loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکاکو پشت درهای امارات
لوکاکو پشت درهای امارات

لوکاکو پشت درهای امارات


ظاهرا آرسنال با مدیربرنامه های لوکاکو به توافقات ابتدایی رسیده است و همه منتظر ارائه پیشنهاد رسمی آرسنال به آبی های مرسی ساید هستند.


این بازیکن سیاه چهره و 23 ساله اورتون در فصل پیش در مجموع 25 گل و 7 پاس گل را به ثبت رساند.

این بازیکن عظیم الجثه در یورو 2016 برای تیم ملی کشورش دو گل به ثمر رسانده است. لوکاکوی 190 سانتی متری و 93 کیلوگرمی در  مصاحبه ای گفت : من تمرکزم فقط روی بازی با مجارستان است. مدیربرنامه های من وظیفه بررسی پیشنهادات و قراردادها را دارد.

ژورنالیست ایتالیایی "Emanuele Giulianelli" این مطلب را در توئیتر خود بیان کرده است که آرسنال با مدیربرنامه های لوکاکو به توافق رسیده و پیشنهادی رسمی بزودی از سوی آرسنال برای اورتون ارسال میشود.

آرسن ونگر سعی دارد تا مهاجمی به تیمش اضافه کند و بعد از قطعی شدن ماندن "واردی" در لسترسیتی ، ونگر به فکر لوکاکو افتاده است.

Daily Express قیمت لوکاکو را 75 میلیون پوند دانسته است که اصلا رقم معقولی به شمار نمیآید. از سویی Telegraph  معتقد است فرهاد مشیری ، صاحب جدید اورتون برای نگه داشتن این ماشین گلزنی حاضر است پیشنهادی 100 هزارپوند در هفته به او بدهد.

تنها سرجیو آگوئرو در لیگ برتر بیشتر از لوکاکو گلزنی کرده است. او با اورتون تا سال 2019 قرارداد دارد.


ازسویی Mino Raiola مدیربرنامه های لوکاکو که به تنهایی یک تیم ستارگان فوتبال را مدیریت میکند در مورد اورتون گفت : آنها دیگر به پول احتیاجی ندارند. چیزهایی در اورتون عوض شده است. باید دید چه رخ میدهد. فقط میدانم که لوکاکو دوست دارد قهرمان شود و در بازی های بزرگ شرکت کند.

Mino Raiola مدیر برنامه های زلاتان، پوگبا،بالوتلی،میخیتاریان و لوکاکو است ، او سال ها به عنوان مدیر برنامه برای پاول ندود کار میکرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۳,۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰