loading
در حال بررسی درخواست شما
هنریک میخیتاریان در آستانه از دست دادن فصل!
هنریک میخیتاریان در آستانه از دست دادن فصل!

هنریک میخیتاریان در آستانه از دست دادن فصل!

آرسن ونگر این ترس را دارد تا هنریک میخیتاریان را که در بازی با زسکا مسکو مصدومیتی از ناحیه زانو برای او حاصل شد را برای مدتی طولانی از دست بدهد.

آرسنال بازیکن ملی پوش ارمنی خود را برای معاینات بیشتر و تشخیص نهایی به کلینیک باشگاه خواهد فرستاد، اما این موضوع که او بار دیگر می تواند در این فصل بازی کند یا خیر، می تواند خبر بسیار ناخوشایندی برای توپچی ها باشد.میخیتاریان بنا بر میزان مصدومیتش می تواند حداقل تا 6 هفته از میادین به دور باشد، این می تواند ضربه ای جدی به آرسنال برای بازی های باقی مانده در لیگ و لیگ اروپا وارد بکند.

آرسن ونگر در مورد این موضوع گفت: "میخیتاریان برای بازی روز یکشنبه در دسترس نیست، او اسکن انجام داده است و ترس از اینکه لگامنت میانی زانویش آسیب دیده باشد، وجود دارد. بزودی در این مورد اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد، در مورد اینکه او چه مدت بیرون است، اطلاعات دقیقی فعلا نداریم."

میخیتاریان در ژانویه به آرسنال پیوست و اکنون نقش کلیدی در موفقیت این تیم در لیگ اروپا را داراست.اوسپینا دروازه بان آرسنال برای سه هفته بیرون است و میتلند نایلز هم بازی یکشنبه مقابل ساوتهامپتون را از دست خواهد داد.آرسن ونگر تایید کرد که حتی با وجود برتری 4-1 روز پنج شنبه مقابل زسکا، او مایل به ایجاد تغییراتی مقابل ساوتهمپتون است تا بازیکنان را برای لیگ اروپا حفظ کند.

آرسن ونگر در ادامه گفت:"ما با بازیکنان در دسترس تیم در حال تمرکز روی لیگ برتر و لیگ اروپا هستیم، ما تغییرات کوچکی را بازی به بازی بر اساس میزان ریکاوری و مصدومیت ها و شانس مصدومیت انجام می دهیم.همچنین ما در نظر داریم که بازیکنانی مانند اوبامیانگ در لیگ اروپا در دسترس نیستند ولی در لیگ برتر می توانند بازی کنند، بنابراین جا به جایی ها بسیار طبیعی هستند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰