستن و کمه کم یه جو واسه دینشون ارزش قائلن در مورد دین اسلام چرتوپرت بگی !!
آره میدونم متاسفانه این دین از بابا جونت به ارث رسیده واست و قبولش نداری اما دلیل نمیشه همه رو محکوم کنی که باید مثل تو فکر کنن !!
شما اسم یه دین بیار از دین ما بهتر ؟؟ مسیحی ؟؟ یهودی ؟؟ و...و...و... ؟؟؟
بیار دیگه ؟؟ کدومش بهتره ؟؟ به فرض که مثل شما مقایسه ی بچگانه کشور رو عامل برتری دین بدونیم ، سما کدوم دین رو بهتر میدونی ، یا بهتره بگم کدوم کشور رو ؟؟ کدوم کشور الان مشکل نداره ؟؟؟
آقا من بازم میگم آمادم تا باهات بحث کنم اما یه بحث عاقلانه که مطمئنم از فکر کوچیک و فندقیه تو دوره !!خیلی دوووور...
-----
اینو واسه همه میگم : قرار نیست دلیل هر بدبختی که خودمون ((دقت کنین خودمووووون )) داریم سر خودمون میاریم رو دین بدونیم !!
کجای این دین گفته که راننده تاکسی میتونه از یه آدم لال 50ت کرایه بیشتر بگیره ؟؟ کجای دین گفته هرجا ، هرجور ،به هرنحوی که شده هموطنت ، هم خاکت ، هم نژادت و مهمتر از همه یه انسان رو تیغ بزنی ؟؟ کجاش گفته من که مغازه دارم یه جنس رو با قیمت بالاتر بکنم تو پاچت تا وقتی سوار تاکسی شما شدم شما هم از من بیشتر پول بگیری تا ..... ؟؟؟
مشکل ما از دین نیس ، مشکل ما از بی دینیه !! ما اگه دین داشتیم اوضاعمون بهتر از اینا بود ...
ما داریم خودمون به خودمون خنجر میزنیم و وقتی قرار پای محاکمه بیاد وسط دینمون رو فدا میکنیم !!!
ما فقط و فقط اسممون مسلمونه اما دریغ از یه جو عمل !!
---------
اما درمورد زردتشت گفتی هان ؟؟؟
من خودم چند تا دوست زردتشت دارم ، تو مراسم هاشون هم رفتم ... کرمان فرااوووون زردتشتی داره !!
اما شما اینو میدونی همون زردتشت که بهش افتخار میکنی یه مراسم داره که هرکسی با زن و خواهرش میره و زمان جشن دیگه هیچکی هیچکی رو نمیشناسه و هرکسی با زن و دختری که اونجا چشمش رو میگیره میرن تو اتاق خواب و.... ؟؟؟
میدونی اینارو ؟؟؟ خب معلومه نمیدونی که همیچین مزخرفاتی رو میگی دیگه !!!
به فرض اینکه دین ما پست ترین دین اما سگش هم شرف داره به همیچین دینی و همچین مراسم هایی !! پس خواهشا دیگه همچین مقایسه ای نکن شما !!
در ضمن فکر نکن با این مدل حرف زدن ها خودت رو روشن فکر و ... نشون میدی که اشتباه فکر کردی !!
همین معین خودمون باسک اسپانیا به دنیا اومده و خیلی دین های دیگه رو و خیلی آزادی های دیگه و خیلی زندگی های دیگه رو دیده اما بازم داره براساس عقلش حرف میزنه نه مثل شما براساس.....
----------------
-------------
حالا یه سوال که اگه مردی جواب بده !! گفتم اگه مردی ...
سوال : یه حرف از دین اسلام بیار که بره رو مخ آدم و با عقل آدم جور در نیاد ؟؟؟ فقط یکی ؟؟ یه حرف بزن که از پایه و اساس مشکل داشته باشه نه اینکه تو یا من خوشمون نیاد ؟؟؟
----------
معین ازت تشکر میکنم ...
نمیخواستم برگردم سایت اما بعضی چیزا آدمو داغوووون میکنه !! حیف الان بخوام قشنگ قشنگ و قانونی و براساس قران حرف بزنم میگن حاج آقا وارد میشود !!حیف...
با این پستت باعث شدی برگردم اما فک نکنم طولانی باشه !!!

unlike unlike

moeinem در 29/4/1391 | 18:39 گفت:

شهرداد بزری ب سن نیس ب عقله عقل!خیلی از بچه های 8-9 ساله هسن ک افکارشون از شما و امثاله شما بهتر و قشنگ تره!

محمد على(اباى) در 29/4/1391 | 18:36 گفت:

بره با بهتر

nima در 29/4/1391 | 17:55 گفت:

دقیقا،کاملا باهات موافقم علی!

علی آقاشاهی در 29/4/1391 | 17:53 گفت:

مگه الان تو ایران ایجوری نیست نیما؟
اگه به یه آلملنی هم بگی نمی تونی آبجو بخوری دق می کنه

good luck

hamid saadi در 29/4/1391 | 17:46 گفت:

این خبرگزاری ها دروغ زیاد میگن. پس تا قطعی نشدن این خبر بیخودی فوش ندیدی.
یک درصد این احتمال رو بدین که بیانییه رابین در جهت وارد کردن شوک به آرسن ونگر و مدیریت تیم باشه.

زنده باد رابین ونپرسی

nima در 29/4/1391 | 17:37 گفت:

علی آقاشاهی@آره داره یکم از عقب افتادگیشو جبران میکنه!این رهبر جدید مثل این که یه چیزیایی بارشه!اون قبلیه که خیلی سنگ دل بود!!!فکرشو بکن،نتونی پیتزا بخوری وای من که میمیرم!!

رضاشاماخ چوک بندر در 29/4/1391 | 17:30 گفت:

آقاشهردادشمامیگی اسلام واسه عرباست روزه واسه عرباست نمازواسه عرباست حج واسه عرباست زکات واسه عرباست پیامبرواسه عرباست درسته؟
پس میشه بهشتم مال عربا.پس ماالافیم تودنیا.اگه بهشتم مال ماباشه میشه راه بهشتوبه مانشون بدی؟

aso در 29/4/1391 | 17:30 گفت:

shahrdad من کلا حرفم اینه، که به اعتقاد هیچکی بی احترمای نکن!!!
همین!

nima :
گل گفتی، بخدا!!
اینایی که اسلامو بد دیدن، خود حکومتارو دیدن، نه خود اسلامو!
بخدا اسالم دینه بدی نیست، دین خوبیه، ولی دیگه....

علی آقاشاهی در 29/4/1391 | 17:28 گفت:

نیما کره که داره خوب میشه

کوکا کولا و پیتزا آزاد شده مردم میکی موس هم اجازه دارن ببینن
تازه پیشنهاد کره جنوبی رو هم برای مذاکره قبول کردن

good luck

nima در 29/4/1391 | 17:23 گفت:

مثلا یکی ازکارهای بیخودی که توی ماه رمضان تو کشور ما اتفاق میوفته،همینه که اگه یه چیزی بخری،میگیرن میبرن دادگستری ازت تعهد میگیرن!!!خب این چه وضعشه باید آزادی باشه هر کی دلش میخواد بگیره و هیچی نخوره هر کی هم نمیگیره باید آزاد باشه که هر کاری میخواد بکنه!!!

nima در 29/4/1391 | 17:19 گفت:

آقا تا کار به جاهای باریک تر نکشیده،تمومش کنید!
به نظر من که اسلام دین خوبیه ولی نه اسلامی که این رژیم در پیش گرفته!کجای اسلام گفته که بیایم هموطنانمونو بکشیم،کجای اسلام گفته که به مردم دروغ بگین و اخبار چرت و پرت بدین،کجای اسلام گفته که با همه جای دنیا ناسازگاری داشته باشین!کجای اسلام گفته که از یه قاتل بی رحمی مثل بشار اسد که مردم مظلوم سوریه رو میکشه دفاع کنیم!
تو ایران هیچی به طور عادی پیش نمیره!ایران یه کشور عقب افتاده اس و اگه همین حکومت پیش بره تا 10 سال آینده مطمئن باشین وضعیتمون از کره ی شمالی هم بدتر میشه!

farhad bj در 29/4/1391 | 17:02 گفت:

مرغ که کیلوی 7500

علی آقاشاهی در 29/4/1391 | 17:01 گفت:

محمد تو الان به سوال من جواب منطقی دادی مثلا؟؟؟
فکر حروم حلالش رو کرده یعنی چی؟
بعد هم کاری به این ندارم که خدایی که داری میگی اصلا همونیه که شما میگید یا نه ولی حتی اگه همون رو هم قبول کنیم بنده ای که ازش حرف می زنی تو 1400 سال خیلی فرق کرده.

معین من زرتستی نیستم ولی فکر نمی کنم زرتشتی ها آتش رو بپرستن. اونا آتش رو مقدس می دونن. این دو تا مسئله با هم فرق دارن.

good luck

? در 29/4/1391 | 16:37 گفت:

دوستان با شعور من!!!!!!!!!!!!!!! من نگفتم روزه مال عرباست. منظورم این بود ک کلا اسلام واسه عربا نازل "ساخته!!!" شد. و اصلن آقا معین عزیز. من ک زیاد تو کارش نیسم ولی اگه مطالعه کنی میبینی ک خیلی از احکام اسلام کپی از دین زرتشته. پس حرفی نزن ک........
من اصلن قصد بحث ندارم. چون آدمای مذهبی متعصب هستن. و خب بحث با آدم متعصب وقت تلف کردنه!
واز همه مهم تر اینکه تو 17 سالتتتتتتتتتتتته!!!!!!

moeinem در 29/4/1391 | 16:31 گفت:

داش ممد زیاد ب این چیزا اهمیتی نده این آتش پرستا فک کردن خیلی تو تمدنن؟!یکی نیس بهشون بگه ک 1300سال پیش کشورتون مدرن بوده الان اسم این کشور خرابس خرابه!کشوری ک مرغا ادارش کنن ک کشور نیس!

moeinem در 29/4/1391 | 16:31 گفت:

داش ممد زیاد ب این چیزا اهمیتی نده این آتش پرستا فک کردن خیلی تو تمدنن؟!یکی نیس بهشون بگه ک 1300سال پیش کشورتون مدرن بوده الان اسم این کشور خرابس خرابه!کشوری ک مرغا ادارش کنن ک کشور نیس!

محمد جویبار در 29/4/1391 | 16:25 گفت:

روزه واسه عربهاست یعنی چی؟مگه عربها از مریخ اومدن؟
روزه از فرایض اسلامه مثل نماز وزکات ویه مسلمان در صورتی که مشکلی نداشته باشه باید این فریضه رو به جا بیاره.
یه جوری میگی قرن 21 انگار تو قرن 21چه خبره.خدا همون خداست ما هم همون بنده.
اگه بازیکنی اینقدر ایمان داره که حاضره تو همچنین سطحی از فوتبال جلو همه وایسه وروزه بگیره مطمئن باش فکر حروم وحلال بودن حقوقش رو هم کرده

moeinem در 29/4/1391 | 16:24 گفت:

به به آقاعلی گل و کم پیدا!خب اشتباه کردم!
شایعه نیس ن اینکه هیچی نخورنا تو اماکن عمومی چیزی نمیخورن!

پس چرا پارسال با روزه گرفتنه خدیرا و اوزیل و دیاراا و بنزما و آلتینتوپ و نوری شاهین موافقت کرد و واسشون رژیم غذایی خا30 داد؟!

اون قضیه مال زمانی ک تو اینتر مربی بود و مونتاری روزه گرفته بود ولی 1 اشتب کوچیک کرد و گل ب خودی زد و اونم اون موقع همینو گف!

moeinem در 29/4/1391 | 16:17 گفت:

آقا شهرداد ب نظرت روزه گرفتن کار پیش افتاده و ماله اعراب جاهله؟ب نظرت الکی جمع شدن گفتن روزه بگیرین؟ب خدا ایمان نداری؟ب پیامبرش ایمان نداری؟هر کی روزه نگیره تمدنش بزرگه!روزه گرفتن مسخره بازیه!ب نظرت افکار خودت احمقانس یا افکار مسلمانانه پاکدامن!اسلام دین کاملتری یا آتشپرست(زردشتریسم)؟!اسلام نابودمون نمیکنه ما رو ب کمال میرسونه ولی این مذاهب ساختگی و لعنتی در اسلام(مذهب ساختگیه شیعه) داره کشورمون رو بر باد میده!خدا گفته هر کی وا3 انجام اعمالش مختاره ولی دلیل نمیشه ک ب مقدسات مسلمونا توهین کنی!ب نظرت روزه گرفتن نماز خوندن حجاب رو رعایت کردن باعث عقب افتادگی کشوراس؟!یعنی کشوری مث آمریکا یا کشورای اروپا ک نماز نمیخونن و روزه نمیگیرنو وظعته پوشیشون افتضاحه مدرن و پر تمدنن؟!یعنی هر کی تو خونش بشینه و 1 پسر غریبه بره تو اتاق خواهرش و اون همچنان خودشو ب بی خیالی بزنه نماد تمدنه؟!شما ب این میگین تمدن؟!شما ک روزه نمیگیرین با سواد و روشن فکرین؟!یعنی تقلید از آمریکایی ها و اروپاییا باعثه رشدمون میشه؟!متاسفم وا3 افکار ناقص و احمقانت!البته شرمنده با لحنه بدی حرفیدم چون خیلی ب دینم و تقدساتم ارزش قائلم!

soroosh در 29/4/1391 | 16:16 گفت:

اینکه من چه عقیده ای دارم به خودم ربط داره پس بهتر به هر عقیده ای که داری زیادی افتخار نکنی و کسی که مثله شما فکر نمی کنه رو مورد عنایت قرار ندی

علی آقاشاهی در 29/4/1391 | 16:05 گفت:

خوب اول سلام

اگر اجازه بدید یه کوچولو هم این انتقادات شما رو من نقد کنم !!!
اولا Ramadan ترجمه "رمضان" به انگلیسی هست و اصطلاح اسپانیایی نیست. (این فقط یه نکته بود نقد نبود)

یک سوال دارم معین ، این شایعه بزرگ رو در مورد شهر مادرید از کجا آوردی؟؟؟ مردم مادرید تو رمضان از صبح تا غروب چیزی نمی خورن؟؟؟ فقط در مورد مورینیو اینو بگم که تو ماه رمضان به بازیکنایی که روزه بگیرن بازی نمیده. حتما الان می خواید بگید مورینیو مربی ضد اخلاقه و از این حرفا ولی واقعا بازیکنی که توانایی هاش برای بازی کم شده باید بازی کنه؟

یه سوال دارم میشه با تعریف خود اسلام "کم فروشی" رو تعریف کنید؟!
مگه یه بازیکن مسلم ماه رمضان حقوق کمتری می گیره؟

مربی ای که نمی خواد بازیکنش روزه بگیره حق داره چون می خواد بهترین عملکرد رو از بازیکن دریافت کنه.




من فکر می کنم اگر قرار به گذاشتن احترام به عقاید هست بازیکنی هم که روزه نمی گیره نباید "تازه به دوران رسیده" خطاب بشه


در مورد فن پرسی هم فکر می کنم شدیدا داره بازار گرمی می کنه (البته اگر به چیزایی که می خواد نرسه مسلما میره) و فکر نمی کنم به man utd بره

good luck

aso در 29/4/1391 | 16:05 گفت:

خطاب به shahrdad!!

ببین شهرداد جون، من خودمم مثله تو به روزه و اینجور چیزا اعتقاد ندارم، ولی مسخره ترین حرفی که تو این چند سال شنیدم، این بوده که روزه واسه عرباست نه ما ایرانیا با این فرهنگ، کهنمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بخدا این حرفت خیلی مسخرست، همشم از رو بچگیه که زدی!!!!!
این حرفت مثه اینه که بگی چون، مثلا آمریکا ساخته ، پس واسه اوناست نه مایی که تمدن داریم!
اولا اگه به تمدن باشه که ، مصر که با تمدن ترن، ولی اونا تقریبا میشه گفت، مکه نزدیک 80درصد جمعیتشون تو دمای بالای 50درجه روزه میگیرن!!(زیاد به درصد گیر نده که از کجا آوردم!!!!)

بعدشم شما از فهم کمال داری حرف میزنی، در صورتی که هنوز بهت نفهموندن که نباید به اعتقادات هیچکس بگی،که کیلو چنده!!! ما تو قرن 21یم اینا خنده داره!!!
شما که نوز اینو درک نکردی، چجوری از فهم و کمال حرف میزنی!!!
تو کشورای اروپایی ، به همه مسلمونا اجازه میدن که مناسکشونو به هر صورتی که دوست دارن، اجرا کنن و مشکلی باشون ندارن، اما تو کشور خودمون حتی به یه هم دینیشون اجازه نمیدن که تو پایتخت کشور مسجد داشته باشن!!!!!!!!!

پس مایی که در کل فهم کمالمون خیلی زیاده در کل بی خیال شیم و حرف نزنیم ، بخدا اتفاق خاصی نموفته!!!

در آخرم واسه اینکه مطمئن بشی که من، روزه نمیگیرم، همینجا به اسم همون خدایی که هم تو هم من بش اعتقاد داریم، فسم میخورم که من چند سالی میشه که کلا روزه نمیگیرم، و بش اعتقادی ندارم!!!!
در کل از رفتارت خیلی بدم اوم

Farhad Rahbari در 29/4/1391 | 15:55 گفت:

رابین هیچ جا نمیره
ممنون ترکمن توپچی

? در 29/4/1391 | 15:51 گفت:

بابا روزه کیلو چنده؟! این چیزا دیگه تو قرن21 خنده داره. این خرافات واسه عرب جاهلیت ساخته شد نه ما ایرانی ها که اون تمدن بزرگ رو داشتیم.
آخرشم همین اسلام نابودمون کرد. کشورای اروپایی وامریکایی با این همه پیشرفت کجا دنبال این مسخره بلزیا هستن.
اونا هیچی اصلن ی آدم با سواد و روشن فکر پیدا میشه ک دنبال این چیزا باشه؟
واقعن جای تاسف داره. شما هم آقا معین با تمام احترامی ک برات قائلم ولی ازت میخوام درباره موضوعات به درد بخور تری پست بذاری.
امیدوارم روزی برسه ک همه ی ما به فهم و کمال برسیم.................
(معین پاک نکنی ظرفیت داشته باش)

مصطفی عبداللهی در 29/4/1391 | 15:44 گفت:

مرسی که این پست رو گذاشتی

محمد جویبار در 29/4/1391 | 15:37 گفت:

ماشاالله به آقا معین گل.
لذت نماز تراویح ونماز قیام در ماه رمضان یه لذت بی اندازست.
به احتمال زیاد روز شنبه 31 تیر ماه روز اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.

moeinem در 29/4/1391 | 14:55 گفت:

ماشاا.... داش سروش!امشب رصد میکنن اگه ماه دیدن از فردا اگه ندیدن از شنبه!!!

سروش در 29/4/1391 | 14:40 گفت:

حالا که اینقد اطلاعات خوب دادی به من بگو که ماه رمضان کی شروع میشه.

حسین در 29/4/1391 | 13:51 گفت:

خب باید لعنت فرستاد به فوتبال کثیف ایران که فقط توش به نتیجه اهمیت داده میشه و نتیجه.

بهرحال اعتقادات و مسائل مذهبی مردم چیزی هست که در تمام دنیا بهش احترام میذارن و باهاش به خوبی کنار میان.

یه چیزی هم حیف بود که بهش اشاره نشد.زیدان هر سال ماه رمضان توی پاریس سفره افطاری همگانی میده.

moeinem در 29/4/1391 | 13:42 گفت:

قربونت شهرامی

moeinem در 29/4/1391 | 13:42 گفت:

قربونت شهرامی

توپچی جنوب در 29/4/1391 | 13:38 گفت:

به به چه حرف های خوب و قشنگی مرسی معین جون