loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از برد سوانسی
مصاحبه ونگر بعد از برد سوانسی

مصاحبه ونگر بعد از برد سوانسی


طبیعتا آرسن ونگر مربی شادتر "Liberty Stadium" بعد از بازی امشب است. تیم این مربی 4-0 توانست میزبان را درهم شکند.

نوع عملکرد بازیکنان ...
برای رسیدن به دروازه آنها رد نیمه اول مشکل داشتیم. در واقع سوانسی (در نیمه اول) خیلی خوب بازی کرد. به خوبی سازماندهی شده بودند ولی در نیمه دوم داستان عوض شد و ما توانستیم به آنها نفوذ کنیم. تا پایان بازی بی رحم بودیم، یک پارچه و بسیار بران عمل کردیم. همین باعث شد فاصله زیاد شود.

در مجموع بابت دو گل خود بسیار خوش شانس بودیم. باید سوانسی را به خاطر عملکردش در نیمه اول تشویق کرد. آنها در نیمه اول نشان دادند کیفیت بالایی دارند. من فکر میکنم موضوع مهم "اعتماد به نفس" است. اگر آن را از دست بدهید نیاز به پیروزی دارید تا اعتماد به نفس شما بازسازی شود. من همچنان معتقدم آنها کیفیت این را داشتند که بازی را برای خود کنند.

ژیرو و مصدومیت ...
مچ پای او مصدوم است! باید توسط پزشکان ارزیابی شود تا نتیجه نهایی را اعلام کنم فقط  منم امیدوارم خیلی جدی نباشد.

عملکرد الکسیس سانچز...
او مثل همیشه سر حال و برنده بود.  میدانم دوهفته استراحت کرده بود اما لازم بود امروز هم کمی زودتر بازی را ترک کند تا استراحت کند. سود این کار بسیار بیشتر بود (وقتی 4-0 جلو هستیم)

مشارکت الکسیس ...
ببینید ! او بازیکن تاثیرگذاری برای ما است. به اعداد و آمار نگاه کنید تا متوجه شوید چقدر بازیکنی موثر و مهمی است. 13 گل زده و 7 پاس گل ، امروز هم موفق شد چهاردهمین گل خود را بزند. او در 25 گل آرسنال در این فصل سهیم بوده است. ما بازیکنانی روی نیمکت داریم که مهاجم هستند و نیاز دارند رقابت کنند. نتیجه 4-0 برای ما بود و اوزیل هم از بیماری بازگشته بود. باید عاقلانه رفتار کرد (در تعویض ها) و نباید احمق بود.

عکس العمل الکسیس سانچز...
همه بازیکنان از تعویض شدن دلسرد میشوند و این اتفاق را دوست ندارند. گاهی آن را نشان میدهند گاهی نشان نمیدهند. آنقدر در این شغل بوده ام که این را بدانم. من تصمیمی را گرفتم که فکر میکردم درست است. او بازیکن خوبی است و مثل همیشه خوب بازی میکرد، من فقط یک تصمیم گرفتم. فرهنگ ها متفاوت است، بچه های آمریکای جنوبی با اروپایی ها فرق میکنند. حتی در اروپا ، شمالی ها با جنوبی ها متفاوت هستند و ما به همه آنها احترام میگذاریم برای همین است که تیمی چند ملیتی داریم.

چه نوع "عکس العمل" را ترجیح میدهید...
اصلا مهم نیست ! من ترجیح میدهم گل بزنیم و گل نخوریم ! برخی بازیکنان "برونگرا" هستند. این چیزی است که شما امشب دیدید. واقعا اتفاق جزئی،جزئی و جزئی بود.

با سانچز صحبت خواهید کرد.... ؟!
من همیشه با بازیکنان صحبت میکنم. باید صادق بود، همیشه هم نمیتوانم پاسخ آنها را بدهم. اما به این موضوع طور دیگری نگاه میکنم، دنی ولبک بعد از دو سال فرصت بازی به دست آورده است این بسیار مهم است. این موضوع که به یک بازیکن ملی پوش بعد از دو سال که به دلیل مصدومیت از بازی ها دور بوده اجازه بازی بدهید برای من بسیار مهم است
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۲,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰