loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مانع ذهنی را کنار زدیم
ونگر: مانع ذهنی را کنار زدیم

ونگر: مانع ذهنی را کنار زدیم

 
در مورد راضی بودن از اینکه آرسنال سرانجام چلسی را در لیگ شکست داد...
 
پیش از بازی باید با یک سری آمارهای ناخوشایند کنار می‎آمدیم و یکی از آنها این بود که برای سال‎ها نتوانسته بودیم چلسی را شکست دهیم. تمام کردن این روند هم در این بازی مدنظر بود.
 
در مورد اینکه می‎خواستید نتایج اخیر برابر چلسی را جبران کنید...
 
چیزی که برای من اهمیت داشت این بود که مانع ذهنی عدم پیروزی در این بازی سد راه ما نشد. نباید چنین مانعی را برای خودتان بزرگ کنید ولی از طرفی آن را نادیده هم نباید بگیرید. نمی‎توانید به بازیکنان بگویید شما همیشه برابر چلسی عالی کار کرده‎اید چون حقیقت ندارد. پیدا کردن این بالانس همیشه آسان نیست ولی من به آنها گفتم بهترین راه تمرکز کردن روی کیفیت فوتبالی است که می‎خواهیم ارائه کنیم و این کار را با باور انجام دهیم. این موضوع در این بازی به خوبی پیش رفت.
 
در مورد هواداران...
 
همیشه گفته‎ام به خودمان بستگی دارد که هواداران را پشت‎مان داشته باشیم و یا بر علیه خودمان. همیشه در این زمینه موفق نبوده‎ایم و فکر می‌کنم سال گذشته در مقطع حساسی از فصل هم چنین نبود ولی در بازی با چلسی احساس کردم از واقعا کیفیت بازی رضایت دارند.
 
در مورد عملکرد ولکات...
 
فکر می‎کنم نمی‎توانید عملکرد او را زیر سوال ببرید. باور دارم قسمت زیادی از شانس ولکات در این فصل نگرش او است. او آماده است که بجنگد، متعهد باشد و راحت متوجه می‎شوید که باعث شد هواداران از او حمایت کنند. تئو ولکات با چنین نگرشی بازیکنی کاملا متفاوت است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰