loading
در حال بررسی درخواست شما
مرسون : ونگر زمان خوبی را انتخاب کرد
مرسون : ونگر زمان خوبی را انتخاب کرد

مرسون : ونگر زمان خوبی را انتخاب کرد

پل مرسون اعتقاد دارد که برای اعلام خبر خداحافظی ونگر در آستانه بازی با اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ اروپا، زمان مناسبی است.

ونگر در روز جمعه اعلام کرد که در پایان فصل پس از 22 سال حضور، این باشگاه را ترک خواهد کرد. او در این مدت موفق به کسب سه جام در رقابت های لیگ برتر شده است.مرسون، بازیکنی که یکسال پایانی بازی خود در آرسنال را تحت مربیگری آرسن ونگر انجام داد می گوید که هواداران آرسنال اکنون فرصت ویژه ای دارند تا بتوانند در بازیهای باقی مانده تیم، بدرقه ای شگفت انگیز را برای مربی فرانسوی خود، رقم بزنند. او اعتقاد دارد که احساس خوبی در مورد دو رویارویی تیم با اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ اروپا دارد.

پل مرسون به اسکای اسپورت گفت:"او زمان خوبی را انتخاب کرد، ما بازیهای حساسی را پیش رو داریم. من فکر کنم که همه هواداران از امروز تا آخر فصل از او حمایت خواهند کرد.این خوب است، همه می توانند به او احترام بگذارند، زیرا او نشان داده که چه مربی بزرگی هست. زمان بندی او عالی بوده است.در صورت عملکرد نامناسب دیگری از تیم مقابل وستهم، شما نمی توانستید ساکت باشید. اما شما نمی خواستید که او تیم را ترک کند.این موضوع به طرفداران فرصتی می دهد تا ورزشگاه امارات را تا پایان فصل پر کنند. او یک اسطوره است. در فوتبال امروز به هرکسی این لقب داده می شود ولی او بدون شک اسطوره حقیقی آرسنال است."

ونگر از تیم ژاپنی ناگویا گرامپوس در سال 1996 به آرسنال پیوست و توانست در مدت 8 فصل، 3بار برنده لیگ شود و تیم شگفت انگیز و شکست ناپذیرآرسنال در فصل 2003-2004، اوج دوره مربی گری او بود. گرچه مرسون در سال 1997 آرسنال را به مقصد میدلزبروو ترک کرد، اما هافبک سابق آرسنال توضیح داد که آرسن ونگر چگونه ذهنیت باشگاه را تغییر داد و با تاکتیک های تمرینی خلاقانه خود چگونه به او بینش فوتبالی خاصی را ارائه کرده است.

مرسون در ادامه گفت:"او بسیار از زمان خودش جلوتر بود و پیشرو محسوب میشد و این موضوع برای بازیکنان سنگین بود . بعد از یک هفته از شروع کار ونگر، بازیکنان در ساعت 9 صبح منتظر تمرین بودند.زمانیکه ما با تیم انگلستان سفر می کردیم، تمریناتی که او به ما داده بود را انجام می دادیم، و همه بازیکنان تیم ملی انگلستان هم در آخر بما در انجام این تمرینات ملحق شده بودند.او تمام تنقلات و نوشیدنی های مضر را از بساط بازیکنان جمع آوری کرد و او بدون شک باعث شد تا بازیکنان بسیاری زندگی حرفه ای درست را بیاموزند.من کمتر از یک سال زیر نظر او بازی کردم، این بهترین دوره بازی من بود. او به مانند ساعت کار می کرد و یک ماشین بود. او بسیار از زمانه خودش جلوتر بود و پیشرو محسوب میشد و این موضوع باورنکردنی است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySports
بازدید: ۷۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰