loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: رقابت قهرمانی یورو 16 از همیشه بازتر است
ونگر: رقابت قهرمانی یورو 16 از همیشه بازتر است

ونگر: رقابت قهرمانی یورو ۱۶ از همیشه بازتر است

 
از فرانسه میزبان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام برده می‌شود ولی آنها در خط دفاعی با مشکل مواجه هستند و آلمان و اسپانیا هم در بهترین فرم خودشان قرار ندارند.
 
ونگر می‌گوید این یورو که برای نخستین بار با 24 تیم برگزار می‌شود ممکن است یک قهرمان شگفتی‌ساز را به خودش ببیند.
 
"در انتظار یورو هستم چون در کشور من برگزار می‌شود و برای نخستین بار می‌توانم بدون سفر کردن مسافت زیادی، یک تورنمنت بزرگ را تماشا کنم. بنابراین از دیدگاه شخصی، این بازی‌ها برای من جالب هستند، خصوصا از نظر فوتبالی.
 
"سخت است که بگوییم چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی است. پیش از این اسپانیا مدعی اصلی قهرمانی بود ولی آنها در جام جهانی خوب کار نکردند. آیا به سطحی که پیش از این داشتند باز خواهند گشت؟
 
"آیا آلمان به خاطر اینکه جام جهانی را برنده شد به صورت طبیعی مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود؟ به نظر می‌رسید آنها در دور انتخابی کمی به زحمت افتادند.
 
"به نظر می‌رسد رقابت بازتر باشد و تیم‌هایی به مسابقات آمده‌اند که بازیکنان جوان سطح بالایی دارند - مانند انگلستان و فرانسه. برای من جالب است که ببینم کدام تیم می‌تواند فرم و بالانس خوبی به خود بگیرد و توان ذهنی و اعتماد به نفسی بالا را به نمایش بگذارد تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.
 
"تیم شگفتی‌ساز ممکن است ترکیه باشد - تیمی که در نهایت توانست صعود کند ولی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اسلواکی و جمهوری چک هم هستند که می‌توانند شگفتی‌ساز باشند - هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.
 
"ولی فراتر از همه اینها، یک تیم هست که هیچ‌کس در مورد آنها صحبت نمی‌کند و این پتانسیل را دارد تا مدعی اصلی قهرمانی باشد - کرواسی. شما به کواچیچ، راکیتیچ، مودریچ، لاورن، ورسالکو، سرنا و خیلی‌های دیگر که الان به خاطر ندارم نگاه می‌کنید و می‌گویید اوه!
 
"وقتی به اسم‌ها نگاه می‌کنید پیش خودتان فکر می‌کنید که چیز ویژه‌ای آنجا وجود دارد پس چرا آنها مدعی اصلی قهرمانی نباشند؟ به نظر من آنها می‌توانند شگفتی‌ساز جام شوند."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2016
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳,۳۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰