loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با میدلزبرو
ادامه کنفرانس خبری بازی با میدلزبرو

ادامه کنفرانس خبری بازی با میدلزبرو

 
در مورد تمدید قرارداد اوزیل و الکسیس...
 
داریم روی این موضوع کار می‎کنم و میل ما هم تمدید قرارداد آنها است. مسوت اوزیل 28 ساله است و در اوج فوتبال خودش و مسلما ما می‎خواهیم در موفقیت‎های آتی این باشگاه نقش داشته باشد.
 
در مورد اینکه آیا آینده خودتان روی تصمیم آنها نقش خواهد داشت یا نه...
 
نه، من اینطور فکر نمی‎کنم. آنها در این باشگاه خوشحال هستند و می‏‎خواهم به باشگاه متعهد بمانند چون آنها باور دارند که در جای مناسبی هستند.
 
در مورد اوزیل و کار کردن روی گلزنی خودش...
 
او در تمرینات خیلی خوب روی ضربات آخر کار می‎کند. باور دارم هر بازیکنی دوست دارد دید او در بازی را داشته باشد و پیش از این او از مرزبندی‎های این چارچوب خارج نمی‎شد. او بازی خودش را به عنوان یک سازنده گل تجربه کرده بود و فکر می‎کنم کم کم به این فکر کرد که "شاید خودم هم می‎توانم کار را تمام کنم." این همان کاری است که شما می‎خواهید او انجام دهد و گلزنی را به بازی‎اش اضافه کند. هیچ دلیلی برای اینکه او کار را تمام نکند وجود ندارد. امیدوارم گلزنی مجدد در بازی چهارشنبه به او این میل به گلزنی را داده باشد.
 
در مورد شروع میدلزبرو...
 
اگر به کیفیت بازی‎های خارج از خانه آنها نگاه کنید، خیلی خوب کار کرده‎اند. در خانه کمی بدشانس بوده‎اند ولی خارج از خانه عالی عمل کرده‎اند. انها فوتبال بازی می‎کنند و از مسئولیت پذیری ترسی ندارند - آنها در حمله تیم خوبی هستند و به نظر می‎رسد می‎توانند گل بزنند. در این بازی به یک نمایش دفاعی خوب نیاز داریم.
 
در مورد همکاری دفاعی کوشلنی و موستافی...
 
تا حالا که خوب جواب داده است، خیلی سریع‎تر از آنچه مردم فکر می‎کردند. آزمون‎های خوبی پیش رو داریم و باید نشان دهیم این همکاری برای مدت زمان بیشتری هم جواب خواهد داد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۳۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰