loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر اورتون !
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر اورتون !

مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر اورتون !


شب ناامیدکننده آرسنال در "مرسی ساید" با شکست در برابر اورتون به پایان رسید.
آخرین بازی که در لیگ با شکست آرسنال همراه شد، بازی با قرمزهای "مرسی ساید" یعنی لیورپول بود و بعد از آن 14 بازی بدون شکست در لیگ ادامه داشت.


گلزنی اورتون با یک کرنر ...
» به نظر من اصلا کرنر نبود و همین اشتباه باعث شکست ما شد. البته باید بیاموزیم که با اشتباهات کنار بیاییم. البته دلیل خوبی برای شکست نیست. چیزی که ناراحتم میکند این است که فکر میکنم داور (کلتنبرگ) در جایی ایستاده بود که بخوبی میتوانست تشخیص دهد کرنر نیست. هرچند بار اولی نیست که از این اشتباهات ضربه میخوریم اما قصد نداریم در مورد اشتباهات داوری زیاد صحبت کنم. مشکلات داوری، مشکل من نیست.


به اورتون اجازه دادیم بازی را از ما بگیرند ...
» من فکر میکنم باید به خودمان نگاهی بکنیم. من جس میکنم دلیل شکست ما در بازی امشب ، راحت گرفتن بازی از سمت ما و فیزیکی بازی کردن اورتونی ها بود. بعد از گل ما ، آنها به خوبی بازی سازی های مارا خراب کردند و اجازه پیش روی به ما ندادند. در نهایت نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و متاسفانه از موقعیت های خلق شده خودمان هم نتوانستیم بخوبی استفاده کنیم. بعد از این اشتباهات ، با یک کرنز مثل آن اتفاقی که افتاد شما را راهی خانه میکنند.


جای خالی مصطفی ...
» نه ! من فکر میکنم گابریل خوب بازی کرد. من فکر نمیکنم در گلی که از کرنر خوردیم گابریل مقصر بوده باشد. و نه در گل اول، مشکل جای دیگری است.


جو موجود بین بازیکنان ...
» ما کمی از حالت "سرحال" خود خارج بودیم. وقتی 1-0 جلو افتادیم، سعی کردیم بازی را آرام نگه داریم. ما فکر میکردیم همین نتیجه کافیست و اورتون آرام آرام شروع به پیشرفت کرد و با امید به بازی ادامه داد. وقتی 9 ماه است در خارج از خانه شکست نخورده اید هر هفته میتوانید منتظر پاره شدن این نوار باشید.


پرخاشگری اورتون ...
» بله ! آنها تلاش میکردند بازی را فیزیکی کنند. به خوبی دفاع میکردند ، اورتون امشب با اورتونی که میشناختم خیلی فرق داشت.بر سر هر توپ می جنگیدند، البته فکر نمیکنم آنها بتوانند در هر بازی همین روند را طی کنند. اما با ما چنین کاری کردند.


تونل بازیکنان ، بین دو نیمه ...
»من نزدیک بودم و چیز خاصی ندیدم. اتفاق دراماتیکی نیافتاد فقط کمی بازیکنان همدیگر را هل دادند.


مک کارتی ، اوزیل ...
» بازی امشب خیلی فیزیکی بود. البته تصمیمات به داور بازمیگردد. داور باید کاری کند که بازی قابل احترام باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰