loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ژیرو گل را به هنر تبدیل کرد
ونگر: ژیرو گل را به هنر تبدیل کرد

ونگر: ژیرو گل را به هنر تبدیل کرد

 
در مورد اینکه گل ژیرو چه جایگاهی بین بهترین گل‎ها دارد...
 
نمی‎دانم. در دوران مربی‎گری‎ام گل‎های فوق‎العاده‎ای دیده‎ام چون بازیکنان عالی زیادی داشتم ولی برای من این گل قطعا در بین پنج گل است.
 
در مورد پنج گل نخست لیست شما...
 
من برکمپ، آنری و... را به یاد می‎آورم و گل‎های خاص آنها را. گل برکمپ به لستر و نیوکاسل – تیری آنری به رئال مادرید و لیورپول و این دسته از گل‎ها. کانو برابر چلسی! سخت است که همه گل‎ها طی 20 سال را به یاد بیاورم چون سالی 70 یا 80 گل به ثمر می‎رسد که طی 20 سال می‎شود 1600 گل – سخت است که سریع بهترین‎ها را نام ببرم.
 
در مورد اینکه اهمیت بازی باعث شد ارزش گل بیشتر شود...
 
مسلما. وقتی بازی 0-0 است شما دوست دارید که روند گلزنی شروع شود. شاید چیزی که زیاد مردم به خاطر نمی‎سپارند و شاید حتی خود من، این است که الیویه گل‎های مهمی به ثمر می‎رساند. او در منچستر یونایتد با سر گل مهمی زد تا بازی 1-1 شود – در بازی با وست بروم در دقیقه 87 گل زد و ما برنده شدیم. او گل‎های مهمی برای تیم می‎زند.
 
در مورد گل ژیرو...
 
در تمرینات نمی‎توانید روی آن کار کنید. این گل‎ها یک واکنش لحظه‎ای هستند. در مجموع فکر می‎کنم گلی استثنایی بود چون یک کار تیمی خوب را به نتیجه رساند – چیزی که بازی ما را معنا می‎دهد. گل او واکنشی بود که یک بازیکن گلزن انجام می‎دهد – حتی گلزنی با یک نیش پا و فکر می‎کنم واکنش لحظه‎ای الیویه هم در همین حالت بود. او گل را با هنر تبدیل کرد چون گل او هم شگفت آور بود، هم زیبا و هم کارآمد. به هر حال این گل با نام ژیرو ثبت شد و هیچکس آن را فراموش نخواهد کرد. مسلما هر مهاجمی با یک، دو یا سه گل خاص به یاد آورده می‎شود و قطعا این گل برای او آن گل خاص است.
 
در مورد اینکه این گل چقدر خاص بود...
 
پیش بینی نشده بود و همه ما فوتبال را به خاطر این پیش بینی ناشده‎ها می‎خواهیم. مردم به ورزشگاه‎ها می‎آیند تا چنین صحنه‎هایی را ببیند.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰