loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: گل نمی زنیم!
ونگر: گل نمی زنیم!

ونگر: گل نمی زنیم!

آرسن ونگر نسبت به گل های زده کم در بازی های خارج از خانه تاسف خورد اما پاسخ را مسوت اوزیل نمیداند!


آرسنال در این فصل 4 بازی خارج از خانه داشته و تنها یک گل زده که همان گل مرتساکر به واتفورد باشد.
ونگر دراین باره گفت: "ما شانس هایی در بازی امروز به وجود آوردیم اما در حال حاضر گل های خارج از خانه کافی نمیزنیم."

فصل آرسنال خارح از خانه با شکست 1-0 برابر استوک سیتی شروع شد و بعد 4-0 برابر لیورپول مغلوب شد. تساوی 0-0 شان در استمفورد بریج عالی بود اما بازیشان با واتفورد عالی نبود. البته ونگر اصرار دارد که تیم بدشانسی آورده و بیشتر بازی را خوب بازی کرده است.

ونگر از همان 3 مهاجمی استفاده کرد که چلسی را متوقف کردند: الکس ایوبی، الکساندر لاکازت و دنی ولبک. ولبک و ابوبی سخت کار کردند اما موقعیت های زیادی به لاکازت نمیرسید. وقتی پس از یک ساعت ولبک مصدوم شد و اوزیل جای او را گرفت وضعیت بدتر هم شد که تروی دینی پس از بازی به این موضوع اشاره کرد.

لاکازت تا به حال با دقتش در محوطه جریمه و تکنیکش تحسینات را برانگیخته است اما تصادفی نیست که هر 4 گل او در امارات به ثمر رسیده است.او بازیکنی است که وقتی بازیکنان توپ را به زمین حریف می آورند عالی است. او در پیدا کردن فضاهای خالی خیلی باههش و فوق العاده است.اما بازی های خارج از خانه متفاوت است و بی انصافی نیست که بپرسیم آیا این بازیکن 52 میلیون پوندی بهترین گزینه برای این بازیهاست؟ مخصوصا وقتی تمام کننده اثبات شده ای مثل الیویر ژیرو را در نیمکت دارند.

او این فصل در نقش مکمل ظاهر میشود و ونگر او را در پلن بی بازی میدهد که در نیمه دوم به میدان می آورد که همین کار را در بازی با واتفورد هم کرد اما مواقعی هست که آرسنال وقتی او فیکس باشد بهتر عمل میکند.

آرسنال این هفته به بلگراد میرود تا بازی بعدیشان در لیگ اروپا را انجام دهند و ونگر احتمالا مانند بازی برابر کلن و باته تغییرات زیادی خواهد داد اما بازی بعدیشان در لیگ جزیره در گودیسون پارک است و ونگر باید تصمیمات سختی را بگیرد.

الکسیس سانچز از بازی های ملی با وضعیت ناامید کننده و با مصدومیت از ناحیه ران برگشت که دلیل بازی نکردنش برابر واتفورد هم همین بود. او حتما برخواهد گشت اما ونگر تصمیم مشکل تری را باید درباره اوزیل بگیرد. او شنبه اوزیل را از ابتدا بازی نداد اما وقتی به زمین آمد فرصت طلایی ای برای تضمین کردن 3 امتیاز را از دست داد و آرسنال با 0 امتیاز بازی را به اتمام رساند.

ونگر پس از بازی گفت: "در چنین بازی هایی سخت است تقصیر را گردن یک نفر بیاندازیم."  و از اوزیل انتقاد نکرد اما از او دفاع هم نکرد. ونگر ادامه داد: "او فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت و همینطور او توپ را در موقعیت تک به تک به ایوبی رساند."

سانچز قطعا در بازی خارج از خانه برابر اورتون بازی خواهد کرد و ژیرو هم ممکن است بازی کند اما به نظر نمیرسد پاسخ مشکلاتشان اوزیل باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : independent
بازدید: ۱,۳۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰