loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر بورنموث
مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر بورنموث

مصاحبه ونگر پس از تساوی برابر بورنموث

 
در مورد بازگشت به بازی...
 
این بازی یک آزمون فیزیکی و ذهنی برای ما بود. فیزیکی از این جهت که در ابتدای بازی با هماهنگ شدن با سرعت بورنموث مشکل داشتیم. از نظر دفاعی هم مشکلاتی داشتیم و فکر می‎کنم باید کیفیت بورنموث را تایید کنید و به آنها تبریک بگویید. البته خیلی غیرعادی است که با دو روز استراحت برابر تیمی با بیشتر از سه روز استراحت بازی کنید. کمی زمان برد تا به بازی برگردیم و البته کمی هم بدشانس بودیم که پنالتی دادیم و پس از 70 دقیقه 3-0 عقب افتاده بودیم. بنابراین یک آزمون ذهنی هم داشتیم ولی موفق شدیم چون انعطاف لازم را داشتیم و قدرت ذهنی خوبی هم داشتیم ولی در انتها از اینکه بازی را نبردیم ناامید شدیم. در انتهای بازی چند فرصت را از دست دایم. یک کرنر را تقدیم دروازبان کردیم و باید کات توپ را برعکس ارسال می‎کردیم. اینها جزئیاتی هستند که شما باید در مورد آنها ابتدا خونسرد باشید و تا آخرین لحظه به بازی کردن ادامه دهید. همه چیز به آرامش بستگی دارد.
 
در مورد اینکه این بازی در مورد تیم شما چه چیزی را توضیح داد...
 
اینکه حریف سه گل زد و ما سه گل خوردیم. گفتم که در دفاع به زحمت افتادیم ولی آنها در برابر لیورپول هم چهار گل اینجا زده بودند – پس می‌دانید که آنها توانیی گلزنی را دارند. تیم آنها خطرناک است ولی قبول دارم که از نظر دفاعی ضعف‌هایی داشتیم که غیرطبیعی بودند و در مناطقی از دفاع به زحما افتادیم.
 
در مورد شانس قهرمانی تیم...
 
در حال حاضر زیاد در مورد خودمان صحبت نمی‎کنیم. گاهی ممکن است شما خوب کار کنید ولی ببازید بنابراین کورس به شرایط دیگر تیم‎ها هم بستگی دارد.
 
در مورد اینکه آیا با زمان استراحت بیشتر می‎توانستیم این بازی را برنده شویم...
 
ببینید، من آماده‎ام که فردا هم بازی کنیم اگر تیم مقابل هم به اندازه ما استراحت داشته باشد. این می‎شود شرایط برابر. ما باید در زمانی که به ما گفته می‎شود بازی کنیم ولی می‎خواهیم برابر تیمی بازی کنیم که به اندازه ما استراحت داشته و همان برنامه آماده‎سازی را داشته.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰