loading
در حال بررسی درخواست شما
چیزی بیشتر از این میتوانست نصیبمان شود
چیزی بیشتر از این میتوانست نصیبمان شود

چیزی بیشتر از این میتوانست نصیبمان شود

در مورد تساوی ... 

میتوانست چیزی بیشتر از آن نصیبمان شود ولی امکان باختنمان هم در پنج دقیقه پایانی وجود داشت . در مجموع بازی ای بود که ما شانس هایمان را داشتیم و در کل فکر میکنم بازی پر تنش و با کیفیتی بود . آنها خیلی سر راست و میتقیم بازی میکردند و ما هم این را میدانستیم و نیاز داشتیم تا بازی بی نقصی در قسمت عقب تیمان داشته باشیم تا تنها شانس ضد حمله به انها بدهیم . کل بازی حول همین موضوع بود . نبردی تا لحظه ی آخر . شما میتوانستید قدرت ذهنی لستر را ببینید که همین امر هم باعث قهرمانی شان در سال گذشته شد .

 
در مورد کمبود وجود شانس های مسلم گلزنی در بازی ...

اگر شما بازی را دوباره تماشا کنید میبینید که ما شانس های مسلمی داشتیم .در نیمه اول ، 20 دقیقه پایانی آن نیمه ، موقعیت های خوبی داشتیم . به نظرم شانس های خوبی بودند .هنوز کمی کندی در تصمیم گیری داریم ، ذهنی و توپی سرنوشت ساز در یک سوم نهایی زمین ولی این امر همین حالا هم از هفته پیش پیشرفت داشته  .


 

در مورد سطح لستر ...

همانطور هستند . کانته کانته است و او تاثیری شگرف داشت ولی  طی یک دوره طولانی مدت تر آنها به خود برای عزمی راسخ نگاه خواهند کرد . سال گذشته فقط سه بازی را واگذار کردند و این نشان میدهند که نمیشود گفت که فقط به خاطر از دست دادن یک نفر و یک بازی بختن در ابتدای فصل ، آنها کیفیتشان را از دست داده اند . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۳۱
به قلم Hossein_ELPistolero
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰