آرسنال 3-0 بورنموث

نویسنده: محمد حسین

وبلاگ من
نویسنده: محمد حسین
عشق آرسنال و دیگر هیچ
کل بازدید: 130,810 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش ترکیش فوتبال، بعید است چاغلار سویونچو تا پیش از ماه ژوئیه تصمیم خاصی بگیرد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال این بازیکن را به صورت بلند مدت می خواهد جذب کند.اما آرسنال تنها مشتری این بازیکن ترک نیست، فرایبورگ حداقل ۴ پیشنهاد از لیگ برتر گرفته است، این باشگاه برای تصمیم گیری عجله‌ای ندارد، احتمال خروج او در تابستان بالاست اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. طبق گزارش ترکیش فوتبال، بعید است چاغلار سویونچو تا پیش از ماه ژوئیه تصمیم خاصی بگیرد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال این بازیکن را به صورت بلند مدت می خواهد جذب کند.اما آرسنال تنها مشتری این بازیکن ترک نیست، فرایبورگ حداقل ۴ پیشنهاد از لیگ برتر گرفته است، این باشگاه برای تصمیم گیری عجله‌ای ندارد، احتمال خروج او در تابستان بالاست اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.
طبق گزارش آ.اس اسپانیا، آرسنال به دنبال جذب وینگر تیم ملی مکزیک و پورتو، میگوئل لایون است.
طبق گزارش آ.اس اسپانیا، آرسنال به دنبال جذب وینگر تیم ملی مکزیک و پورتو، میگوئل لایون است.
طبق گزارش اسپرت اکسپرس، ساندرو وارگا سفیر فیفا در مصاحبه‌ای که با این برنامه‌ داشته است، در مورد مسائل مختلفی از جمله الکساندر گولوین ستاره‌ی تیم ملی روسیه و زسکا صحبت کرده است.وارگا گفتگویی هم با آرسن ونگر داشته است و از آرسن ونگر در مورد الکساندر گولوین پرسیده و او در پاسخ به این سوال گفته است: "نمی‌دانم آرسنال در مورد او چه خواهد کرد اما اگر من قرار باشد به مربیگری ادامه دهم او را جذب می‌کنم." طبق گزارش اسپرت اکسپرس، ساندرو وارگا سفیر فیفا در مصاحبه‌ای که با این برنامه‌ داشته است، در مورد مسائل مختلفی از جمله الکساندر گولوین ستاره‌ی تیم ملی روسیه و زسکا صحبت کرده است.وارگا گفتگویی هم با آرسن ونگر داشته است و از آرسن ونگر در مورد الکساندر گولوین پرسیده و او در پاسخ به این سوال گفته است: "نمی‌دانم آرسنال در مورد او چه خواهد کرد اما اگر من قرار باشد به مربیگری ادامه دهم او را جذب می‌کنم."
سیمون آستین ژورنالیست سابق BBC:هیچ وقت چنین تغییرات عظیمی در یک باشگاه انگلیسی در چنین زمان کوتاهی رخ نداده بود، آرسنال در طی ۱۲ ماه ۱۴ فرد از کادر فنی اصلی خود را اخراج و ۱۷ عضو جدید اضافه کرده است.تغییری عظیم در ساختار این باشگاه اتفاق افتاده است.
سیمون آستین ژورنالیست سابق BBC:هیچ وقت چنین تغییرات عظیمی در یک باشگاه انگلیسی در چنین زمان کوتاهی رخ نداده بود، آرسنال در طی ۱۲ ماه ۱۴ فرد از کادر فنی اصلی خود را اخراج و ۱۷ عضو جدید اضافه کرده است.تغییری عظیم در ساختار این باشگاه اتفاق افتاده است.
یوونتوس ، چلسی و آرسنال برای خرید این بازیکن روسی در تلاش هستند. یوونتوس پیش از این به گولوین لینک شده است، این بازیکن با قیمت پیشنهادی ۲۲ میلیون پوند آماده انتقال خواهد بود. گولوین نیز در این مورد گفته است: درحال یادگیری زبان انگلیسی هستم تا به لیگ برزگی اضافه شوم. "توتواسپورت" ایتالیا معتقد است یوونتوس میتواند چلسی و آرسنال را در این رقابت شکست دهد. این رسانه همچنین فاش کرده است پیشنهادی ۱۵.۸ میلیونی در این تابستان برای گولوین ارائه شده است که توسط زسکامسکو رد شده است. یوونتوس ، چلسی و آرسنال برای خرید این بازیکن روسی در تلاش هستند. یوونتوس پیش از این به گولوین لینک شده است، این بازیکن با قیمت پیشنهادی ۲۲ میلیون پوند آماده انتقال خواهد بود. گولوین نیز در این مورد گفته است: درحال یادگیری زبان انگلیسی هستم تا به لیگ برزگی اضافه شوم. "توتواسپورت" ایتالیا معتقد است یوونتوس میتواند چلسی و آرسنال را در این رقابت شکست دهد. این رسانه همچنین فاش کرده است پیشنهادی ۱۵.۸ میلیونی در این تابستان برای گولوین ارائه شده است که توسط زسکامسکو رد شده است.
آخرین اخبار از برند لنو به نقل از اشپورت بیلد: به علت اینکه کادر فنی جدید باشگاه امروز معرفی شدند، رسمی شدن انتقال برند لنو به آرسنال فردا اعلام خواهد شد .انتقال لنو به آرسنال قطعا انجام خواهد شد و هیچ مشکل یا اختلاف نظری بر سر این انتقال وجود ندارد .
آخرین اخبار از برند لنو به نقل از اشپورت بیلد: به علت اینکه کادر فنی جدید باشگاه امروز معرفی شدند، رسمی شدن انتقال برند لنو به آرسنال فردا اعلام خواهد شد .انتقال لنو به آرسنال قطعا انجام خواهد شد و هیچ مشکل یا اختلاف نظری بر سر این انتقال وجود ندارد .
بیلدنوشت: قرارداد لنو ۵ ساله خواهد بود . او دیروز غروب به لندن رسید و امروز تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت .
بیلدنوشت: قرارداد لنو ۵ ساله خواهد بود . او دیروز غروب به لندن رسید و امروز تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت .
"لوکاس توریرا به زودی در تست های پزشکی آرسنال شرکت خواهد کرد، همچنین برند لنو به زودی به صورت رسمی به آرسنال ملحق خواهد شد."
"لوکاس توریرا به زودی در تست های پزشکی آرسنال شرکت خواهد کرد، همچنین برند لنو به زودی به صورت رسمی به آرسنال ملحق خواهد شد."
طبق گزارش بیلد آلمان، برند لنو روز آینده به صورت رسمی قرارداد خود را با باشگاه آرسنال امضاء خواهد کرد.
طبق گزارش بیلد آلمان، برند لنو روز آینده به صورت رسمی قرارداد خود را با باشگاه آرسنال امضاء خواهد کرد.
طبق گزارش گاتزتا دلو اسپرت، ناپولی رقابت برای جذب برند لنو را به آرسنال باخته است و اکنون به دنبال نام های دیگر مانند کیلور ناواس و پتر چک می باشد.
طبق گزارش گاتزتا دلو اسپرت، ناپولی رقابت برای جذب برند لنو را به آرسنال باخته است و اکنون به دنبال نام های دیگر مانند کیلور ناواس و پتر چک می باشد.

آرسنال 3-0 بورنموث

شاید بعد مدتها یه بازی کاملا بی نقص! البته مصدومیت کوک و بازی دادن بهش جای حرف داره ها!!





 





ولبکم وایستاد من بهش پریدم خوب شد... شانس ماست دیگه!



البته هنوزم این که بعد از چند بازی یه بازی خوب باشه کافی نیست به نظرم ولی خوبه!


تشکر شده توسط : آرمین توپچی , Saeed asili , محمد ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

vahid در 21/6/1396 | 22:09 گفت:

اميدوارم تا پنجشنبه تصميم ونگر عوض بشه اگر قرار باشه تيم اصلي تو اروپا هم بازي كنه بازيكنا گاييده ميشن

محمدامین در 20/6/1396 | 18:23 گفت:

بازی خوب و بی نقصی بود فقط بعد بازی ونگر گفت که با تیم اصلی جلوی کلن بازی می کنیم که به نظرم اشتباه محضه این کار ما توی مرحله گروهی با تیم دومم صعود می کنیم و نباید انرژیمون توی این جام تلف کنیم

آرمین توپچی در 19/6/1396 | 21:24 گفت:

محمد حسین حرفات رو قبول دارم ونگر تو کار های دفاعی ضعیفه بوده و هست
ولی انصافا حرف های ادامز اخرنامردیه
ونگر تو یه دوره ای میشه گفت حتی بهترین مربی هم بود کلی تیم اروپایی هم براش سر و دست می شکوندد
انصافا ونگر تو بحث تهاجمی دانشش رو داشت حتی با وجود افتش گاهی اوقات این تیم یه حرکت های هجومی ای میزنه که همه کف می کنیم
مشکل ونگر همونی که ههمون می دونم لجباز و غیر انعطاف پذیر تو مسایل تاکنیکی
به قول ابوالفضل ونگر جلوی سیدنی - بایرن - استوک یه شکلی بازی می کنه

حامد در 19/6/1396 | 20:15 گفت:

ونگر بازیکن ساز بود ونگر بهترین مربی بود ونگر همه چی بوووود آقاااا بوووود، بوووود مال گذشتس به پیر مال گذشتس به پیغمبر مال گذشتس آون ونگر مررررد تموم
صد تا بازیکن به این ونگر بدی فایده نداره چه بخواد چه نخوااد نمیتونه
تبریک بابت برد
ونگر اوت
تا زین چه پیش آید
حامد
خوزستان
شوش

abolfazl alayi fard در 19/6/1396 | 14:01 گفت:

محمد حسین من فکر نمیکنم ونگر جلوی بارسا و بایرن هم میخواست دفاع بکنه. قدرت بالای اون تیمها بود که آرسنال رو تو باکس خودش محبوس میکرد و آرسنال هم بخاطر نداشتن تاکتیک دفاعی اختصاصی برای اون بازی یکی، دوتا گل اول رو دریافت میکرد، بعدش با جلو کشیدن سراسیمه و بدون فکر، مقدمه شکستهای سنگین فراهم میشد.
مورینیو و سیمئونه خیلی انعطاف پذیری تاکتیکیشون بالاإ. اما گواردیولا و ونگر و کلوپ دنبال فوتبال زیبا هستن و از این موضع عقب نشینی نمیکنن، حتی اگر موفق نشن
در مورد تمدید ونگر هم همه ما میدونیم ونگر ۱ماه مونده به آخر رقابتها به تمدید نزدیک بود و فقط منتظر یک بهانه مثل قهرمانی توی fa cup بودن که اعلامش بکنن
راهپیمایی های اعتراضی هوادارا و بنر های پرنده رو فراموش نکنیم. هر اتفاقی که برای اخراج یک مربی توی یک باشگاه لازمه انجام شد و هرجا غیر آسنال بود این اتفاق می افتاد.
توی تمام باشگاههای بزرگ همینه فشار از طرف هوادارا و منتقدای بیرون باشگاه به کل سطوح تیم منتقل میشه. الان دیگه آرسنال و ونگر و بازیکنا زیر ذره بین هستن و دیگه آسایش فصلهای قبل رو ندارن
این فشار باعث پیشرفت میشه حتی اگر حرفاشون چرت و پرت باشه‎
بازم یادآوری میکنم ونگر زمانی از آرسنال میره که خودش بخواد و حرف هوادارا و اسطوره ها تاثیری توی داستان نداره. البته فشار به ونگر باعث تردیدش شده بود ولی بازهم تصمیم گیرنده خودشه

در مورد کوش هم میتونیم بگیم تا همین دو یا سه فصل پیش با شزنی مسابقه پنالتی اخراج داشتن. وقتی تیمهای ضعیفتر از آرسنال شکستهای بالای ۴گلشون از آرسنال کمتره یعنی با همین مهره ها میشه خیلی بهتر بود. با یه مربی مثل سیمئونه یا مورینیو با همین تیم آرسنال گل خوردش خیلی کمتر میشه
کلا صحبت از مربی فعلاً گزافه هست‎ فعلا باید قبول کنیم که دو سال دیگه قرارداد داره

مهرزاد در 19/6/1396 | 13:17 گفت:

تبریک

WengerOut#

Sajad در 19/6/1396 | 10:28 گفت:

پارسال رو اگر از تیم ما فاکتور بگیری که اواخر تو همه پست ها بد بودیم تو سالهای قبلش تیم ما از لحاظ کلین شیت و گل خورده جز سه چهار تیم اول لیگ بوده.این یعنی اونقدرها هم اوضاعمون وخیم نیست.فقط بعضی بازیها مثل بازی لیورپول گل خوردمون زیاد میشه که این باعث بولد شدن این موضوع میشه.اینم به نظر من یکی دلیلش نبود هافبک دفاعی درست و حسابی تو تیممونه.ما جلوی تیم های بزرگ به دلیل ضعف هافبک اکثرا وسط میدان رو از دست میدیم و چون تخریب چی درست و حسابی نداریم فشار بیش از حد میاد رو دفاع که اونم هر کی دفاع مون باشه بازم سخته مقاومت کردن.که اینم البته مقصر اصلیش ونگره ولی تقصیرش اینجا خرید نکردن بازیکنه نه پرورش ندادنش.
کوشیلنی تنها نبوده.از همون کمپل و کولوتوره بگیر که یکی از بهترین زوج های دفاعی لیگ رو تشکیل داده بودند تا امثال سانیا و کلیچی و ورمایلن و مونرال و حتی همین بلرین و چند تای دیگه که پیشرفتشون تو تیم ماکاملا مشهود بوده و تو تیم ما اسم در کردند.ولی اینکه انتظار داشته باشیم تا اخر پیشرفت کنند که نمیشه.همه یه حدی دارند.مثلا تو تیم ما امثال ژورو و همین گابریل هم بودند.به نظرت بالا سر این ها مثلا سیمونه بود پیشرفت میکردند؟من اینطور فکر نمیکنم.به نظر من حد این ها همینی بود که داشتند و اگرم بهتر از این میشدند خیلی نا چیز بود.
ولی در کل اینکه ما تو همه پست ها یه مربی تخصصی به خصوص از اسطوره هامون داشته باشیم فکر خیلی خوبیه و میتونه کمک کنه و شرایط رو بهتر کنه ولی اینکه گفته ارسن نمیتونه دفاع پرورش بده و هیچچی به من یاد نداده به نظر من جدا از توهین به خودش چرتی بیش نبود.
اینم که همه رو یکجور تمرین میدن هم من یکی تمرینات تیم رو از نزدیک ندیدم ولی فکر نکنم تیم اماتور هم اینطوری باشه.مطمنا با مدافع ها یک سری تمرینات اختصاصی هم انجام میشه.استیو بولد هم درسته دستیار خوبی نیست اما خودش مدافع بوده و احتمال زیاد به این قضیه توجه داره.

محمد حسین در 19/6/1396 | 03:00 گفت:

ابولفضل این فقط تنها مشکل ما نیست آخه!
بازی هایی که ونگر قبول میکنه باید دفاعی بازی کنه هم موفق دفاع نمیکنیم معمولا!!
مثلا بازی با بایرن یا بارسا توی لیگ قهرمانان... وقتی هم که جلو میفتیم جلوی یه تیم قوی و ونگر میخواد نتیجه رو نگه داره هم موفق نیستیم! اینم مشکله!!
حرف شما این مفهوم رو میرسونه که میتونیم ولی ونگر قبول نمیکنه! ولی در واقع بخوایم هم نمیتونیم مثل تیم مورینیو و سیمئونه دفاع کنیم!! این دیگه مشکل بازیکنا نیست! مشکل ساختار دفاعیه!
اون آرسنال آرامش و آسایش هم که آنری میگه خیلی فرق میکنه ، حرف استاد اینه که کسی جای راحت و فیکس توی تیم نداشته باشه و ترکیب عمق داشته باشه و انگیزه و رقابت زیاد بشه از اون طرف هم فشار رسانه ای بخاطر عملکرد بد روی بازیکن و مجموعه "تیم" آرسنال بیاد تا تیم موفق شه ولی این که بیایم این (به نظر من) حقیقت که ونگر هوادارا رو شستشوی مغزی داده رو الان که ونگر ابقا شده و قراردادش هم طبق شایعه ها فسخ یه طرفه نداره (ینی توافقی فقط میشه جدا شد! یا اخراج با کلی جریمه که باشگاه زیر بارش نمیره!)بگیم یه فشار بیهوده ایجاد میکنیم که فقط حاشیس ینی هیچکس تلنگر بهش نمیخوره! اون چیزی که آنری مد نظر داره اونیه که کرگر گفت! تنبیه کل تیم! بهشون گفت شما ترسو و بدرد نخورید! این تیمو جری و عصبی میکنه و انگیزه ایجاد میکنه!! این آقا که این حرفو زده انصافا داره اشتباه پیش میره الان!

سجاد با کلیه صحبتات کاری ندارم فقط 2 نکته دارم جسارتا:
اولا تا الان که ما دیدیم امثال لمن و لیونبرگ با تعریف از ونگر به مقام و منزلت توی باشگاه رسیدن! و اونایی که انتقاد کردن کیش شدن! فکر نمیکنم هیچکس اینقدر اشتباه بزنه!!
دوما حرف همه منتقدا اینه که تیم نمیدونه چطوری دفاع کنه! مشکل مهره نیست! مشکل سازمان دفاعی تیمه... میتونی کیلینی و کوشیلنی و راموس رو به ونگر بدی برای 3 دفاعه و بازم گل بخوریم! چون تیم "مدافع" داره ولی "دفاع کردن" بلد نیست! چون مربی ای لازم داره که بازیکنا رو از لحاظ دانش بازی و جایگیری توی زمین نسبت به هم پخته کنه...
ونگر بازیکنا رو بهتر میکنه و تمریناتش بدن ها رو میسازه و بازیکنا رو حرفه ای میکنه ولی اینکه "چطور" دفاع کنن خیلی مهمه!
کوشیلنی تک مثال رو پیدا کردی! استثناء بوده! از وقتی ورزشگاه ساختیم چن تا دفاع کاملا مشنگ داشتیم!؟ بگو خودت!
هولدینگ تکون خورده توی این مدت؟ بیرین؟ موستفی؟ همونی بودن که بودن تازه بعضیا بدترم شدن!! گابریل رو ساخت؟!
مربی دفاعی لازم داریم برادر... ونگر بازیکن ساز هست ولی مدافعا رو مث بقیه بازیکنا تمرین میده و برای پستشون اماده نمیکنه!

abolfazl alayi fard در 19/6/1396 | 00:13 گفت:

محمد حسین مشکل اینه که ونگر نمیخواد قبول کنه بعضی وقتا باید دفاعی بود. بقول مورینیو گفت من انقدر تواضع دارم که قبول کنم بعضی وقتها طرف مقابل قوی تره و باید بیشتر دفاع کنیم ولی ونگر مغروره

در مور قبلا چه جوری دفاع میکرد. با یک نگاه به خط دفاعی آرسنال میبینید اکثرشون بریتانیایی هستن و استخون خردکرده فوتبال فیزیکی انگلیسی بودن. آدامز،بولد، دیکسون، وینتربرن، کمپل، کیون، اشلی کول. وجود بازیکنایی تو این سطح فیزیکی و درگیری، مطمئنن سطح فیزیکی تیم رو هم افزایش میداد. حالا کنار اینا بازیکنای جنگنده ای مثل کولوتوره، ویرا و پتی و لورن و گیلبرتو سیلوا هم اضافه کنیم

abolfazl alayi fard در 18/6/1396 | 23:35 گفت:

فشار اتفاقا خوبه. به قول هانری comfortable arsenal بودن بسه. سکوت نتیجش شد شکست جلو استوک و تحقیر جلوی لیورپول

فشار باعث پیشرفت میشه مثل رئال. رونالدو یه بازی دو تا توپ خراب بکنه آخرش هم به حساب هوادارا سوت اعتراضی مهمون میشه

این فشار باعث میشه بازیکنا و ... بفهمن لباس آرسنال پوشیدن یعنی چی(بقول پتی) و اینجا با وست بروم و نوریچ فرق داره

محمد حسین در 18/6/1396 | 23:07 گفت:

Arsene Wenger has brainwashed Arsenal fans, says ex-Gunner Stewart Robson

Read more: http://metro.co.uk/2017/09/08/arsene-wenger-has-brainwashed-arsenal-fans-says-ex-gunner-stewart-robson-6914015/#ixzz4sCxNeemb

استوارت رابسون بازیکن سابق توپچی ها در مصاحبه با ای اس پی ان گفت : ونگر رسانه ها و هواداران آرسنال را شستشوی مغزی داده است!!!

اینم اسطوره های تیم! من آنتی ونگرم ، ونگر اوتم! اصن هرچی مخالف ونگر باشه هستم!
درباره اینکه آرسن ونگر مخ ها رو شستشو داده مخصوصا تو لندن هم یکم تا قسمتی موافقم ولی خداوکیلی به قول عبدولی شیر توی این اسطوره ها!!
مرد باشین... حمایت کنین! اونموقع که باس فشار میاوردید برای رفتن ونگر مرده بودید الان فقط روی تیم فشار رو زیاد میکنین!

محمد حسین در 18/6/1396 | 23:03 گفت:

سعید اصیلی برادر روی گل لاکازت که موثر بود... کاشته هم که زد پشم لاکازت ریخت داشت خوشحالی میکرد! یه سوپر پاس هم که به رمزی داد نزد! من نمیدونم اوزیل چطوری افتضاحه!؟
با رسم شکل لطفا! 2 نمره!

Sajad در 18/6/1396 | 23:01 گفت:

مصاحبه ادامز توهین به خودش بود.این میخواد بیاد عضوی از تیم بشه چون جواب رد شنیده داره اینطوری مصاحبه میکنه.تیم ما مشکل دفاعی داره که اونم دلیلش بیشتر نداشتن هافبک دفاعی درست حسابی تو تیمه اما اینکه ونگر نمیتونه دفاع تربیت کنه چرتی بیش نیست.نمونه حاضرش کوشیلنی که هممون میدونیم چی بود چی شده.تو پست های دیگه هم بارها دیدیم چه بازیکنانی اومدن تو تیم ما خیلی بهتر شدند و خیلی ها هم رفتند و خراب شدند.البته بودند یه عده که اومدن تو تیم وچیزی نشدند اما این ها تو کارنامه همه مربی ها حتی همون فرگوسن هم هست و کم هم نیست.
بازی امروز هم به جز اوزیل که این فصل اصلا خوب نبوده و من نمیدونم چطوری نمره 7.5 به این دادند بقیه خوب بودند.

محمد حسین در 18/6/1396 | 23:00 گفت:

سعید نامردیه!
4 سال اول گراهام با 4 سال اول ونگر باس مقایسه شه یا چهارسال اخر جفتشون!
کیه که ندونه تعویض مربی به تیم شوک میده و مربی توی سال های اخرش نتایج بد گرفته که انداختنش بیرون!!
اصن هیچ کاری به حرف گراهام و اینا ندارم ولی موقع مقایسه مردانه باید مقایسه کنیم دیگه...
شاید گراهام یه چمبرلین توی تیمش بوده که طلسم شده بوده!!!!
اینم که کلوپ خوب نبوده کاملا مشخصه! یعنی دقیقا کلوب جایی خوبه که ونگر نیست و ونگر جایی خوبه که کلوب نیست!!!

ابولفضل اصن حرف اون بدبخت هیچ که از دیروز تا حالا عرش به فرش شد!!!
ولی خدایی ونگر اگه خودشم نمیره یه مربی که دفاع بلد باشه مث کیروش یا از قدیمیا همین کمپل خودمون بهش تحمیل بشه! تیم ما به لطف ونگر و مهره های خوب تهاجمی از جمله اوزیل و لاکازت که تقریبا توی همه گلها موثر بودن امروز و خیلی خوب بازی میکنن و تفکرات تهاجمی ونگر همیشه جزو تیمهاییه که خوب گل میزنه ولی انصافا یه مربی باید نقاط ضعفشو پوشش بده و نقطه ضعف ونگر اینه که دفاع خوبی نداریم! حالا قبلا کی باعث میشد که تیم بی شکست قهرمان شه من نمیدونم! ولی الان این ونگر یه دستیار خیلی قوی توی بخش دفاعی لازم داره... ولی راه نمیده!

abolfazl alayi fard در 18/6/1396 | 22:28 گفت:

عملکرد خوبی داشت تیم. ولی سوتی هم داشتیم که اگر تیمی سطح بالاتر از بورنموث بود تنبیه میشد تیم
در مورد بیرین میشه گفت عملکرد دفاعیش زیاد جالب نبود هرچند توی حمله هم زیاد موثر نبود. کلا هر وقت خواستن از راست ارسالهاشون رو انجام دادن.

بقیه خوب بودن. ولبک بازیکنیه که با تمام وجود بازی میکنه و اگر مصدوم نشه میتونه خیلی به تیم کمک کنه. کولاسیناچ عالی، لاکازت هم عالی تموم کرد توپشو.
بازی که با لاکازت و سانچز شروع بشه یعنی اینکه توپ بلند و ارسال از کناره ها تعطیله. باید برای متنوع بودن در شیوه ایجاد موقعیت یک بازیکن قد بلند تر توی خط حمله باشه.

پا قدم چمبرلین برای کلوپ هم منجر به سنگین ترین شکست تاریخ مربیگریش شد.

در مورد مصاحبه آدامز هم میشه گفت که منظورش بیشتر این بوده که ونگر توی مسائل دفاعی ضعیفه.(نگاه خوشبینانه) منم نظرم همینه ونگر توی تاکتیکای دفاعی ضعیفه

سعيد در 18/6/1396 | 22:20 گفت:

تعداد گلهای دریافتی آرسنال..

چهار سال آخر گراهام:161 گل
چهار سال اول ونگر: 125 گل

رتبه پایان فصل..

چهار سال آخر گراهام:چهارم،دهم،چهارم،دوازدهم
چهار سال اول ونگر:سوم،اول،دوم،دوم

آدامز راست ميگه ، ونگر چيزي ياد نداده بهش ...

اسطوره به كي ميگن ؟
به كسي كه داره از آب گل آلود ماهي ميگيره ؟
درسته كه ونگر الان خيلي اشتباه داره به نظرم ، ولي خب دليل نميشه گذشته ي درخشانش رو زير سوال ببريم ...

بعد از ٧٢ بازي تو ليگ :
كلوپ ١٣١ امتياز
برندن راجرز ١٣٨ امتياز !!!
من خودم خيلي خيلي از دست ونگر عصباني ام امسال ، ولي خب همواره مرغ همسايه غاز بوده !!!

Saeed asili در 18/6/1396 | 22:14 گفت:

اوزیل فاجعه
تو این سیستم اصلا اوزیل به درد نمی خوره،ویلشر برگرده خیلی بهتره
از بازی کولاسیناچ خیلی خوشم اومد

محمد حسین در 18/6/1396 | 21:23 گفت:

آرمین جان جوابتو توی پست قبلی دادم خواستی اینجا جواب بده...
ایشالله که رفع سوء تفاهم شده باشه!
چاکریم!