loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال ۵-۰ هادرزفیلد تاون












 



سلام



عجب بازی ای بود ، فکر مساوی دقیقه آخری یا نهایتا یه برد عادی بودیم که...



مثل اینکه تعویض لاکازت دلیل غیر فنی هم داشته ولی اینکه ونگر تصمیم گرفت تعویض کنه حالا هر چی اسمش رو بذاریم خلاقیت یا احتیاط کار خیلی خوب و موثری بود.



و عجب بازی ای از مسوت اوزیل!! عجب بازی ای از مسوت!



یه بازی فوق العاده از مسوت و آرون رمسی که تونستن با خلاقیت برامون امتیازاتی بیارن و اوزیل چقدر نرم و خلاصه بازی میکرد ، کمترین زمان و بهترین تصمیم چیزیه که باعث میشه یه بازیکن یکی از خلاق ترین بازیکنهای فوتبال باشه اگر نگیم خلاق ترین . و اینکه گل رو زد نشون میده که تصمیم همیشگیش پاس در هر شرایطی نیست (که توی سابقا میدیدیم که بصورت پیش فرض پاس میداد ولی یه سالی هست که قدمهای مثبتی برداشته) و اینکه خوب و مناسب و مفید میدوئه که خلاء این قابلیت تا همین اواخر حس میشد اگه بتونه این کیفیت رو حفظ کنه و موتور تیم رو روشن نگه داره خیلی خوبه.



رمسی هم خوب و مناسب و خلاصه بازی کرد که جای تقدیر داره. روی تک تک گلها امضاش دیده میشه



حالا ببینیم چی میشه بازی هفته آینده با یونایتد ؛ تقریبا مهمترین بازی از لحاظ روحی بعد از دربی شمال لندنه... حتی موثر تر از دربی با چلسی مخصوصا با تنفر عموم از مورینیو و این رقابت خاص که قدمتش خیلی طولانی تره از خیلی از این بازیهایی که اخیرا به لیست مهم ها اضافه شدن.



البته بازیکنها باید یادشون باشه که اینم فقط یه بازیه و فقط 3 امتیاز داره و اگه اینقدری خوب باشن که بخوان رقیب مستقیم منچستر برای جایگاه باشن خیالشون راحت باشه که منچستر به گربه سیاه هاش میبازه! استرسی که قوی ترشون کنه خوبه ولی نباید استرس زیاد بشه نسبت به این بازی برای بازیکنها.



این بازی ما رو برد به روزهای اوج 2013 و بازی  رمسی (که اون رمسی با اون حجم درخشش هیچ وقت دیده نشد بعد از اون)که درکنار اوزیل و ویلشرو سانتی و روسیچکی (عشق بود عشق!)  فقط هنر بود که توی زمین دیده میشد ، هنر محض و بازی روان و تک ضرب.



یادمون نره که از دو نفر دیگه هم قدردانی کنیم ، شکودران موستفی که واقعا هر بازی داره نمره فوق العاده و بازی محکمی رو ارائه میده و سئاد کولاسیناک ، هالک بوسنی!



کولاسیناک تاثیرش توی دفاع که غیر قابل چشم پوشیه ولی اینکه پاس گلهای زیادی میده اون رو به یه ستاره و یه بازیکن خطرناک روبروی دروازه حریف تبدیل میکنه



بجز الکسیس و ویلشر و شاید یکی دو نفر دیگه هیچکس اونقدر قاطع و با اعتماد به نفس نمیتونست دریبل بزنه و توی محوطه حرکت کنه و بعد از اون صحنه که ژیرو توپ رو زد خیلی برخورد مناسبی داشت (مقایسه شود با ستاره هایی مثل لواندوفسکی و رونالدو و یا حتی همین رمسی و الکسیس خودمون که عصبانیت به وضوح مشخصه توی چهره شون)



ژیرو هم با اینکه اون کارش اصلا جالب نبود هر دلیلی که براش بیاریم ولی باید اعتراف کرد که خوب بازی کرد و الکسیس که به کیفیتش عادت کردیم که توی گل دوم و سوم کیفیت خالصش مشاهده شد (آرسن طور گفتم!)



امشب شارژ کننده و روحیه بخش بازی کردیم و یه تبریک داریم حسابی داره.



ونگر ولی امروز خیلی خوب بود نشون به این نشون که تیم قوی و سیری ناپذیر بود ، ممنون آرسن ؛ کاش همیشه اینطوری بودیم که کسی نخواد که بری ولی هنوز...



# ونگر_اوت

و درد اور ترین نکته رفتن هوادارا حدود دقیقه 65-70 بود

از تک تک اون هوادارا با همه وجودم متنفرم!

باید بمونین ، شادی کنین ، از تیم حمایت کنین

من خواهان رفتن ونگرم ولی اون نامردی که توی شادی های تیم تشویق و حمایت نمیکنه و مثل تماشاگرای تنیس ویمبلدون ساکت میشینه حق ناراحتی از ونگر و ونگر اوت گفتن رو نداره...

خیلی رو اعصاب من بود اینقدری که با کلمات نمیشه بیانش کرد
 

شبتون بخیر.


 



 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۹
بازدید پست : ۷۸۴ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۴۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰