loading
در حال بررسی درخواست شما
آیوبی باهوش و فروتن است
آیوبی باهوش و فروتن است

آیوبی باهوش و فروتن است

درباره آیوبی...
او پسر باهوشی است که در بازی با احساس بازی می کند و می خواهد که بیاموزد . همینطور بسیار فروتن است . فقط  19 سال سن دارد . از زمانی که فقط 8 سال سن داشت در باشگاه حضور دارد . در طول فصل و در تمرینات او را زیر نظر داشتم این مورد در پیش فصل نیز وجود داشت و از کاری که انجام داده خوشحالم . جدای از آن او خیلی سریع با تیم اول هماهنگ شد و پیشرفت کرد . ماه بعد از ماه توانست به خوبی پیشرفت کند و این دلیلی است که او را همراه تیم آوردم و به او بازی دادم .



درباره عملکرد نیمه اول...
باور دارم بازی بر پایه حرکات و تحرک بازیکنان در سطح تکنیکی بالا با دیدگاه هجومی پیگیری شد . باید بالانس درستی را رعایت می کردیم و گاهی اوقات همیشه همه چیز درست پیش نمی رفت . فراموش نکنیم بعضی بازیکنان ما مثل ولبک کل فصل بیرون بودندن و به تازگی به میادین بازگشته اند . آیوبی نیز به تازگی عضوی از تیم شده است . محمد الننی همینطور، او را در ژانویه خریدیم و خیلی سریع و خوب هماهنگ شد . آن ها به ما بالانس خیلی خوبی در راهی که می خواهیم فوتبال بازی کنیم دادند . در انگلستان، ارزیابی عملکرد بسیار سخت است، چرا که وقتی می بازید وضعیت فاجعه بار است . ما به اندازه ای که مردم می گفتند بد نبودیم، اما با شما بابت اینکه هم باخت و هم برد در ورزش هست موافقم . بگذارید به جلو برویم و در انتهای فصل ببینیم چه پیش می آید . امروز با واکنشی خوب به شرایطمان برگشتیم . از اینکه زیر این فشار در حالی که شخصیت بازیکنانم زیر سوال بودند واکنش نشان دادیم خوشحالم . اگر امروز پیروز نمی شدیم، می دانستیم که از رقابت قهرمانی خارج بودیم و از نظر روحی تست مهمی بود .



اگر آرسنال می باخت به معنی کنار رفتن از جمع مدعیان قهرمانی بود...
بله.



درباره کورس قهرمانی...
ما خودمان را از کورس کنار نمی گذاریم . از منظر ریاضی، شانس داریم . همچنین یک بازی در خانه عقب افتاده در دستامن داریم . مدعی اصلی در این هفته نیستیم اما اگر ما باور نداشته باشیم هیچ کس برایمان این کار را انجام نمی دهد . حتی اگر جو محیط نیز همراه شما باشد باید در تمام بازی های پیش رو بهترینمان را انجام دهیم . باید فروتن باشیم و در همه بازی ها به مانند بازی امروز بجنگیم . بعد از آن دیگر نمی دانیم چه پیش بیاید . نیاز به نمایش کیفیت در سمت خودمان هستیم و باید روی آن تمرکز کنیم . اما نیاز به نتایجی که از تیم های دیگر به ما کمک کند، این دست ما نیست .



درباره اوزیل...
مشکل مچ پا است . اما بیشتر به نظر ضربه خورده است تا اینکه مشکل دیگری باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰