loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال کار درستی کرده است
آرسنال کار درستی کرده است

آرسنال کار درستی کرده است

به گزارش مترو، مورینیو بطور غافلگیرانه ای آرسنال را بخاطر تمدید دوساله ی قرارداد با ونگر علیرغم انتقادات تماشاگران، ستود.


فصل گذشته را توپچی ها در رده پنجم به پایان رساندند و به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیدند. با این حالا در فینال رقابت های FA Cup  در برابر چلسی پیروز شدند و برای سومین بار در چهارسال اخیر، به مقام قهرمانی رسیدند.پس از کلی تاخیر، قرارداد جدید ونگر در پایان ماه می اعلام شد. با سلسله مراتبی که باشگاه برای برجسته کردن این باور که اون برای این جایگاه بهترین است، داشت.اگرچه مورینیو در گذشته رابطه ی خوبی با ونگر نداشته است، او خوشحال است که ونگر را دوباره در سمت سرمربیگری آرسنال می بیند و او حتی پیش بینی می کند که ونگر پس از تمدید قراردادش، برای بدست آوردن عناوین مختلف خواهد جنگید.


در مصاحبه ای که با مورینیو در لس آنجلس و پس از پیروزی در برابر تیم گلکسی انجام شد، وی گفت:
رفتار فوق العاده! این چیزی ست که هر مربی ای می خواهد. می خواهد که باشگاه قدرتمند باشد، به میزانی که خودشان تصمیم بگیرند و حرف های رسانه ها و کارشناسان و قدرت حامیان را فراموش کنند.آقای ونگر هر چیزی را که یک مربی دوست دارد داشته باشد را دارد؛ یک باشگاه قدرتمند. شما دو سال دیگر در باشگاه می مانید و این شرایطی را فراهم می کند تا کار کنید و عناوین بیشتری را بدست آورید.
مورینیو که در گذشته ونگر را "متخصص باخت" خطاب کرده بود، مجموعا او و ونگر 4 جام را در فصل گذشته بدست آوردند. منچستر یونایتد تور پیش فصلش را با برد 2-5 برابر لس آنجلس گلکسی آغاز کرد. آنها همچنین تا اینجا لوکاکو و لیندلوف را جذب کرده اند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۱,۳۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰