loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله بلرین به تلویزیون هوادارن آرسنال
حمله بلرین به تلویزیون هوادارن آرسنال

حمله بلرین به تلویزیون هوادارن آرسنال

بازیکن اسپانیایی آرسنال که فعالیت هایش در شبکه های مجازی از دیگر بازیکنان آرسنال بیشتر است در مصاحبه ای از گزارش های یک شبکه طرافداری توپچی فعال در یوتیوب انتقاد کرد.

این شبکه به فردی به نام رابی لایل تعلق دارد و ششصد و هفتاد هزار دنبال کننده در ویدئوهایی که در مورد بازی های آرسنال روی خروجی می گذارد دارد و گاهی از مرز یک میلیون بازدید کننده عبور می کند، محبوب ترین ویدئوهای این کانال مربوط به زمانی است که توپچی ها شکست می خورند.

هکتور بلرین در مصاحبه ای در مورد این موضوع گفت:"به نظرم هیچکدام از بازیکنان تیم، ویدئوهای این کانال را نمی بینند، مسئله ای است که تنها وقت شما را می گیرد.گاهی دوستان من می گویند: 'اوه، دیدی آن شخص در Arsenal Fan TV چه گفته؟  تاسف بار است که فردی که خود را هوادار می داند، در شکست های تیم، به تیم ضربه می زند. او چطور می تواند هوادار باشد؟ از ضربه زدن به تیم برای پول در آوردن استفاده می کند، آن صحبت ها روی ما اثری ندارد، اگر می خواهید شوخی کنید، شوخی کنید.وقتی بزرگ می شوید، متوجه می شوید که مهم ترین چیز این است که تحملتان را افزایش دهید، اگر مربی بیاید و انتقادی کند، سعی می کنم به آن نصیحت گوش کنم اما اگر کسی در آن شبکه بگوید این بازیکن باید آن کار را انجام دهد، به آن گوش نمی دهم. همه می توانند نظر خود را مطرح کنند، اگر هم کسی دنبال شوخی و خنده است می تواند ویدئوهای این شبکه ی به اصلاح هواداری را نگاه کند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۰۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰