loading
در حال بررسی درخواست شما
بریستول 0 آرسنال 5 The FA WSL
بریستول 0 آرسنال 5 The FA WSL

بریستول ۰ آرسنال ۵ The FA WSL

تیم بانوان آرسنال با شکست 5 بر 0 تیم بریستول موفق شد نیم فصل را بدون شکست به پایان رساند.

گلهای لوییز کویین ، جردن نابز، دنیله ون د دنک ، کلوئی کلی و بث مید باعث شد آرسنال برد پر گلی را در خانه حریف به دست آورد اما این پیروزی و روند شکست ناپذیری آرسنال باعث نشد این تیم رتبه ای بهتر از سوم جدول رده بندی لیگ بانوان را به دست آورد و چلسی و منچسترسیتی و تنها بر اساس تفاضل گل کمتر در رده اول و دوم جدول جای گرفتند و آرسنال نیز تنها با یک امتیاز کمتر سوم شد.

اگر چه میزبان در ابتدای بازی توپ و میدان را در دست داشت ولی پس از آن دومنیک جانسن و جردن نابز بر دروازه بریستول موقعیت هایی را ایجاد کردند. دقایقی بعد نیز آنا پتن موقعیتی را برای لوییز کویین ایجاد کرد که منجر به گل پیروزی بخش آرسنال در نیمه نخست دیدار شد. 

تنها چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم این دیدار جردن نابز با همکاری جودی تیلور با پای راست ضربه مهلکی زد که در گوشه دروازه بریستول جای گرفت.

نیمه دوم با وجود معدود حملات بریستول توپ و میدان در دست آرسنال بود وآرسنال موفق شد سه گل دیگر را هم به ثمر برساند ، فاصله بین گلهای ون د دنک و کلویی کلی پنج دقیقه بیشتر نبود و بث مید هم ضربه نهایی و گل پنجم را برای آرسنال به ثمر رساند. 

گلزنان آرسنال و دقایق گلزنی آنها

Quinn 27, Nobbs 49, Kelly 73, Van De Donk 78, Mead 83

 

ترکیب تیم و ذخایر : 


Arsenal (4-3-3): Sari Van Veenendal; Anna Patten, Louise Quinn, Lotte Wubben-Moy, Dominique Janssen; Leah Williamson, Fara Williams, Jordan Nobbs; Chloe Kelly, Jodie Taylor, Heather O’Reilly

Substitutes: Beth Mead for Taylor 59, Danielle Van De Donk for Williams 70

Substitutes not used: Anna Moorhouse, Danielle Carter, Jemma Rose, Alex Scott

 

اضافه میکنم این بازی مدتی پیش برگزار شده است ولی به دلیل عدم انتشار گزارش بازی در سایت رسمی آرسنال با تاخیر تقریبا زیاد و با استفاده از اطلاعاتی که توییتر به دست آوردیم ،گزارش را در سایت منتشر کردیم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۰۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰