loading
در حال بررسی درخواست شما
امری ، یک مربی جدی و سخت‌گیر است
امری ، یک مربی جدی و سخت‌گیر است

امری ، یک مربی جدی و سخت‌گیر است

من برای هر بازی تقریبا 12 ساعت آنالیز ویدئویی انجام می دهم زیرا ویدئو ها بسیار مهم هستند. ما بسیار سخت کار می کنیم و ویدئو ها بسیار اطلاعات مهمی دارند اما برای اینکه مفید واقع شوند باید چیزی را که در 12 ساعت دیده اید بتوانید برای بازیکنان در یک ساعت، کامل توضیح دهید.هر چند قرار نیست که بازیکنان فقط در زمان تمرین بازی قبلی خود را بررسی  کنند یا در مورد حریف آینده خود تحقیق کنند به آنها فلش مموری هایی داده می شود تا در خانه نیز آنالیز ها را ببینند.

گفته می شود وقتی امری در والنسیا بوده به یک بازیکن شک کرده که ویدئو ها را در خانه نمی بیند، او پس از مدتی یک بار به آن بازیکن فلش مموری خالی می دهد و جلسه بعد از او در مورد آنچه دیده است سوال می کند.

خواکین وینگر سابق اسپانیا در مورد اونای امری اینگونه می گوید: "او آنقدر ویدئو هایش زیاد بود که تمام پاپکورن های مرا تمام می‌کرد. او با فوتبال آمیخته شده است و به شکل دیوانه‌واری به آن اهمیت می دهد او یکی از بهترین مربیانی است که داشته‌ام."

مسئولیت پذیر بودن اونای امری، او در این مورد می گوید:"من فوتبال را با تمام وجود و احساسم بازی می کنم، پدرم همیشه می گفت باید برای مسئولیتی که به تو واگذار شده است ارزش و احترام قائل باشی. وقتی مربیگری می کنم این مسئولیت را به شدت جدی می گیرم زیرا می دانم مردم به من اعتماد کرده اند و احساسات هزاران هوادار به کاری که ما انجام می‌دهیم بستگی دارد."

امری حتی نیمار را مجبور به دیدن ویدئو ها کرده بود تا او را پیشرفت دهد و او بین بازیکنان هیچ فرقی نمی گذارد. این مسئله باعث نارضایتی نیمار شده بود و او گفته بود با متدهای سرمربی سازگار نیست در همین زمان که نیمار این مسئله را بیان کرده بود، امری بن عرفا را از ترکیب تیم کاملا کنار گذاشت زیرا به نظرش او در تمرین کم کاری می کرد.

امری در مورد سخت‌گیری در تمرین می گوید:"من از آن دسته مربیانی نیستم که چند تمرین ساده به بازیکنان بدهم و بعد هم بگویم برای نهار به خانه بروید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : football.london
بازدید: ۱,۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰